Следете не

Автомобили

(ГАЛЕРИЈА) Новиот „Nissan Qashqai“ официјално презентиран пред јавноста, први фотографии и информации..

Avatar

Објавено пред

на

Новиот Qashqai е првиот модел на европскиот пазар што ја користи платформата CMF-C на Алијансата, која ги комбинира најсовремената автомобилска структура и технолошката архитектура. Основно во инженерскиот концепт беше одржувањето на идеалните пропорции на кои сегашниот Qashqai им го должи својот успех. Имено, тие овозможуваат лесно движење по градските патишта и паркирање, а истовремено нудат и одличен внатрешен простор.

Кога станува збор за конструкцијата, голото тело е направено од уште полесен материјал, а напредните техники за втиснување и заварување имаат зголемена јачина и намалена тежина на возилото. За прв пат, Qashqai е опремен со задна врата изработена од композитен материјал што ја намалува тежината за 2,6 кг.

Употребата на челик со ултра висока јачина (UHSS) ја зголеми структурната трајност на новиот Qashqai за 50%. Материјалот UHSS е вграден во одделни делови од телото за да се постигне максимална цврстина на истегнување во случај на судир, без значително зголемување на тежината. Обично, материјалите со поголема цврстина на истегнување создаваат проблеми при заварување и составување делови од телото. Сепак, делови од голата каросерија на Qashqaiai се собрани за да се зголеми цврстината на местата каде што A-, B- и C-столбовите се спојуваат со покривот и подната плоча. Предните и задните врати, предните браници и хаубата сега се изработени од алуминиум што ја намалува тежината на каросеријата за 21 кг во споредба со претходниот модел.

Основната конструкција и ‘рбетот’ на возилото, платформата CMF-C, е униформа за да се подобри распределбата на силата во случај на удар. Благодарение на тоа, структурата на новиот модел поефикасно ќе ја апсорбира енергијата во зоните на трошка, што ќе го намали пренесувањето на силата до патниците во случај на несреќа.

Со напредни техники на производство, вкупната тежина на голото тело е полесна за 60 кг, додека вкочанетоста е зголемена за 41% во споредба со моделот во заминување. Ова обезбедува мазност, удобност и одзивност карактеристични за моделите од повисока класа, исклучителна заштита во случај на несреќа како и поголема ефикасност на автомобилот.

Новиот Qashqai продолжува да обезбедува задоволство во возењето. Тој го оправдува угледот на неговите претходници со удобно и непречено возење, како и со забавни карактеристики на возење по патиштата со ликвидација.

Отпорноста на торзија на новата платформа CMF-C е преземена од возила од повисок сегмент. Благодарение на тоа, суспензијата останува во стабилна позиција и лесно реагира на упатствата на воланот за да се чувствувате побезбедни на терените што бараат многу.

Платформата CMF-C му овозможи на новиот Qashqai да го инсталира Macpherson напред и назад. Кашаќи со погон на две тркала и 19-инчни тркала е опремен со торзиона задна оска. Верзиите со 20-инчни тркала и погон на сите четири тркала ќе бидат опремени со напредна повеќенасочна задна суспензија.

Торзионата оска обезбедува подобрена апсорпција на удари и го намалува бучавата од тркалање, овозможувајќи тивко возење на сите терени. Својата маневрирање Qashqai ја должи пред се на вертикалното распоредување на пружините и амортизерите. Ова овозможува оптимално работење на пружините и амортизерите за да се зголеми нивната ефикасност и стабилност во случај на удар или премин преку нерамномерност на патот и да се ублажи отскокнувањето и да се направи возењето помирно и поудобно. Покрај тоа, се менува врвната стабилност на возилото при промена на насоката на движење.

Напредната задна суспензија со повеќе врски обезбедува најдобар сооднос на удобност и динамика во својата класа. Сега е прикачен на подрамката со лежишта кои го намалуваат бучавата од тркалање и преносот на вибрациите до внатрешноста на возилото.

Подобрен е и серво управувачот, така што сега нуди подобра реакција, подобро чувство на воланот околу централната позиција и намалено триење.

Дејвид Мос, виш потпретседател за истражување и развој, Африка, Блиски исток, Индија, Европа и Океанија (АМИЕО): „Нашиот тим инженери ги спореди карактеристиките на компактните возила од сегментот Ц со конкурентските модели и спроведе илјадници километри пат и тестирање на објектот. тестирање низ цела Европа за производство на возило чиишто возни карактеристики и ракување го ставаат задоволството при возење.

Во прилог галерија од екстра новото возило кое никого нема да остави рамнодушен:

ФОТО: automagazin.rs

Автомобили

Ова е нов знак што ќе ги краси автомобилите на Peugeot

Avatar

Објавено пред

на

Peugeot е една од најстарите активни марки на автомобили, која од 1850 година е украсена со грб украсен со глава на лав. Сега францускиот бренд ја воведе единаесеттата еволуција на своето лого.

По целосното редизајн на своите возила во изминатите 10 години, Peugoet исто така го редизајнираше своето лого. Новиот помодерен и елегантен грб е создаден од Peugeot Design Lab, глобалното студио за дизајн на оваа марка.

На почетокот на 2021 година, со лансирањето на палетата што ќе го претстави новиот Peugoet 308 со нова веб-страница и воспоставувањето на групацијата Stellantis со Fiat-Chrysler, ѕвездите беа порамнети.

Со текот на годините, Peugoet ги доживеа сите револуции: индустриска, технолошка, политичка, социјална, дигитална и, сега, еколошка револуција – енергетската транзиција и мобилноста без јаглерод се во срцето на стратегијата на брендот за одржлива иднина.

Во последните 10 години, целиот асортиман претрпе пресврт. И ова е она што е постигнато: „Меѓународно комбе на годината“ со Peugeot e-Expert 2021 и Партнер 2019 и три „Автомобили на годината“ (Peugeot 308, избран во 2014 година, Peugeot 3008, избран во 2017 година и Peugeot 208, избрана 2020 година). И пред сè, електрифициран опсег и за патнички и за лесни комерцијални возила.

Новото лого претставува што значеше Peugeot вчера, што значи денес и што ќе значи утре.

Тоа е синоним за престиж, самодоверба, долговечност и лоза. Со него и својот нов визуелен идентитет, Peugeot се приклучува кон историјата и хипермодерноста. Со овој грб, брендот Peugeot се стреми да освои нови земји, да го забрза меѓународниот раст, да извезува француски стил и знаење, како и француска елеганција.

Прочитај повеќе...

Автомобили

Пад од 75% во продажната индустрија, каква е судбината на оваа марка на автомобили?

Avatar

Објавено пред

на

Минатата година беше многу тешка за автомобилската индустрија во Европа, но еден производител забележа драстично поголем пад од другите.

Автомобилската индустрија во Европа во 2020 година помина низ тежок период. Во годината што ја обележа пандемијата, некои производители поминаа подобро, други полошо.

Така, на пример, Порше забележа пад од само 7,6%, што може да се смета за успех, а многу брендови, како што се Тојота, Волво, Шкода, Хјундаи, Мерцедес, БМВ и Ауди, успеаја да го ограничат падот на помалку од 20 проценти

Од друга страна, имаме и брендови на автомобили кои се влошија во 2020 година на европскиот пазар. Меѓу нив се, на пример, Форд, Дачија, Хонда, Алфа Ромео, Опел, Мазда.

Сите овие производители се во „минус“ од над 30%.

Сепак, една марка се издвојува по своите послаби продажни резултати, што не може да се припише само на пандемијата, а тоа е Smart. Падот на продажбата на овој бренд во Европа во 2020 година изнесуваше дури 75,8%.

/b92

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Cupra“ официјално прослави три години од својата прва презентација

Avatar

Објавено пред

на

Три години по презентацијата во Терамар, Cupra почнува да ја трансформира компанијата во насока на електрификација. Во комбинација со перформансите, покрај своите шест plug-in-хибридни варијанти, Cupra го лансираше и првиот 100% електричен модел, Cupra Born.

Како дел од прославата на третата годишнина на компанијата, Cupra ги претстави своите планови за иднината во виртуелна е-Гаража на настан на кој присуствуваа многу истакнати гости.

Претседателот на Купра, Вајн Грифитс, прв изјави: „Cupra ги изненади сите во овие три години, па дури и продолжи да расте за време на пандемијата. Овие одлични резултати нè прават оптимисти дека работиме уште понапорно во 2021 година; оваа година се обидуваме да ја удвоиме продажбата и очекуваме значително да ја надминеме првичната цел. „

Од своето основање во 2018 година, Купра ги надмина сите првични очекувања со продажба на 65.000 примероци и раст со двоцифрена стапка. Откако лансираше нов асортиман на производи и го претстави својот прв уникатно развиен модел Форментор, Cupra го забрза својот раст и во јануари 2021 година стана најбрзо растечката марка.

Електрификацијата ќе биде клучот за растот на Купра во 2021 година. Со сите шест хибридни варијанти на Cupra Leon и Cupra Formentor на пазарот, заедно со Cupra Atecom, брендот има за цел да го зајакне своето присуство во Европа. Целта на брендот е 50% од вкупната продажба на Форментор да биде plug-in хибридна верзија.

Лансирањето на моделот Cupra Born треба да биде поттик за трансформација на компанијата, според Вајн Грифитс: „Cupra Born ќе ја смени играта на пазарот со својот дизајн и перформанси. Верувам дека ова возило ќе ја подобри и профитабилноста на компанијата. Покрај тоа, Купра Борн ќе придонесе за намалување на емисиите на СО2 и исполнување на европските цели. Со овој автомобил имаме намера да придонесеме за електрификација на Шпанија и на светот и сакаме следната генерација да биде дел од оваа трансформација “.

Cupra планира да ја прошири својата глобална дистрибутивна мрежа до 800 продажни места ширум светот до крајот на 2022 година. Со оваа стратегија, Cupra Born ќе ги отвори вратите кон нови меѓународни пазари и ќе го зголеми присуството на брендот во светот. Со својот опсег од 500 километри и спортскиот дизајн, тој ќе ја комбинира најнапредната технологија со минимално влијание врз околината, бидејќи некои елементи на моделот ќе бидат изработени од рециклирани пластични материјали. Cupra ќе ја забрза електричната трансформација, а во втората половина на годината производството ќе започне во фабриката во Цвикау, Германија.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

СветПред 5 часа

Научниците тврдат дека вакцината „Фајзер“ значително го намалува пренесувањето на Ковид-19

Само една доза вакцина „Фајзер“ го намалува бројот на асимптоматски случаи на инфекција со ковид 19, според новото истражување. Според...

На денешен денПред 5 часа

На денешен ден – 27 февруари

280 година – Роден е римскиот император Константин Први (Константин Велики), кој започна со христијанизација на Римската империја (според некои...

ХороскопПред 12 часа

Денешен Хороскоп (27 февруари) сабота

ОВЕН Погледот кон вашиот паричник може да му донесе мрачно расположение на Овенот. Имавте планина од сметки да платите, а...

МакедонијаПред 17 часа

Денеска 554 нови случаи на Ковид-19, починале 8 лица

Во последните 24 часа се направени 3.477 тестирања, а регистрирани се 554 нови случаи на ковид-19 во: -Скопје 258 -Кавадарци...

СпортПред 21 час

(ФОТО) Новата трибина на фудбалскиот стадион во Охрид е во завршна фаза

Новата трибина од стадионот “Билјанини извори” во Охрид е во последната фаза од изградбата.

МагазинПред 23 часа

Sony подготвува нов PS5 VR headset

Sony конечно алудира на тоа како PlayStation VR ќе се развива за PS5. Производителот на конзолата ги откри првите детали...

МагазинПред 23 часа

Facebook развива алатки за борба против експлоатацијата на деца

Facebook објави дека тестира повеќе алатки за да и помогне на социјалната мрежа да спречи луѓето да споделуваат содржина што...

МагазинПред 23 часа

Twitter доби Super Follows и Communities функции

Twitter додаде две нови функции на својата платформа. Првата е Super Follows, и тоа е прва премиум функција на компанијата....

МагазинПред 23 часа

Android 12 носи иновации: Олеснува испраќање на СМС пораки

Google неодамна воведе нова верзија на оперативниот систем Android – Android 12. Една од интересните карактеристики се однесува на начинот...

АвтомобилиПред 23 часа

Ова е нов знак што ќе ги краси автомобилите на Peugeot

Peugeot е една од најстарите активни марки на автомобили, која од 1850 година е украсена со грб украсен со глава...

НАЈЧИТАНИ