Автомобили
(ФОТО) Легендарниот Subaru Impreza WRX STi слави 20 години во Европа
Дури 47 победи и три последователни титули на Светски рели шампионати, бројни победи и рекорди во разни натпреварувања во повеќе од 25 години историја, се само неколку импресивни факти за моделот Subaru WRX STI. Како што нè потсетува Јутарњи.хр, најмоќната верзија на Impreza ја имаше својата европска премиера на IAA во Франкфурт пред 20 години, но одделот СПИ постои 33 години и стана неизоставен дел од историјата на брендот Субару.
Што се однесува до самите етикети, легендарната кратенка WRX се залага за World Rally Cross или World Rally eXperimental, а СПИ е Subaru Tecnica International. Разновидниот и талентиран спортски Subaru со високи перформанси дебитираше во јануари 1994 година во Јапонија како врвен модел на компактниот модел Impreza. Во претходната година, тој веќе возеше на Светскиот рели шампионат и се движеше кон титулата светски шампион, која ја освои само една година подоцна. Патната верзија на првиот модел WRX STI беше опремен со 2,0-литарски турбо боксер 4-цилиндричен боксерски мотор од 250 КС.
Втората глобална и прва генерација Impreza WRW STi, која исто така се појави во Европа, пристигна во продажните салони во 2001 година, се сеќавате, со карактеристичните тркалезни светла „Bugeye“ и голем отвор на хаубата и популарната боја „World Rallye Blue“ во комбинација со златни алуминиумски тркала. Моторот на овој WRX STI оствари импресивни 265 КС.
Првиот редизајн на предниот дел пристигнува во 2004 година кога ќе исчезнат предните тркалезни светла и вториот во 2006 година, кога WRX STI добива заден дифузер, дополнителни крила на крајот од покривот и за Европа, 2,5-литарски турбо четири- цилиндар од 280 КС.
Третата генерација на моделот WRX STI за Европа беше претставена во 2008 година со малку необичен изглед: наместо мала „лимузина“, прво пристигна класичниот компактен со пет врати. Таков најмоќен модел се разликуваше од цивилниот само по пошироките браници, големиот внес на воздух за интеркулер и поголемите бандажи. Сепак, под хаубата се наоѓа 2,5-литарски боксер со 300 КС и 407 Nm, па WRX STI од нула до 100 км / ч пристигна за само 5,2 секунди. Подоцна може да се добие во „три тома“.
Понатаму, на задоволство на многу фанови, „големото крило“ конечно се врати во 2010 година кога WRX STI беше повторно претставен во својата препознатлива форма во три волумени и импресивно големо задно крило. Стана само WRX.Логична одлука, бидејќи за повеќето клиенти WRX STI стана бренд сам по себе.
Четвртата и последна генерација на Subaru WRX STI беше претставена во 2014 година со докажана комбинација на моќен боксерски мотор, 6-степен мануелен менувач и погон на сите тркала со надграден повеќе режим диференцијал DCCD со променлива дистрибуција на вртежниот момент на предната и задната оска .
Поради сè построгите регулативи за емисии, производството на WRX STI за европскиот пазар беше запрено на почетокот на летото 2018 година. Во срцата на сите rallyубители на релито, но и на разни натпревари на асфалт и чакал, легендарниот WRX STI сè уште е жив Моделот донесе три последователни титули тимски светски шампионски титули на рели во фабричкиот тим на Субару (1995, 1996, 1997 година), додека во моделот Импреза светски шампиони во рели станаа Колин Мекрај во 1995 година, Ричард Барнс во 2001 година и Петер Солберг во 2003 година. Покрај тоа, има четири победи во класата на 24-часовниот Нирбургринг, како и рекорд на истата патека во категоријата седан. Да потсетиме, Subaru WRX STI Type RA NBR го возеше Рингот за само 6 минути и 57,5 секунди, што е побрзо од Aventador SV, или само за половина секунда побавно од Porsche 918!
Автомобили
(ФОТО) Произведен последниот легендарен „Bizzarrini 5300 GT“ revival едиција
Две години откако беше првично најавен, серијата Bizzarrini 5300 GT Revival Edition заврши. Последниот произведен примерок беше обоен во зелена Verde Bosco Ventiquatro, за да одговара на наградуваниот оригинал во сопственост на американски колекционер, користејќи го истиот процес што му го даде на Bizzarrini црвената Rosso Corsa користена за победникот на Ле Ман во 1965 година во својата класа.
Според Klix.ba, Bizzarrini 5300 GT е придвижуван од 5,3-литарски V8 мотор, кој развива повеќе од 400 КС, а односот сила-тежина е споредлив со современите суперавтомобили.
– „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival има за цел повторно да го претстави брендот Bizzarrini во елитата на автомобилскиот свет. Откако го комплетиравме првиот автомобил пред 24 месеци, неуморно работевме за да испорачаме автентични и совршени модели на Revival до најстрасните колекционери на автомобили во светот. Стигнавме до крајот на ова поглавје и подготвени сме за следново, а ова изгледа како уште еден значаен чекор на нашиот пат. Побарувачката за овој автомобил и интересот за нашите идни планови е токму реакцијата што чувствуваме дека брендот Bizzarrini, поврзан со еден од најголемите автомобилски инженери и дизајнери на сите времиња, навистина ја заслужува. Нашето внимание сега е свртено кон развојот на моделот Џото, да испорачаме автомобил повеќе од достоен за ценетиот назив“, изјави Сајмон Базби, директор на Bizzarrini.
Извор: Topgear.com
Автомобили
Toyota напредува со solid-state батериите за електричните возила
Toyota напредува во развојот на батерии за електрични возила.
Во трката за продолжување на животниот век и безбедноста на EV батериите, Toyota доаѓа со најсовремено решение: solid-state батерии. Подготвени да ја надминат долговечноста на традиционалните литиум-јонски батерии, овие иновативни извори на енергија се очекува да ја редефинираат издржливоста и ефикасноста на електричните возила. Оваа ветувачка технологија сигнализира голем скок напред во потрагата по одржлив и сигурен електричен транспорт.
Развојот на батериите на Toyota означува напредок во EV технологијата и потенцијално го продолжува животниот век на батеријата над сегашните 8-10 години на стандардните литиум-јонски батерии. Нудејќи поголема густина на енергија, побрзо полнење и поголема безбедност, овие батерии би можеле драстично да ја зголемат привлечноста на електричните возила бидејќи ветуваат дека ќе траат повеќе од 15 години. Овој потег ја претставува посветеноста на Toyota за иновации во создавањето на потрајно и поефикасно складирање на енергија за иднината на електричната мобилност.
Батериите во цврста состојба се менувач на играта за складирање енергија, елиминирајќи го течниот електролит што се наоѓа во конвенционалните батерии и прифаќајќи алтернатива во цврста состојба. Овој револуционерен дизајн ги минимизира ризиците како што е истекување на електролит и нуди стабилност што може значително да го продолжи животниот век на батеријата. Додека Toyota останува цврсто отворена за точниот животен век на своите батерии во цврста состојба, индустриските аналитичари предвидуваат импресивна издржливост од над 15 години, на голема возбуда на ентузијастите на ЕВ.
Примената на овие батерии не е само технички триумф, туку и стратешки маневар во понатамошното прифаќање на електрични возила на глобално ниво. Како што истражувањето и развојот продолжуваат да цветаат, а индустриските гиганти како Toyota го водат патот, иднината во која доминираат еластични и робусни електрични возила брзо се наближува.
Извор: ytech.news
Автомобили
Volkswagen инвестира 2,5 милијарди евра во Кина
Volkswagen ќе инвестира 2,5 милијарди евра во проширување на производствениот и иновациски центар во кинескиот град Хефеи.
Центарот Хефеи ќе и помогне на компанијата да донесе технологии на кинескиот пазар за 30 отсто побрзо и да произведува целосно електрични возила, изјави членот на управниот одбор на Volkswagen Group Кина, Ралф Брандштатер.
VW се подготвува да произведе два модели на брендот Volkswagen во Кина, кои ги развива во соработка со кинескиот партнер XPENG, објавија вчера, додавајќи дека производството треба да започне во 2026 година.
На крајот на 2022 година, Volkswagen ја загуби „титулата“ на најпродавана марка на автомобили во Кина, која беше узурпирана од домашниот производител на електрични возила BYD. Германската компанија најави голем број нови модели во електрификацијата на кинеското портфолио за да го врати изгубениот удел на најголемиот светски автомобилски пазар.
/SeeBiz
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (19 април)
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за сабота (20 април)
-
Култура1 ден
Кичевчанецот Зоран Стефаноски го претстави својот нов соло проект наречен Fly Above
-
Балкан18 часа
Водителката Бојана Јанковиќ пронајдена мртва во нејзиниот стан, жалната вест силно одекна во Србија, колегите и блиските се простуваат од неа
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Министерот за внатрешни работи Тошковски денес го посети ОВР Кичево, ПО Осломеј и Зајас
-
Кичево18 часа
(ВИДЕО) Конечно во етер „Spring Waltz“ на Лука Лазарески од Кичево, големиот виртуоз на пијано за кој допрва времето доаѓа..
-
Спорт16 минути
(ФОТО) „ФК Кичево“ со денешната победа ја потврди шампионската титула во регионалната лига за гененерација 2009, честитки за поголеми успеси!
-
Временска прогноза14 часа
Променливо облачно со сончеви периоди, попладне во источните делови од Македонија ќе има повремен дожд и услови за грмежи