Следете не

Автомобили

Колку чини замена на батериите од моделите 3 на производителот „Тесла“

Објавено пред

на

Покрај загриженоста за опсегот и времето на полнење на батеријата, постои уште една работа што потенцијално го нарушува спокојството на сопствениците на електрични автомобили

Станува збор за трошоците за замена на големите батерии кои се користат за напојување на погонскиот систем на возилото. Тука зборуваме за најскапата компонента на електричните автомобили, и додека производителите поговорно нудат дарежливи гарантни периоди на батерии за да го ублажат стравот на возачот, кога ќе дојде време за замена (надвор од гаранција), тоа може да биде многу „болно“. Особено, замената на батеријата за Tesla Model 3 чини скоро 16.000 долари, што е сума за која можете да купите повеќе од солиден „половен автомобил“.

Актуелната автомобилска компанија посочува дека иако повеќето гаранции за батерии во автомобилите се осум години или 160.000 милји, има работи што не се вклучени во него. Гаранцијата опфаќа дефекти и проблеми што произлегуваат во производството, но не и штета што може да биде предизвикана од сопственикот.
Во конкретниот случај, фактурата од 16.000 долари оди на сметката на автомобилот што очигледно слета на (премногу) голем камен, што резултираше со оштетување на батеријата, која лежи под кабината на возилото. Ударот на каменот беше третиран како „втора надворешна причина“, така што штетата не е покриена со гаранцијата.

Само батеријата, наведена под „ASY, HVBAT, 75 KWH, AWD, KELVIN, 1PH, M3, RMN (113737501-K)“ на фактурата, чини 13.500 американски долари, а „RMN“ значи „обновена“. Ова е вообичаена практика при обезбедени поправки, да се користат реновирани делови каде што е можно, така што ништо не изненадува. Она што изненадува е вкупната цена на штетата предизвикана од каменот – 16.550,67 американски долари, каде 2.299,27 американски долари се однесуваат на „рацете“. Вредноста на работниот час варира од услуга до услуга, но одделот на Тесла наплатува околу 175 УСД за работен час, а за комплетната работа потребни се нешто повеќе од 13 часа.

Во 16.550,67 американски долари се вклучени и трошоците за штета предизвикана од ударот на каменот, кој вклучува предни аеродинамички компоненти и заштитна плоча, која не е толку скапа – 165 или 200 долари. Заштитниот панел дефинитивно ќе треба да се отстрани за да дојде до батеријата. Постојат некои други работи што мораа да бидат заменети, како што се електрични инсталации и течноста за ладење на батеријата, па затоа е безбедно да се каже дека замена на батеријата на Тесла во овластен сервисен центар чини скоро 16 000 американски долари.

Иако секогаш сме за целосна замена на оштетените компоненти на телото, во случај на батерија, подобро е да се обнови пакетот. Како што знаеме, содржи скапи ретки минерали и е поеколошки за едноставно преработка. Батериите се скоро целосно изработени од рециклирани материјали, па зошто да не е случај и со погонските батерии?

Како што добро забележаа во „Тековна автомобилска компанија“, ова не е една голема ќелија, туку неколку модули, секој од нив содржи стотици ќелии. Ако еден модул не успее, остатокот може да функционира без него.

Автомобили

Гуми без пумпање

Објавено пред

на

Во план се гуми што немаат воздух и не можат да се дупнат, не ја губат својата форма, не мора да се напумпаат и се отпорни на дупнување. Иако моделот на нив се носи и на обични гуми, овој вид гуми ќе обезбеди побезбедно, поевтино и подолготрајно возење за возачите. Ова го тврдат експертите на француската компанија „Мишелин“, кои работат и истражуваат прототип на нова и револуционерна гума.

Неодамна, но пред две децении „Мишелин“ започна да работи на конструкција на „безвоздушна“ гума за автомобил што е невозможно да се дупне, а комерцијалната реализација на оваа идеја е се поблизу. Како дел од проектот, „Мишелин“ започна со сериско производство на X Tweel гуми „без воздух“ пред неколку години, но досега се користеа на косилки и други комерцијални возила кои се движеа со мала брзина, бидејќи со поголема брзина овие гуми се премногу бучни заради вибрациите што ги создаваат.

Во меѓувреме, Мишелин се здружи со „Џенерал моторс“ за да започнат со тестирање на гуми UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System), наменети за патнички автомобили. Овие гуми ќе бидат тестирани на возниот парк на електрични возила „Шевролет Болт“, а резултатите од тестот ќе им помогнат на инженерите во понатамошниот развој и унапредување на технологијата на автомобилските гуми „без воздух“.

Доколку сè се одвива според планот, ЏМ има намера да започне да користи гуми UPTIS на своите патнички автомобили од 2024 година. „Безвоздушните“ автомобилски гуми имаат повеќе предности во однос на конвенционалните гуми, а најважно е што тие не можат да дупнат или да се издишат. Наместо компримиран воздух, гумите ќе имаат флексибилни гумени композити.

Возачите нема да мора да се грижат за притисокот во гумите и дали нивниот гас ќе се носи побрзо поради несоодветен притисок во гумите. Покрај тоа, автомобилите веќе нема да имаат резервна гума во багажникот, што дополнително ќе го намали бројот на произведени гуми и со тоа ќе се намали потрошувачката на енергија и загадувањето на животната средина што се јавува во процесот на изработка на автомобилски гуми.

Дури 200 милиони гуми завршуваат во отпад секоја година, а овој број би бил значително намален со воведување на UPTIS гуми во употреба, тврди производителот.

Повеќе технички детали за структурата на материјалот сè уште не се откриени, бидејќи сè уште е тајната на „Мишелин“. Гуми без воздух се монтираат на обични тркала и не е потребна посебна модификација. Патем, компанијата планира да понуди UPTIS гуми на пазарот во 2024 година.

Дали автомобилската индустрија ќе прифати гуми без воздух бидејќи воздухот е на многу начини совршен материјал за гуми останува да видиме со текот на времето.

Извор: politika
ФОТО: Unsplash

Прочитај повеќе...

Автомобили

Пристигна новиот Audi RS3 со 400 „коњи“ ФОТО

Објавено пред

на

Foto: Audi promo

Foto: Audi promo

Германскиот производител објави фотографии и технички детали за новата најмоќна верзија на неговиот компактен модел.

Со онлајн премиерата на RS3 Sportback и RS3 Sedan, Audi ја заокружи понудата на новата генерација A3.

Двата автомобили имаат уште поагресивен дизајн во споредба со нивните претходници, а под хаубата сè уште има 5-цилиндарски 2,5-литарски турбо бензинец.

Foto: Audi promo

Надворешниот дизајн се одликува со нови LED „потпис“ светла и светла за сопирачките, како и големи дефлектори на воздухот на предниот браник.

Посебно уживање се темните 19-инчни алуминиумски тркала со гуми Pirelli P Zero Trofeo R.

Foto: Audi promo

Како што доликува на ваков модел, задниот дел на возилото е украсен со масивен дифузер и големи завршетоци на издувниот систем на RS Sport.

Од друга страна, внатрешноста е подобрена со алкантара и спортски црвени детали, а контролната табла е целосно дигитализирана со два екрани, 12,3-инчен дисплеј на таблата со инструменти и централен екран на 10,2-инчен мултимедијален систем.

Foto: Audi promo

 

Под хаубата се наоѓа 2,5-литарски TFSI со пет цилиндри што во RS3 Sportback и Sedan произведува точно 400 коњски сили (294 kW), достапни од 5.600-7.000 вртежи во минута.

Максималниот вртежен момент е 500 Nm и му е достапен на возачот 2.250-5.600 вртежи во минута. Тоа е за 20 Nm повеќе од претходната генерација.

Foto: Audi promo

Силата се пренесува на сите 4 тркала преку напредна автоматизација со 7-брзински менувач со двојна спојка.

Од Audi наведуваат дека и двете верзии RS3 забрзуваат од 0 до 100 за 3,8 секунди, што е за 0,3 секунди подобро од генерацијата во заминување.

Максималната брзина е електронски ограничена на 250 на час, но ограничувањето може да се зголеми на 280, па дури и на 290 км на час, во случај на опционален пакет RS Dynamic.

Foto: Audi promo

Новиот Audi RS3 пристигнува во европските салони во август. Препорачаната почетна цена е 60 000 евра за Sportback, или 62 000 евра за варијантата Sedan.

Foto: Audi promo

Foto: Audi promo

Прочитај повеќе...

Автомобили

Opel ја претстави новата Astra

Објавено пред

на

Моделите ќе се нудат со бензински и дизел мотори од 110 до 225 КС, а ќе бидат понудени и две „plug in“ хибридни опции.

Овој модел ќе се нуди со дизел и бензински мотори и со две „plug in“ хибридни комбинации.

Телото на новата Astra е пошироко за 51 милиметар и подолго за четири милиметри од претходната генерација.

Моделите ќе се нудат со бензински и дизел мотори од 110 до 225 КС, а исто така ќе има и две „plug-in“ хибридни опции.

Со преносот на електричната енергија ќе ракува рачен 6-степен или автоматски 8-степен менувач.

Е биде понудена и верзија со караван, а првите модели на новата Astra треба да бидат во продажба на почетокот на 2022 година.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

ХороскопПред 2 часа

Хороскоп за денес (29 јули) четврток

ОВЕН Денес ќе бидете преплавени со обврски. Вашиот телефон ќе ѕвони постојано па едвај ќе имате време за себеси. И...

МузикаПред 5 часа

Перо Пандилоски со журка во живо овој петок во ресторан & бар „La Casa“

Овој петок, последен за месец јули, „La Casa“ продолжува најдобриот ритам во градот Кичево, имено одличниот Перо Пандилоски ќе настапи...

КичевоПред 10 часа

(ГАЛЕРИЈА) „Кичевската и Горнореканска Коњаница“ пристигнаа во Кичево

После отслужената Света Божествена Литургија се пристапи кон македонската заклетва, пред свето писмо, кама и револвер. Кичевската Коњаница од дворот...

Временска прогнозаПред 12 часа

ВНИМАНИЕ: Од денес и следните денови следуваат најтоплите денови ова лето и висок УВ индекс

Од денес, па се до крајот на оваа седмица во Македонија следуваат НАЈТОПЛИТЕ ДЕНОВИ и максимумот на овој ЕКСТРЕМНО ТОПОЛ...

На денешен денПред 19 часа

На денешен ден (28 јули)

1330.- Српскиот крал Стефан од Дечани ја победи војската на бугарскиот цар Михаил Шишман во битката кај Велбужде, кој потоа...

ХороскопПред 1 ден

Хороскоп за денес -[ 28 јули ]- среда

ОВЕН Денес не е претерано поволен ден за земање или давање било какви позајмици. Потрудете се да ги чувате своите...

СпортПред 1 ден

ФФМ: Место за три екипи за учество во натпреварувањата во Втората Футсал лига за сезона 2021/2022

Пријава за учество во натпреварување во Втора Футсал лига за сезона 2021/2022 за пополнување на три слободни места. Краен рок...

Временска прогнозаПред 1 ден

Деновиве не очекува многу топло време – ова се најновите детали

Изразениот топлотен бран се до крајот на оваа седмица ќе условува температури значително над просекот и истите ќе бидат повисоки...

МакедонијаПред 1 ден

Дури 121 возач вчера престигнувале непрописно, информира МВР

Во текот на вчерашниот ден (26.07.2021) Министерството за внатрешни работи спроведе зајакната акциска контрола за санкционирање на возила кои непрописно...

КичевоПред 2 дена

Концерт на „Д.Н.О.“ во Сабота & „Brass Brothers“ во Петок, викенд агенда во Република 96250

Викендот го започнуваме со одличен настап на македонскиот Drum and Bass бенд BRASS BROTHERS во Петок Сабота, Д.Н.О доаѓаат на...

НАЈЧИТАНИ