Следете не

Автомобили

(ФОТО) Легендарниот Subaru Impreza WRX STi слави 20 години во Европа

Објавено пред

на

Дури 47 победи и три последователни титули на Светски рели шампионати, бројни победи и рекорди во разни натпреварувања во повеќе од 25 години историја, се само неколку импресивни факти за моделот Subaru WRX STI. Како што нè потсетува Јутарњи.хр, најмоќната верзија на Impreza ја имаше својата европска премиера на IAA во Франкфурт пред 20 години, но одделот СПИ постои 33 години и стана неизоставен дел од историјата на брендот Субару.

Што се однесува до самите етикети, легендарната кратенка WRX се залага за World Rally Cross или World Rally eXperimental, а СПИ е Subaru Tecnica International. Разновидниот и талентиран спортски Subaru со високи перформанси дебитираше во јануари 1994 година во Јапонија како врвен модел на компактниот модел Impreza. Во претходната година, тој веќе возеше на Светскиот рели шампионат и се движеше кон титулата светски шампион, која ја освои само една година подоцна. Патната верзија на првиот модел WRX STI беше опремен со 2,0-литарски турбо боксер 4-цилиндричен боксерски мотор од 250 КС.

Втората глобална и прва генерација Impreza WRW STi, која исто така се појави во Европа, пристигна во продажните салони во 2001 година, се сеќавате, со карактеристичните тркалезни светла „Bugeye“ и голем отвор на хаубата и популарната боја „World Rallye Blue“ во комбинација со златни алуминиумски тркала. Моторот на овој WRX STI оствари импресивни 265 КС.

Првиот редизајн на предниот дел пристигнува во 2004 година кога ќе исчезнат предните тркалезни светла и вториот во 2006 година, кога WRX STI добива заден дифузер, дополнителни крила на крајот од покривот и за Европа, 2,5-литарски турбо четири- цилиндар од 280 КС.

Третата генерација на моделот WRX STI за Европа беше претставена во 2008 година со малку необичен изглед: наместо мала „лимузина“, прво пристигна класичниот компактен со пет врати. Таков најмоќен модел се разликуваше од цивилниот само по пошироките браници, големиот внес на воздух за интеркулер и поголемите бандажи. Сепак, под хаубата се наоѓа 2,5-литарски боксер со 300 КС и 407 Nm, па WRX STI од нула до 100 км / ч пристигна за само 5,2 секунди. Подоцна може да се добие во „три тома“.

Понатаму, на задоволство на многу фанови, „големото крило“ конечно се врати во 2010 година кога WRX STI беше повторно претставен во својата препознатлива форма во три волумени и импресивно големо задно крило. Стана само WRX.Логична одлука, бидејќи за повеќето клиенти WRX STI стана бренд сам по себе.

Четвртата и последна генерација на Subaru WRX STI беше претставена во 2014 година со докажана комбинација на моќен боксерски мотор, 6-степен мануелен менувач и погон на сите тркала со надграден повеќе режим диференцијал DCCD со променлива дистрибуција на вртежниот момент на предната и задната оска .

Поради сè построгите регулативи за емисии, производството на WRX STI за европскиот пазар беше запрено на почетокот на летото 2018 година. Во срцата на сите rallyубители на релито, но и на разни натпревари на асфалт и чакал, легендарниот WRX STI сè уште е жив Моделот донесе три последователни титули тимски светски шампионски титули на рели во фабричкиот тим на Субару (1995, 1996, 1997 година), додека во моделот Импреза светски шампиони во рели станаа Колин Мекрај во 1995 година, Ричард Барнс во 2001 година и Петер Солберг во 2003 година. Покрај тоа, има четири победи во класата на 24-часовниот Нирбургринг, како и рекорд на истата патека во категоријата седан. Да потсетиме, Subaru WRX STI Type RA NBR го возеше Рингот за само 6 минути и 57,5 ​​секунди, што е побрзо од Aventador SV, или само за половина секунда побавно од Porsche 918!

Автомобили

На денешен ден започна да се произведува легендарнато „Фиќо“ (ВИДЕО)

Објавено пред

на

На 18 октомври 1955 година, првиот од 923.487 автомобили „Застава 750“ излезе од фабричката линија на фабриката „Застава“ во Крагуевац.

Автомобилот, кој се појави во времето на силниот индустриски развој на Југославија, е направен под лиценца на Фиат, по што го доби прекарот – „Фиќо“, пишува весникот Данас.

Тоа беше обожавано за неговата економија, па просечниот граѓанин можеше да си го дозволи тоа. Покрај граѓаните, „Фиќо“ го користеа и државните служби – полиција, пошти, здравствени центри и други.

Се започна откако земјата излезе од Втората светска војна. Новоформираната Федеративна Народна Република Југославија ја забрза својата индустријализација, но стандардот и куповната моќ на нејзините граѓани останаа многу ниски.

Фото: burnel1/Shutterstock

Фото: burnel1/Shutterstock

Без оглед на тоа, државниот врв размислуваше за производство на патнички автомобили. Меѓутоа, за да може фабриката да работи одржливо, се проценува дека мора да произведува и продава најмалку 10.000 автомобили годишно. Како што изгледаше невозможно, оправданоста на проектот беше доведена во прашање.

Во тоа време, военото раководство, за свои потреби, побара од компанијата „ВТЗ“ во Крагуевац да купи лиценца за производство на возила Jeep Willys Overland, и ова беа првите возила собрани во Застава, уште во 1953 година.

Подоцна, по жалбата на раководството на „Застава“, и покрај тензиите што Југославија ги имаше со Италија, а кои се рефлектираа во кризата во Трст, државата одлучи дека, ако Трст не е наш, можеби „Фиќо“ може да биде. Преговорите со Фиат започнаа и ги водеше инженерот Бранко Николиќ.

По четиримесечни макотрпни преговори, беше постигнат конечен договор, под строга тајност, и во 1954 година започна собранието, прво на воените теренски возила Фиат АП-55, познати и како Кампањола, а потоа и на Фиат 1400 БЈ Патнички возила, и Фиат 1100 Б.

На 18 октомври 1955 година, секојдневниот живот во Југославија беше променет бидејќи автомобилот „Застава 750“ беше направен во „Застава“ во Крагуевац. Првата копија имаше само 23 коњски сили, а последната, произведена во 1985 година, испорачуваше 27 КС и се уште се чува во музејот „Застава“.

Фото: Carlus Koopman/Shutterstock

Фото: Carlus Koopman/Shutterstock

Продажбата не се намали дури и кога се појавија многу подобри автомобили, а „Фиќо“ доживеа светска популарност. Вкупно, речиси пет милиони копии од овој автомобил беа произведени во светот, повеќето од нив во фабриката во Торино, 2.695.197, во „Застава“ 923.487, во Шпанија 814.926, во Аргентина 304.016, во Германија 172.000 и во Чиле околу 12.000 автомобили.

„Фиќо“ беше симбол на време кога скоро секој можеше да купи нешто што во тоа време претставува исклучителен капитал, но и симбол на просперитетот на земјата која се грижи за обичен, работен човек, давајќи му можност да си го дозволи семејство економичен автомобил по прифатлива цена.

Извор: B92
Фото: Simlinger/Shutterstock

Прочитај повеќе...

Автомобили

Самопослужна Автоперална и Вулканизер „ВИКТОР“ на чекор пред сите со специјална понуда на зимски пневматици од познати брендови

Објавено пред

на

Зимските температури веќе се во најава, додека на месец од задолжителната зимска опрема Самопослужна Автоперална и Вулканизер „Виктор“ од Кичево е тука за вашите потреби. На чекор пред другите повеќе од 20 години, со екстра цени на зимски и „all season“ пневматици од познатите брендови од различни класи (автомобилски, SUV, тешки товарни итн)

Искористете ги поволностите пред задолжителното поседување на зимска опрема и одбегнете секаква гужва + со секоја купена гума добивате гратис монтажа и балансирање на истата.

Контактирајте преку фејсбук фан страната ТУКА или на 075/271-993 за информации повеќе или упатете се директно до нивниот авто центар

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ГАЛЕРИЈА) Кичевчани уживаа во денешниот „Track Days“ во организација на „Custom Car Racing Team“ од Скопје

Објавено пред

на

Денешниот ден го заокружуваме со автомобилизмот, имено како што најавивме во организација на „Custom Car Racing Team“ од Скопје по втор пат се организираше „Track Days“ два дена во Кичево на добропознатата автомото стаза во склоп на АРМ.

Своја минутажа на патеката имаа и нашите членови од нашиот матичен „Car Club-Кичево“, председателот Тане Данилоски и Драган Станкоски. Што се однесува до самиот вовед на денот издвојуваме – убаво време, одличен амбиент, прекрасната публика која уживаше во супер атрактивните кружни возења, вкусна храна и ладни напитоци е она што можеше да се опише со неколку зборови. На овој настан недостасуваше нашиот пријател Кристијан Бојоски поради дефект на својот автомобил и нашиот почесен гостин од Скопје – Бојан „Боле“ Тодороски кој беше исто така оправдано отсутен поради здравствени причини.

Пред најубавата галерија, за крај го запрашавме првиот човек на „Custom Car Racing Team“ – Мики Делев да ни ги каже импресиите од денешниот ден и плановите во иднина.

  • Упатуваме специјална благодарност до сите кои учествуваа, домаќините од Кичево на чело со Александар Трајаноски кои се потрудија на максимално ниво да го одржуваат редот и безбедноста на патеката како и останатите структурни организации, без нив сигурно немаше да изгледа тоа така. Исто така благодарност и до вашиот тим од „Порта.мк“ кој секогаш ни дава поддршка кога доаѓаме тука и ја прави најубавата галерија. Она што пред љубителите на автомобилизмот можам да го ветам е дека до година имаме големи планови, еден од нив е да направиме „Национална Автомобилистичка Асоцијација“ за која имаме поддршка од сите македонски професионални возачи – но има време.

Денешниот ден преку нашиот објектив изгледаше вака, доколку ја пропушти вчерашната галерија посетија ТУКА:

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

СпортПред 3 минути

Одбранетиот пенал на македонецот Димитријевски против Барселона, му ја запечати судбината на тренерот Куман

Барселона по поразот од „Рајо Ваљекано“ падна на деветтото место на табелата, по десет кола има само 15 освоени бода,...

КичевоПред 9 минути

Кичево: Времен прекин на електрична енергија, Бул. „Ослободување“, П.С. Кичево, 11-ти септември, „Надпашино“…

Поради зафати на електродистрибутивната мрежа денес 28.10.2021 година – четврток, ЕВН Кичево ќе работи на терен, така што прекини во...

На денешен денПред 21 минута

На денешен ден: 28 октомври

1492.- Кристофор Коломбо ја открил Куба на своето прво патување преку Атлантикот и го прогласил за шпанско. 1628 – Кралските...

ХороскопПред 2 часа

Дневен Хороскоп (28 октомври) четврток

ОВЕН Вашата страст и ентузијазам денес ќе ја истакнат вашата креативност. Ова е одличен период за да започнете некое уметничко...

МакедонијаПред 7 часа

Ноќта помеѓу сабота и недела започнува зимското сметање на времето

Ноќта меѓу сабота (30 октомври) и недела (31 октомври) поголемиот дел од регионот ќе премине на зимско сметање на времето....

LifestyleПред 8 часа

🎵„La Casa“: Викендов „Скандал Састав“ и „Зоран Илиев“ во живо ќе бидат задолжени за вашето расположение

Викенд агенда на кичевските локали кои се во соработка со нас. Овој петок 29 ноември, забавите во „La Casa“ продолжуваат...

КичевоПред 11 часа

Кичево вчера: Удрен велосипедист + случен пожар на орман со електрични броила

На 26.10.2021 година во 18.30 часот, во полициската станица Кичево пријавено е дека на улицата „Арсо Војвода“ во Кичево, патничко...

МагазинПред 12 часа

Twitch го тестира копчето за премотување назад

Една од атракциите на Twitch е гледањето на работите во живо, но многумина од нас посакуваа да можеме повторно да...

СветПред 12 часа

Директор на Центарот „Гамалеја“: „Sputnik V“ е ефикасен против новата мутација на ковид

Руската спутник вакцина „Sputnik V“ штити од сите варијанти на корона вирусот, вклучувајќи го и новиот вид делта, изјави за...

Здравје и убавинаПред 13 часа

ОВА СЕ СИМПТОМИ ДЕКА ИМАТЕ ТРОМБ ВО ТЕЛОТО! Обрнете внимание – знаци кои не смеете да ги ИГНОРИРАТЕ

Згрутчување на крвта или тромб е нешто со кое треба да се биде многу внимателен, бидејќи може да го нападне...

НАЈЧИТАНИ