Автомобили
Денеска одобрен историски закон за земјите членки на ЕУ во однос на продажба на автомобили со емисија на јаглерод диоксид
Министрите за енергетика на земјите членки на Европската унија денеска одобрија закон според кој од 2035 година ќе биде стопирана продажбата на автомобили со емисија на јаглерод диоксид (CO2) во рамките на Европската унија, откако Германија доби изземање за автомобилите кои користат е-горива.
Според Ројтерс, новите автомобили продадени од 2035 година мора да имаат нула емисија на CO2, а оние што се продаваат од 2030 до 2035 година мора да имаат најмалку 55 отсто помали емисии од оние од 2021 година.
Дополнително, Европската комисија се обврза да предложи дополнителни правила кои овозможуваат континуирана продажба на нови автомобили со внатрешно согорување кои користат само таканаречени е-горива по 2035 година.
Извор: Tanjug.rs / Novosti.rs
Автомобили
Tesla отпушта повеќе од 10 отсто од својата работна сила
Tesla отпушта илјадници вработени.
Со цел да ги намали трошоците и да ја зголеми продуктивноста, Tesla отпушта илјадници работници. Според планот, Tesla планира да отпушти 10% од вкупната работна сила. Tesla минатата година ја заврши со над 140.000 вработени, што би значело дека новиот бран на отпуштања погодува 14.000 луѓе.
Отпуштањата доаѓаат само две недели откако Tesla го пријави својот прв годишен пад на продажбата во последните три години, во услови на поширок пад на интересот за електрични возила. Компанијата ги предупреди инвеститорите дека растот на продажбата може да биде значително помал оваа година од целта за раст од 50% секоја година.
Во текот на 2023 година, Tesla испорача рекордни 1,8 милиони електрични возила. Но, компанијата помина голем дел од годината намалувајќи ги цените на своите најпопуларни модели во обид да го балансира влијанието на високите каматни стапки и зголемената глобална конкуренција. Компанијата ги одложи плановите за производство на поевтино електрично возило.
Организацискиот преглед и тешката одлука за намалување на бројот на вработени ќе ѝ обезбедат на компанијата услов да биде иновативна и да има повеќе простор за следните фази на раст.
Извор: techcrunch.com
Автомобили
„Toyota“ спрема нешто големо во автомобилизмот, еве за што станува збор..
Кога „Toyota“ подготвува нешто, секогаш е големо и го привлекува вниманието на целиот свет. Сега побара помош од две кинески компании да развијат нов систем за помош на возачот (ADS). Од една страна, ја вклучува големата ИТ групација „Huawei“, која развива софтвер, а од друга, стартапот „Momenta“ од Пекинг, кој обезбедува хардвер за нови автомобили. Ова доаѓа од написот на кинескиот портал „Tencent News“.
Според Index.hr, деталите за функционалноста на новиот „ADS“ засега се непознати. Засега знаеме само дека се работи за производ кој ќе биде дизајниран за светскиот пазар на автомобили.
Сепак, индустриите во кои се активни партнерите на „Toyota“ зборуваат многу јасно за тоа каде веројатно ќе оди развојот на патот. „Momenta“ е млада компанија специјализирана во областа на автономното возење. „Huawei“, пак, важи за еден од најголемите производители на телекомуникациска технологија.
Двете компании развиваат технологии кои веројатно ќе бидат клучни за производството на самоуправувачки автомобили. Досега, барем колку што е познато, „Toyota“ не била особено заинтересирана за оваа технологија, па тоа што сака да го фати приклучокот би бил сензационален. Сепак, ова е сè уште чиста шпекулација во овој момент.
Повеќе детали ќе бидат објавени наскоро. Како што пишува понатаму весникот, „Toyota“ најверојатно ќе го претстави проектот на кинеската меѓународна автомобилска изложба во Пекинг, која ќе започне на 25 април.
Извор: Index.hr
Автомобили
Дали знаете за што служи рачката во автомобилот?
Над секоја врата од автомобилот, обично ќе најдете рачка, а веројатно отсекогаш сте мислеле дека нејзината цел е да се држи додека возачот прави остри кривини.
Некои го користат дури и за закачување на палта, чанти или костуми ако е посебна пригода, но тоа не се препорачува бидејќи може да ја намали видливоста низ прозорците.
Сепак, спротивно на популарното верување, рачките всушност не се наменети за овие цели. Имено, тие имаат важна функција за лицата со потешкотии во движењето.
Поточно, луѓето во инвалидски колички или секој кој нема сила на нозете може да се држат за рачката додека не дојдат во удобна положба. Овие рачки всушност делуваат слично на шипките за држење во бањата.
Поновите автомобили често немаат рачки за држење бидејќи некои дизајнери на возила сакаат линиите на покривот да бидат пониски, што може да биде подобро за аеродинамиката.
Ова не им дава многу простор да ги вградат рачките – бидејќи тврдиот материјал мора да биде на безбедно растојание од главата – па понекогаш тие не се монтираат, пишува Daily Star, а пренесува porta.mk
-
Кичево2 дена
Кичевчани дел од најпознатата „ATM Chiptuning Performance“ тјунинг куќа, најдоброто решение за вашиот автомобил, сега достапно и кај нас!..
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (22 април)
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за вторник (23 април)
-
Спорт2 дена
Голем ден за македонскиот билиард, кичевчанец помеѓу шампионите
-
Македонија1 ден
Од ноќеска бензинот со нова покачена цена, дизелот се намалува
-
Автомобили2 дена
„Toyota“ спрема нешто големо во автомобилизмот, еве за што станува збор..
-
Lifestyle1 ден
Колку долго можеме да ја чуваме мократа облека во машината за перење?
-
Магазин1 ден
Netflix налути многу корисници со еден потег, но се покажа како одлична одлука