Следете не

Автомобили

(ГАЛЕРИЈА) Новиот „Nissan Qashqai“ официјално презентиран пред јавноста, први фотографии и информации..

Објавено пред

на

Новиот Qashqai е првиот модел на европскиот пазар што ја користи платформата CMF-C на Алијансата, која ги комбинира најсовремената автомобилска структура и технолошката архитектура. Основно во инженерскиот концепт беше одржувањето на идеалните пропорции на кои сегашниот Qashqai им го должи својот успех. Имено, тие овозможуваат лесно движење по градските патишта и паркирање, а истовремено нудат и одличен внатрешен простор.

Кога станува збор за конструкцијата, голото тело е направено од уште полесен материјал, а напредните техники за втиснување и заварување имаат зголемена јачина и намалена тежина на возилото. За прв пат, Qashqai е опремен со задна врата изработена од композитен материјал што ја намалува тежината за 2,6 кг.

Употребата на челик со ултра висока јачина (UHSS) ја зголеми структурната трајност на новиот Qashqai за 50%. Материјалот UHSS е вграден во одделни делови од телото за да се постигне максимална цврстина на истегнување во случај на судир, без значително зголемување на тежината. Обично, материјалите со поголема цврстина на истегнување создаваат проблеми при заварување и составување делови од телото. Сепак, делови од голата каросерија на Qashqaiai се собрани за да се зголеми цврстината на местата каде што A-, B- и C-столбовите се спојуваат со покривот и подната плоча. Предните и задните врати, предните браници и хаубата сега се изработени од алуминиум што ја намалува тежината на каросеријата за 21 кг во споредба со претходниот модел.

Основната конструкција и ‘рбетот’ на возилото, платформата CMF-C, е униформа за да се подобри распределбата на силата во случај на удар. Благодарение на тоа, структурата на новиот модел поефикасно ќе ја апсорбира енергијата во зоните на трошка, што ќе го намали пренесувањето на силата до патниците во случај на несреќа.

Со напредни техники на производство, вкупната тежина на голото тело е полесна за 60 кг, додека вкочанетоста е зголемена за 41% во споредба со моделот во заминување. Ова обезбедува мазност, удобност и одзивност карактеристични за моделите од повисока класа, исклучителна заштита во случај на несреќа како и поголема ефикасност на автомобилот.

Новиот Qashqai продолжува да обезбедува задоволство во возењето. Тој го оправдува угледот на неговите претходници со удобно и непречено возење, како и со забавни карактеристики на возење по патиштата со ликвидација.

Отпорноста на торзија на новата платформа CMF-C е преземена од возила од повисок сегмент. Благодарение на тоа, суспензијата останува во стабилна позиција и лесно реагира на упатствата на воланот за да се чувствувате побезбедни на терените што бараат многу.

Платформата CMF-C му овозможи на новиот Qashqai да го инсталира Macpherson напред и назад. Кашаќи со погон на две тркала и 19-инчни тркала е опремен со торзиона задна оска. Верзиите со 20-инчни тркала и погон на сите четири тркала ќе бидат опремени со напредна повеќенасочна задна суспензија.

Торзионата оска обезбедува подобрена апсорпција на удари и го намалува бучавата од тркалање, овозможувајќи тивко возење на сите терени. Својата маневрирање Qashqai ја должи пред се на вертикалното распоредување на пружините и амортизерите. Ова овозможува оптимално работење на пружините и амортизерите за да се зголеми нивната ефикасност и стабилност во случај на удар или премин преку нерамномерност на патот и да се ублажи отскокнувањето и да се направи возењето помирно и поудобно. Покрај тоа, се менува врвната стабилност на возилото при промена на насоката на движење.

Напредната задна суспензија со повеќе врски обезбедува најдобар сооднос на удобност и динамика во својата класа. Сега е прикачен на подрамката со лежишта кои го намалуваат бучавата од тркалање и преносот на вибрациите до внатрешноста на возилото.

Подобрен е и серво управувачот, така што сега нуди подобра реакција, подобро чувство на воланот околу централната позиција и намалено триење.

Дејвид Мос, виш потпретседател за истражување и развој, Африка, Блиски исток, Индија, Европа и Океанија (АМИЕО): „Нашиот тим инженери ги спореди карактеристиките на компактните возила од сегментот Ц со конкурентските модели и спроведе илјадници километри пат и тестирање на објектот. тестирање низ цела Европа за производство на возило чиишто возни карактеристики и ракување го ставаат задоволството при возење.

Во прилог галерија од екстра новото возило кое никого нема да остави рамнодушен:

ФОТО: automagazin.rs

Автомобили

Гуми без пумпање

Објавено пред

на

Во план се гуми што немаат воздух и не можат да се дупнат, не ја губат својата форма, не мора да се напумпаат и се отпорни на дупнување. Иако моделот на нив се носи и на обични гуми, овој вид гуми ќе обезбеди побезбедно, поевтино и подолготрајно возење за возачите. Ова го тврдат експертите на француската компанија „Мишелин“, кои работат и истражуваат прототип на нова и револуционерна гума.

Неодамна, но пред две децении „Мишелин“ започна да работи на конструкција на „безвоздушна“ гума за автомобил што е невозможно да се дупне, а комерцијалната реализација на оваа идеја е се поблизу. Како дел од проектот, „Мишелин“ започна со сериско производство на X Tweel гуми „без воздух“ пред неколку години, но досега се користеа на косилки и други комерцијални возила кои се движеа со мала брзина, бидејќи со поголема брзина овие гуми се премногу бучни заради вибрациите што ги создаваат.

Во меѓувреме, Мишелин се здружи со „Џенерал моторс“ за да започнат со тестирање на гуми UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System), наменети за патнички автомобили. Овие гуми ќе бидат тестирани на возниот парк на електрични возила „Шевролет Болт“, а резултатите од тестот ќе им помогнат на инженерите во понатамошниот развој и унапредување на технологијата на автомобилските гуми „без воздух“.

Доколку сè се одвива според планот, ЏМ има намера да започне да користи гуми UPTIS на своите патнички автомобили од 2024 година. „Безвоздушните“ автомобилски гуми имаат повеќе предности во однос на конвенционалните гуми, а најважно е што тие не можат да дупнат или да се издишат. Наместо компримиран воздух, гумите ќе имаат флексибилни гумени композити.

Возачите нема да мора да се грижат за притисокот во гумите и дали нивниот гас ќе се носи побрзо поради несоодветен притисок во гумите. Покрај тоа, автомобилите веќе нема да имаат резервна гума во багажникот, што дополнително ќе го намали бројот на произведени гуми и со тоа ќе се намали потрошувачката на енергија и загадувањето на животната средина што се јавува во процесот на изработка на автомобилски гуми.

Дури 200 милиони гуми завршуваат во отпад секоја година, а овој број би бил значително намален со воведување на UPTIS гуми во употреба, тврди производителот.

Повеќе технички детали за структурата на материјалот сè уште не се откриени, бидејќи сè уште е тајната на „Мишелин“. Гуми без воздух се монтираат на обични тркала и не е потребна посебна модификација. Патем, компанијата планира да понуди UPTIS гуми на пазарот во 2024 година.

Дали автомобилската индустрија ќе прифати гуми без воздух бидејќи воздухот е на многу начини совршен материјал за гуми останува да видиме со текот на времето.

Извор: politika
ФОТО: Unsplash

Прочитај повеќе...

Автомобили

Пристигна новиот Audi RS3 со 400 „коњи“ ФОТО

Објавено пред

на

Foto: Audi promo

Foto: Audi promo

Германскиот производител објави фотографии и технички детали за новата најмоќна верзија на неговиот компактен модел.

Со онлајн премиерата на RS3 Sportback и RS3 Sedan, Audi ја заокружи понудата на новата генерација A3.

Двата автомобили имаат уште поагресивен дизајн во споредба со нивните претходници, а под хаубата сè уште има 5-цилиндарски 2,5-литарски турбо бензинец.

Foto: Audi promo

Надворешниот дизајн се одликува со нови LED „потпис“ светла и светла за сопирачките, како и големи дефлектори на воздухот на предниот браник.

Посебно уживање се темните 19-инчни алуминиумски тркала со гуми Pirelli P Zero Trofeo R.

Foto: Audi promo

Како што доликува на ваков модел, задниот дел на возилото е украсен со масивен дифузер и големи завршетоци на издувниот систем на RS Sport.

Од друга страна, внатрешноста е подобрена со алкантара и спортски црвени детали, а контролната табла е целосно дигитализирана со два екрани, 12,3-инчен дисплеј на таблата со инструменти и централен екран на 10,2-инчен мултимедијален систем.

Foto: Audi promo

 

Под хаубата се наоѓа 2,5-литарски TFSI со пет цилиндри што во RS3 Sportback и Sedan произведува точно 400 коњски сили (294 kW), достапни од 5.600-7.000 вртежи во минута.

Максималниот вртежен момент е 500 Nm и му е достапен на возачот 2.250-5.600 вртежи во минута. Тоа е за 20 Nm повеќе од претходната генерација.

Foto: Audi promo

Силата се пренесува на сите 4 тркала преку напредна автоматизација со 7-брзински менувач со двојна спојка.

Од Audi наведуваат дека и двете верзии RS3 забрзуваат од 0 до 100 за 3,8 секунди, што е за 0,3 секунди подобро од генерацијата во заминување.

Максималната брзина е електронски ограничена на 250 на час, но ограничувањето може да се зголеми на 280, па дури и на 290 км на час, во случај на опционален пакет RS Dynamic.

Foto: Audi promo

Новиот Audi RS3 пристигнува во европските салони во август. Препорачаната почетна цена е 60 000 евра за Sportback, или 62 000 евра за варијантата Sedan.

Foto: Audi promo

Foto: Audi promo

Прочитај повеќе...

Автомобили

Opel ја претстави новата Astra

Објавено пред

на

Моделите ќе се нудат со бензински и дизел мотори од 110 до 225 КС, а ќе бидат понудени и две „plug in“ хибридни опции.

Овој модел ќе се нуди со дизел и бензински мотори и со две „plug in“ хибридни комбинации.

Телото на новата Astra е пошироко за 51 милиметар и подолго за четири милиметри од претходната генерација.

Моделите ќе се нудат со бензински и дизел мотори од 110 до 225 КС, а исто така ќе има и две „plug-in“ хибридни опции.

Со преносот на електричната енергија ќе ракува рачен 6-степен или автоматски 8-степен менувач.

Е биде понудена и верзија со караван, а првите модели на новата Astra треба да бидат во продажба на почетокот на 2022 година.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Социјални мрежиПред 2 часа

„Telegram“ воведува дури 1000 гледачи преку видео повик

По неодамнешното многу обемно ажурирање за видео повици и споделување видео, Телеграм воведе нови подобрувања, а едно од главните е...

КултураПред 11 часа

Денес е големиот празник „Илинден“ – Честит именден на сите кои го носат името Илија, Илчо, Илинка, Илина, Иле…

Големиот македонски празник Илинден најмногу го асоцира македонскиот народ на славното Илинденско Востание и на Крушевската Република, сепак, во својата...

На денешен денПред 11 часа

На денешен ден – 2 август

1100 – Англискиот крал Вилијам Втори, син на Вилијам I Освојувачот, е убиен со стрела во шумата за време на...

МакедонијаПред 16 часа

Стојне Николова вечерва со македонците во дворот на храмот св.Илија во с.Крклино

Супер атрактивната фолк дива Стојне Николова со придружба на маестро Бобан Мојсовски и бендот вечерва ги обедини македонците ширум Македонија...

ХороскопПред 16 часа

Хороскоп за денес (2 август) понеделник

ОВЕН Се чувствувате среќно и полетно, но не заборавајте – кој високо лета, ниско паѓа. Не претерувајте со полетување наеднаш,...

СпортПред 23 часа

(ВИДЕО) Лудница во „Хунгароринг“: Хамилтон покрај прекинот продолжи, па падна на последно место

Трката во Формула 1 за ГН на Унгарија беше прекината поради инцидент во првиот круг во кој учествуваа неколку возачи....

МакедонијаПред 1 ден

Вчера санкционирани 327 возачи кои возеле пребрзо, додека 107 под дејство на алкохол

Министерството за внатрешни работи продолжува со засилените акциски контроли за санкционирање на возачите што возат со брзина поголема од дозволената,...

СветПред 1 ден

СЗО: Во светот дури милијарда корисници пораст на е-цигарите

Глобалните напори за контрола на тутунот доведоа до значителен напредок во намалувањето на пушењето и заштитата на здравјето на луѓето...

ХороскопПред 2 дена

Месечен Хороскоп (август)

ОВЕН Време е за проценка на задоволството со вашата работа и дали постојат шанси за напредок. Односите со колегите можат...

Временска прогнозаПред 2 дена

Екстремно високи температури, во понеделник топлотен бран!

Нашата држава поради ЕКСТРЕМНО ВИСОКИТЕ температури на воздухот се наоѓа во ПОРТОКАЛОВА ПРЕДУПРЕДУВАЧКА фаза, така ќе се задржи и понатаму...

НАЈЧИТАНИ