Следете не

Автомобили

(ФОТО) Фудбалерите на Барселона опседнати со Seat Cupra автомобилите

Avatar

Објавено пред

на

Фудбалерите на Барса Џерард Пике и Серхио Бускетс, Сергино Дест и Миралем Пјаниќ, Френки де Јонг и глобалниот амбасадор на CUPRA, Марк тер Штеген се дел од играчите кои имаа можност да се запознаат со целиот спектар на возила, заедно со CUPRA Formentor, првиот модел кој е уникатно дизајниран и развиена за оваа марка на автомобили, како и за две нови верзии CUPRA Leon и Leon Sportstourer и CUPRA Ateca

Играчите имаа можност интерактивно да ги персонализираат своите верзии на моделот, чекор по чекор, користејќи ги дигиталните алатки што брендот ги има во својата продажна мрежа од повеќе од 500 специјализирани продажни места ширум светот, со помош на специјализирани продажни советници, CUPRA Masters.

Избор помеѓу четири возила CUPRA, некои играчи на ФК Барселона одлучија да го конфигурираат сопствениот CUPRA Formentor, кој има палета од седум мотори, вклучувајќи и две хибридни верзии кои ќе се појават на пазарот во првиот квартал од оваа година. Овој кросовер со високи перформанси го носи името на познатата наметка на островот Мајорка и комбинира модерен надворешен дизајн со софистициран ентериер и високо квалитетни материјали, како и високо ниво на поврзаност благодарение на системот CUPRA Connect, кој овозможува далечинско управување преку паметен телефон.

Некои играчи на Барселона решија да адаптираат две верзии на CUPRA Leon, најпродаваниот модел на марката во верзија со 5 врати и Sportstourer. Со својата моќност од 245 КС, CUPRA Leon e-HYBRID ви овозможува да возите низ градот со електричен опсег до 52 км кон VLTP.

Фудбалерите Климент Ленглет и Junуниор Фирпо го избраа новиот CUPRA Ateca. Првото возило на пазарот под марката CUPRA сега доаѓа со редизајниран дизајн, но ја задржува посветеноста на високите перформанси. Овој џип со 300 КС е уникатен производ на пазарот што го поттикнува растот на CUPRA од неговото лансирање до денес.

На овие возила ќе им се придружи и CUPRA ел-Борн, првото 100% електрично возило на марката, што ќе ја промени динамичката перцепција на електричните возила со својот спортски дизајн и перформанси.

Автомобили

Ова е нов знак што ќе ги краси автомобилите на Peugeot

Avatar

Објавено пред

на

Peugeot е една од најстарите активни марки на автомобили, која од 1850 година е украсена со грб украсен со глава на лав. Сега францускиот бренд ја воведе единаесеттата еволуција на своето лого.

По целосното редизајн на своите возила во изминатите 10 години, Peugoet исто така го редизајнираше своето лого. Новиот помодерен и елегантен грб е создаден од Peugeot Design Lab, глобалното студио за дизајн на оваа марка.

На почетокот на 2021 година, со лансирањето на палетата што ќе го претстави новиот Peugoet 308 со нова веб-страница и воспоставувањето на групацијата Stellantis со Fiat-Chrysler, ѕвездите беа порамнети.

Со текот на годините, Peugoet ги доживеа сите револуции: индустриска, технолошка, политичка, социјална, дигитална и, сега, еколошка револуција – енергетската транзиција и мобилноста без јаглерод се во срцето на стратегијата на брендот за одржлива иднина.

Во последните 10 години, целиот асортиман претрпе пресврт. И ова е она што е постигнато: „Меѓународно комбе на годината“ со Peugeot e-Expert 2021 и Партнер 2019 и три „Автомобили на годината“ (Peugeot 308, избран во 2014 година, Peugeot 3008, избран во 2017 година и Peugeot 208, избрана 2020 година). И пред сè, електрифициран опсег и за патнички и за лесни комерцијални возила.

Новото лого претставува што значеше Peugeot вчера, што значи денес и што ќе значи утре.

Тоа е синоним за престиж, самодоверба, долговечност и лоза. Со него и својот нов визуелен идентитет, Peugeot се приклучува кон историјата и хипермодерноста. Со овој грб, брендот Peugeot се стреми да освои нови земји, да го забрза меѓународниот раст, да извезува француски стил и знаење, како и француска елеганција.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Пад од 75% во продажната индустрија, каква е судбината на оваа марка на автомобили?

Avatar

Објавено пред

на

Минатата година беше многу тешка за автомобилската индустрија во Европа, но еден производител забележа драстично поголем пад од другите.

Автомобилската индустрија во Европа во 2020 година помина низ тежок период. Во годината што ја обележа пандемијата, некои производители поминаа подобро, други полошо.

Така, на пример, Порше забележа пад од само 7,6%, што може да се смета за успех, а многу брендови, како што се Тојота, Волво, Шкода, Хјундаи, Мерцедес, БМВ и Ауди, успеаја да го ограничат падот на помалку од 20 проценти

Од друга страна, имаме и брендови на автомобили кои се влошија во 2020 година на европскиот пазар. Меѓу нив се, на пример, Форд, Дачија, Хонда, Алфа Ромео, Опел, Мазда.

Сите овие производители се во „минус“ од над 30%.

Сепак, една марка се издвојува по своите послаби продажни резултати, што не може да се припише само на пандемијата, а тоа е Smart. Падот на продажбата на овој бренд во Европа во 2020 година изнесуваше дури 75,8%.

/b92

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Cupra“ официјално прослави три години од својата прва презентација

Avatar

Објавено пред

на

Три години по презентацијата во Терамар, Cupra почнува да ја трансформира компанијата во насока на електрификација. Во комбинација со перформансите, покрај своите шест plug-in-хибридни варијанти, Cupra го лансираше и првиот 100% електричен модел, Cupra Born.

Како дел од прославата на третата годишнина на компанијата, Cupra ги претстави своите планови за иднината во виртуелна е-Гаража на настан на кој присуствуваа многу истакнати гости.

Претседателот на Купра, Вајн Грифитс, прв изјави: „Cupra ги изненади сите во овие три години, па дури и продолжи да расте за време на пандемијата. Овие одлични резултати нè прават оптимисти дека работиме уште понапорно во 2021 година; оваа година се обидуваме да ја удвоиме продажбата и очекуваме значително да ја надминеме првичната цел. „

Од своето основање во 2018 година, Купра ги надмина сите првични очекувања со продажба на 65.000 примероци и раст со двоцифрена стапка. Откако лансираше нов асортиман на производи и го претстави својот прв уникатно развиен модел Форментор, Cupra го забрза својот раст и во јануари 2021 година стана најбрзо растечката марка.

Електрификацијата ќе биде клучот за растот на Купра во 2021 година. Со сите шест хибридни варијанти на Cupra Leon и Cupra Formentor на пазарот, заедно со Cupra Atecom, брендот има за цел да го зајакне своето присуство во Европа. Целта на брендот е 50% од вкупната продажба на Форментор да биде plug-in хибридна верзија.

Лансирањето на моделот Cupra Born треба да биде поттик за трансформација на компанијата, според Вајн Грифитс: „Cupra Born ќе ја смени играта на пазарот со својот дизајн и перформанси. Верувам дека ова возило ќе ја подобри и профитабилноста на компанијата. Покрај тоа, Купра Борн ќе придонесе за намалување на емисиите на СО2 и исполнување на европските цели. Со овој автомобил имаме намера да придонесеме за електрификација на Шпанија и на светот и сакаме следната генерација да биде дел од оваа трансформација “.

Cupra планира да ја прошири својата глобална дистрибутивна мрежа до 800 продажни места ширум светот до крајот на 2022 година. Со оваа стратегија, Cupra Born ќе ги отвори вратите кон нови меѓународни пазари и ќе го зголеми присуството на брендот во светот. Со својот опсег од 500 километри и спортскиот дизајн, тој ќе ја комбинира најнапредната технологија со минимално влијание врз околината, бидејќи некои елементи на моделот ќе бидат изработени од рециклирани пластични материјали. Cupra ќе ја забрза електричната трансформација, а во втората половина на годината производството ќе започне во фабриката во Цвикау, Германија.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

МагазинПред 2 часа

Sony подготвува нов PS5 VR headset

Sony конечно алудира на тоа како PlayStation VR ќе се развива за PS5. Производителот на конзолата ги откри првите детали...

МагазинПред 2 часа

Facebook развива алатки за борба против експлоатацијата на деца

Facebook објави дека тестира повеќе алатки за да и помогне на социјалната мрежа да спречи луѓето да споделуваат содржина што...

МагазинПред 2 часа

Twitter доби Super Follows и Communities функции

Twitter додаде две нови функции на својата платформа. Првата е Super Follows, и тоа е прва премиум функција на компанијата....

МагазинПред 2 часа

Android 12 носи иновации: Олеснува испраќање на СМС пораки

Google неодамна воведе нова верзија на оперативниот систем Android – Android 12. Една од интересните карактеристики се однесува на начинот...

АвтомобилиПред 2 часа

Ова е нов знак што ќе ги краси автомобилите на Peugeot

Peugeot е една од најстарите активни марки на автомобили, која од 1850 година е украсена со грб украсен со глава...

Социјални мрежиПред 8 часа

Овој е можниот проблем за вчерашниот пад на сервисите од „Месинџер и Инстаграм“ – каде пораките воопшто не се праќаа

Бројни корисници пријавија проблем со популарните Месинџер и Инсатаграм, каде пораките било невозможно да се пратат – тоа го потврди...

МакедонијаПред 8 часа

Кобното утро на 26 февруари, на денешен ден почина Македонскиот претседател Борис Трајковски, шест члена на делегацијата и двајца пилоти, вечна слава!

На денешен ден во кобното утро на 26.02.2004 – владиниот авион – Кингер, се урна помеѓу селата Хусковичи и Ротимље,...

ХороскопПред 15 часа

Дневен Хороскоп (26.02) петок

ОВЕН Денешниот ден за вас е многу поволен, па може да очекувате дека ќе ги остварите своите цели. Тешко ви...

КичевоПред 17 часа

(ВИДЕО) ОУ „Кузман Јосифоски – Питу“ – Кичево денес одбележа 60 години од своето постоење

ОУ „Кузман Јосифоски – Питу“ – Кичево денес одбележа 60 години од своето постоење. Поради пандемијата со COVID-19 одбележувањето помина...

МакедонијаПред 20 часа

Коронавирус не запира, денес 582 нови случаи, починале 13 лица

Во последните 24 часа се направени 2.972 тестирања, а регистрирани се 582 нови случаи на ковид-19 во: -Скопје 274 -Прилеп...

НАЈЧИТАНИ