Следете не

Автомобили

(ФОТО) Револуционерниот концепт Mercedes F 100 го слави својот 30-ти роденден

Објавено пред

на

Овој револуционерен концепт „Мерцедес-Бенц Ф100“ беше предвесник на многу иновативни решенија, кои некогаш беа третирани како „утопистички“, да станат вообичаени денес. модерни автомобили.

Презентирано на јавноста во јануари 1991 година, во НАИАС во Детроит, ова визионерско студио воодушеви со својата футуристичка опрема. Инженерите и дизајнерите на Мерцедес вметнаа повеќе пионерска технологија во F100 отколку во кој било концепт пред него, демонстрирајќи визија за иднината на патничките автомобили, со фокус на практична примена.

Според Вреле Гуме, овој автомобил може да се пофали со бројни детали кои ветија вистинска трансформација во однос на безбедноста и употребливоста. Користејќи ја експертизата достапна во тоа време, тимот одговорен за развој на ова возило ги покажа своите визионерски способности во однос на тоа како идните безбедносни атрибути ќе влијаат на технологијата на возилото и дизајнот на автомобилот. За да се осигура дека лицето зад воланот е во најбезбедна положба во кабината F100, експертите од Мерцедес го поставија возачкото седиште централно. Истражувањата покажаа дека ова е најбезбедна позиција во повеќето можни сценарија кога станува збор за сообраќајни несреќи.

Делови од подот и покривот на возилото се отвораат заедно со новите вртежни врати, за да се осигура дека возачот може лесно да влегува и да излегува од страната свртена кон сообраќајот. Зад возачот, двете седишта на патниците се наоѓаат надвор од централната оска и се заштитени со робусни лакови на задните тркала. Влезот и излезот се исто така многу олеснети со отсуството на конвенционални столбови Б и присуството на големи лизгачки врати, кои користеа рана верзија на механизмот за „меко затворање“.

F 100 беше опремен со централен дисплеј зад воланот, во рамките на видното поле на возачот, обезбедувајќи клучни информации како што се брзина или предупредување за непосредна опасност. Интегрирани се и многу напредни системи за помош на возачот, како што е активно откривање на слепи места или контрола на далечина, рана верзија на денешниот адаптивен контрол на крстарење, кој влезе во S-Class седум години подоцна како систем наречен DISTRONIC. Задната камера исто така беше присутна, а ќе дебитира во сериската верзија во 2005 година, секако во класата С.

За да се подобри видливоста во текот на ноќта, F 100 користи ксенонски фарови, додека сигналните светла содржат решетки во форма на призма, кои го активираат централниот извор на светлина, а она што е исто така интересно е дека тие можат веднаш да ја променат бојата и интензитетот на светлината. Масивниот преден бришач може да се премести по целата ширина на шофершајбната и автоматски се напојува со сензор за дожд. На задниот дел, бришачот е дискретно скриен под спојлерот на покривот, и не само што го брише задното стакло, туку и светлата.

Во фазата на развој на овој концепт автомобил, разгледани се многу опции кога станува збор за погонскиот систем, вклучувајќи го и моторот со внатрешно согорување, кој користи водород како гориво. Сепак, тимот на крајот се одлучи за конвенционален бензински мотор. Сепак, она што не беше конвенционално во никој случај е погон на предните тркала, иако Мерцедес ќе ја прекине традицијата шест години подоцна со лансирањето на првата А-класа.

Што се однесува до другите иновативни системи, кои играа пионерска улога, треба да се истакнат системот за електронско следење на притисокот во гумите, препознавање глас заснован на телефон или употреба на картичка наместо класични копчиња.

Иако не можеме да кажеме дека овој експериментален автомобил е еден од „најатрактивните“, Ф 100 без сомнение е еден од највлијателните. Денес можеме да го „посетиме“ во музејот „Мерцедес-Бенц“ во Штутгарт.

Автомобили

Кими Раиконен го прославува пензионирањето продавајќи го својот модел V10

Објавено пред

на

Кими Раиконен официјално се повлекува од шампионатот во Формула 1 оваа сезона, и тој одлучи да го одбележи овој момент со продажба на еден од неговите V10 модели на Мекларен од сезоните 2002 и 2003 година.

Оваа специјална шасија MP4-17A-06, го започна својот живот како McLaren MP4-17 машина со мерцедес ливер, дизајнирана од Адријан Њуји и многу други големи имиња во Ф1 шампионатот. Овој автомобил се натпреваруваше седум пати во текот на сезоната 2002 со Кими кој заврши трет на Гран при на Европа на Нирбургринг.

Моторот V10 со 845 КС беше дизајниран во фабриката во Илмор инженеринг, но беше пензиониран на трката за ГН на Британија во 2002 година. Кими потоа му даде на Мекларен тимот најдобар резултат сезонава, завршувајќи втор на трката за ГН на Франција.

Со уште два подиума и четврто место што следеше во овој автомобил, Дејвид Култхард повторно ја возеше шасијата 06 на третото место на трката за ГН на САД.

Кога ќе се најде на следниот аукциски настан на РМ Сотбис Св. Мориц, овој автомобил ќе го носи MP4-17 Livery од 2002 година, но тој е специјално прилагоден на спецификациите од 2003 MP4-17D, во кои се тркаше вкупно пет пати. Култард успеа да победи на трката за ГН на Австралија во ова издание.

Ништо повеличествено не може да се поседува од толку познат и успешен автомобил, кој најверојатно ќе се продаде во аукцискиот блок по проценета цена од 1,5 до 2 милиони фунти, ако не и повеќе.

Извор: Topgear
Фото: Unsplash

Прочитај повеќе...

Автомобили

Toyota триумфираше на Ле Ман четврти пат по ред

Објавено пред

на

Toyota дојде до својата четврта последователна победа на култната трка 24 часа Ле Ман, со екипаж составен од Мајк Конвеј, Камуи Кобајаши и Хозе Марија Лопес, зад воланот на # 7 GR010 хибрид.

Овогодинешното издание го означи почетокот на новата ера на Hypercar (LMH), при што јапонскиот тим продолжи таму каде што застана со LMP1, достигнувајќи двојна победа. Критичарите може да посочат дека немаше соодветна конкуренција за автомобилите Газу Рејсинг, но начинот на кој тие триумфираа е толку импресивен што не го намалува нивниот успех, бидејќи треба да се има предвид дека трката на некој начин беше непозната, со возила сепак тие не се докажани на толку долги, напорни растојанија, во услови на жестоки трки.

„Тоа беше тешка трка“, рече Конвеј. „Знаевме дека имаме проблем со болидот во последните шест дела, и тоа можеше да дегенерира во навистина голема тешкотија, но тимот дојде до решение и ни овозможи да одиме понатаму. Сите пофалби за тимот, што придонесе за двојна победа. Ова е посебен успех со оглед на околностите.

Оваа трка никогаш не е лесна. Дури и кога сте сами на чело, се може да се случи. Сега можеме да уживаме, бидејќи отстранивме голем товар од нашите плеќи “.

Извор: Vrelegume
Фото: Unsplash

Прочитај повеќе...

Автомобили

Гуми без пумпање

Објавено пред

на

Во план се гуми што немаат воздух и не можат да се дупнат, не ја губат својата форма, не мора да се напумпаат и се отпорни на дупнување. Иако моделот на нив се носи и на обични гуми, овој вид гуми ќе обезбеди побезбедно, поевтино и подолготрајно возење за возачите. Ова го тврдат експертите на француската компанија „Мишелин“, кои работат и истражуваат прототип на нова и револуционерна гума.

Неодамна, но пред две децении „Мишелин“ започна да работи на конструкција на „безвоздушна“ гума за автомобил што е невозможно да се дупне, а комерцијалната реализација на оваа идеја е се поблизу. Како дел од проектот, „Мишелин“ започна со сериско производство на X Tweel гуми „без воздух“ пред неколку години, но досега се користеа на косилки и други комерцијални возила кои се движеа со мала брзина, бидејќи со поголема брзина овие гуми се премногу бучни заради вибрациите што ги создаваат.

Во меѓувреме, Мишелин се здружи со „Џенерал моторс“ за да започнат со тестирање на гуми UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System), наменети за патнички автомобили. Овие гуми ќе бидат тестирани на возниот парк на електрични возила „Шевролет Болт“, а резултатите од тестот ќе им помогнат на инженерите во понатамошниот развој и унапредување на технологијата на автомобилските гуми „без воздух“.

Доколку сè се одвива според планот, ЏМ има намера да започне да користи гуми UPTIS на своите патнички автомобили од 2024 година. „Безвоздушните“ автомобилски гуми имаат повеќе предности во однос на конвенционалните гуми, а најважно е што тие не можат да дупнат или да се издишат. Наместо компримиран воздух, гумите ќе имаат флексибилни гумени композити.

Возачите нема да мора да се грижат за притисокот во гумите и дали нивниот гас ќе се носи побрзо поради несоодветен притисок во гумите. Покрај тоа, автомобилите веќе нема да имаат резервна гума во багажникот, што дополнително ќе го намали бројот на произведени гуми и со тоа ќе се намали потрошувачката на енергија и загадувањето на животната средина што се јавува во процесот на изработка на автомобилски гуми.

Дури 200 милиони гуми завршуваат во отпад секоја година, а овој број би бил значително намален со воведување на UPTIS гуми во употреба, тврди производителот.

Повеќе технички детали за структурата на материјалот сè уште не се откриени, бидејќи сè уште е тајната на „Мишелин“. Гуми без воздух се монтираат на обични тркала и не е потребна посебна модификација. Патем, компанијата планира да понуди UPTIS гуми на пазарот во 2024 година.

Дали автомобилската индустрија ќе прифати гуми без воздух бидејќи воздухот е на многу начини совршен материјал за гуми останува да видиме со текот на времето.

Извор: politika
ФОТО: Unsplash

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

На денешен денПред 5 часа

На денешен ден (24 септември)

768.- Почина францускиот крал Пепин III Мали (Пепин ле Бреф), првиот монарх од династијата Каролингија. За време на неговото владеење...

ХороскопПред 8 часа

Хороскоп за денес -[ 24 септември ]- петок

ОВЕН Оваа недела ќе се случи емоционален климакс со влегувањето на месечината во вашиот знак, време е да се посветите...

МакедонијаПред 13 часа

Со Тотал ТВ секогаш си до најдобрите филмски содржини и најпопуларните ТВ серии. Погледнете ги следните најдобри ТВ понуди

Со Тотал ТВ секогаш си до најдобрите филмски содржини и до најпопуларните ТВ серии. Не пропштај и одбери го твојот...

МагазинПред 15 часа

Европската комисија предлага единствен полнач за сите електронски уреди

Европската комисија (ЕК) предложи USB-C да биде заеднички порт за сите електронски уреди. Денешниот предлог предвидува USB-C да стане стандардeн...

СпортПред 16 часа

Женска репрезентација на Македонија до 17: На турнир во Естонија

Женската репрезентација на Македонија до 17 години денеска на тренинг центарот „Петар Милошевски”, ги започна подготовките за квалификацискиот турнир што...

ГејмингПред 18 часа

Nvidia објавува драјвери за Windows 11 со поддршка за DLSS за повеќе од 28 игри

Nvidia објавува нова програма која додава поддршка за DLSS (Deep Learning Super Sampling) за 28 игри, а сега е сертифицирана...

СветПред 18 часа

Соединетите држави одобрија трета доза Pfizer-Biontek за стари лица и лица во ризик

Соединетите Американски Држави (САД) ја одобрија третата доза на вакцина Pfizer-Biontek против коронавирус за лица постари од 65 години и...

СветПред 19 часа

Вакцинација против корона наскоро и за бебињата: Директор на Модерна за борба против пандемијата на корона вирусот

Во моментов тестираме вакцини кои се адаптирани за делта сојот во клинички испитувања. Тие ќе ја формираат основата на зајакнувачки...

СкопјеПред 1 ден

Поради зафати во електродистрибутивната мрежа следните скопски локации денеска ќе останат без електрична енергија

Поради зафати на електродистрибутивната мрежа, денес на ден 23.09.2021 година – четврток, ЕВН Скопје ќе работи на терен, така што прекини...

СпортПред 1 ден

Спировски: Тимот го победува најтешкиот и најсилниот противник. Верувам дека сме на правиот пат.

Македонскиот репрезентативен фудбал по завршувањето на Европското првенство 2020. отвора нова страница во својата историја. Под водство на новиот селектор...

НАЈЧИТАНИ