Гејминг
Онлајн турнирот за CS:GO го сруши рекордот на гледаност
Оваа статистика важи само за онлајн турнири во Counter Strike.
Counter Strike: Global Offensive е е-спорт кој отсекогаш имал огромен рејтинг. Бидејќи пандемијата нè стави во глобална блокада, скоро сите спортски турнири се префрлени во формат на Интернет, но сепак не заостануваат во поглед на гледаноста. Така, последниот ден на BLAST Premier Global Final турнирот го сруши рекордот на гледаност за CS: GO неколку пати.
Detailed viewers stats of BLAST Premier Global Final 2020. @natusvincere vs @TeamVitality is the most popular match of the event, 687 691 Peak Viewers. #BLASTPremier most popular @CS:GO online event.
📊 More stats of @BLASTPremier:https://t.co/9WeH0p8exm pic.twitter.com/726Pbv4FX5
— Esports Charts (@EsportsCharts) January 24, 2021
Рекордот првично беше поставен за време на Европскиот турнир во ESL Pro League Season 12, кога последниот судир помеѓу Na’Vi и Astralis го следеа 568.406 гледачи. Според страницата за статистичка анализа, Esports Charts, овој рекорд е соборен за време на BLAST Premier Global Final турнирот, кога дуелот помеѓу Na’Vi и Team Vitality го следеле дури 687.691!
Големото финале не заостануваше. Na’Vi и нивната прва победа во 2021 година ги следеа 645.853 гледачи. Другите дуели кои беа исклучително популарни кај навивачите беа помеѓу екипите Na’Vi и Team Liquid, кои во два наврати собраа 569.159 и 592.089 прегледи.
Иако ова се навистина импресивни бројки, треба да се има предвид дека тие ги нема никаде во близина на некои настани со LAN, како што е 2018 ELEAGUE Boston Major. Големото финале помеѓу екипите на Cloud9 и FaZe Clan во тоа време го следеле дури 1.329.096 гледачи!
Гејминг
World of Warcraft доаѓа на конзоли?
Идејата дека World of Warcraft би можел да дојде до конзолите е пуштена безброј пати, а изгледа дека Blizzard конечно се подготвува да го направи токму тоа.
Од објавувањето во 2004 година, World of Warcraft е достапен само за компјутерската платформа.
Холи Лонгдејл, извршен продуцент за WoW, откри дека објавувањето на WoW на конзолите е честа и честа дискусија на состаноците на Blizzard.
Сепак, сегашниот приоритет на тимот е создавање на трилогијата Worldsoul Saga за WoW, која ќе започне со проширувањето на The War Within подоцна оваа година.
Во интервју за Eurogamer, Лонгдејл повторно се осврна на темата WoW за конзоли, посочувајќи дека се е можно, одбивајќи да навлегува во повеќе детали.
Ова не е потврда дека WoW доаѓа на Xbox или PlayStation, но секако е показател дека Blizzard барем ја истражува можноста.
/V-Online
Гејминг
Верувале или не: GTA Vice City се игра на рутер TP-Link ВИДЕО
Наклонетоста на гејмерските ентузијасти никогаш не престанува да не воодушевува.
Овој пат, модерите со прекарите Manawyrm и tSYS е пуштија GTA: Vice City на TP-Link TL-WDR4900 v1 WiFi рутер.
Станува збор за рутер кој има 32-битен процесор базиран на архитектурата PowerPC, кој може да се користи за извршување на такви видео игри како Vice City.
Самиот рутер, се разбира, не е способен да ракува со 3D графика, но со него може да се поврзе надворешна графичка картичка ако користите PCIe (во овој случај, тоа е AMD Radeon HD 7470).
Самиот Windows не е дизајниран да работи во оваа средина, па модерите одлучија да користат Linux. Можеби не е совршено, но затоа е многу интересно!
Гејминг
Новите извештаи велат кога ќе излезе следната GTA VI?
Дискусиите за тоа кога GTA VI ќе го види светлото на денот сè уште се во тек, а трејлерот кажа многу друго освен, барем привремено, датумот на објавување.
Потврдено е дека GTA VI ќе излезе некаде во 2025 година, но ништо поконкретно не е кажано. Можеме малку да погодиме врз основа на тоа кога излегоа претходните делови, а благодарение на неодамнешните извештаи можеме дополнително да ја намалиме оваа временска рамка.
Да се вратиме во времето и да видиме во кои месеци се објавени претходните делови. Таму ги имаме GTA: Vice City и GTA: San Andreas во октомври 2002 и 2004 соодветно, потоа GTA IV во април 2008 година и GTA V во септември 2013 година.
Како што можеме да видиме, главно деловите беа објавени во септември или октомври, со единствен исклучок беше GTA IV. Некои навивачи се надеваа дека тука може да се направи исклучок, но тоа тешко дека ќе се случи.
Најновите извештаи покажуваат дека TakeTwo Interactive, компанијата зад Rockstar Studios, ги намалила проекциите за профит за 2025 година од осум на седум милијарди долари.
Најверојатно, оваа загуба од една милијарда е поврзана со доцнењето на објавувањето на видео играта GTA VI. Иако ова не е потврдено, има добри шанси дека GTA VI требаше да излезе порано, па затоа е одложено на есен.
/B92
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (24 април)
-
Кичево11 часа
Жена жител на Куманово доживеала сообраќајна несреќа на патот Охрид-Кичево, се здобила со тешки телесни повреди откако возилото удрило во бетонска преграда
-
Хороскоп10 минути
Хороскоп за четврток (25 април)
-
Временска прогноза6 часа
Времето утре ќе биде променливо облачно со повремени локални врнежи од дожд
-
Магазин2 дена
iPhone 16 може да остане без физички копчиња
-
Магазин2 дена
Meta се затвора во Турција
-
Спорт1 ден
КМФ „Форца 2015“ е освојувач на Купот на Македонија во футсал
-
Спорт15 часа
Ѓоковиќ: Српскиот „ас“ силно го посакува 25-иот „Грен слем“ и мисли само на победа, ништо друго.