Забава Занимливости

Топ 10 автомобили за кои не беше лесно да се следат чекорите на претходникот

10.) Ford Police Interceptor Sedan

Ако не и апсолутната доминација на Холивуд во филмскиот свет, Краун Викторија би била само легенда позната во САД. Иако во Европа речиси ништо, во Америка тоа е автомобил на сите занаети. Може да се каже дека ова е американскиот Pandan Skoda Octavia – омилен избор на полицајци, таксисти и други јавни служби – и Octavia е идеален избор за официјален автомобил. Верувам дека Американците секогаш ќе ја изгубат брзината кога ќе ја видат круната Викторија, кога рефлективно ќе успориме кога ќе ја видиме страницата Шок Октавиус, бидејќи кој знае кој е зад воланот. Crown Victory ја заврши својата кариера во 2011 година, а Форд бараше нов швајцарски автомобилски нож. Наследникот на Crown Vicotrians е полицискиот пресретнувач на седан базиран на шестата генерација на Ford Taurus, и судејќи според неговите корисници, овој автомобил е наследно наследен од постар брат.

9.) Mazda RX-8

Mazda RX-8 е спортски автомобил со мотор Wankel, кој навивачите на RX-7 ретко пропуштаат. Како приказната за моторот Ванкел кој е познат, но тажен, ова е приказната за Mazda RX-8. Некои го сметаат за совршен наследник на RX-7, а за другите тоа не е ни близу.

8.) Porsche 928

Порше во 70-тите години стравуваше дека интересот за легендарниот 911 ќе се намали, па решија да го заменат стариот автомобил со нешто посовремено. Како наследник на 911, 928 не помина добро. Тој беше поскап, помалку сигурен и помалку спортски автомобил. За среќа, во Порше сфатиле дека не можеле да го заменат 911 со 928, па продолжиле да произведуваат 911 (52 години и сè уште трае), а 928 е “само” 18 години.

7.) Honda CR-Z

Хонда CR-X беше голем хит, а јапонците се обидоа да воскреснат нов модел со слични дизајн линии и ја раѓаа идејата CR-Z. Проблемот беше во тоа што CR-Z немаше никаква врска со CR-X, “она што” CR-X се чинеше дека е многу привлечен и посакуван автомобил.

6.) VW Golf GTi Mk2

Golf GTi Mk1 или “детето” беше хечбек што сите го сакаа, бидејќи тоа беше олицетворение на брз автомобил и практичност. И кога ќе погледнеме од денешна перспектива, инженерите на ВВ не можеа лесно да направат нешто што може да го надмине или да биде исто толку добро како легенда. Сепак, успеале. Golf GTi Mk 2 е толку добар автомобил што ни е здодевно веќе да го гледаме, па некој на кратко ќе си рече – УМРИ бе ти еднаш! 🙂

5.) Ford GT

Форд GT40 е икона на автомобил со класичен дизајн, одлични перформанси и тркачки наследство. Во 2005 година Форд некако успеа да ги заживее сите овие квалитети, но повеќе.

4.) BMW E60 M5

E60 M5 е фантастичен автомобил со фантастични перформанси и достоен противник на Mercedes E63 и Audi S6 во своето време. Но, што е со неговиот претходник – Е39?

3.) McLaren P1

Мекларен Ф1 е автомобил што самите богови го измислиле. Тој автомобил не само што постави репер во автомобилската индустрија, туку ја погоди табелата за автомобилите на иднината. Кога Мекларен се врати во светот на масовно производство со популарниот MP4-12C, не беше долго пред да сфатат дека им е потребен достоен натпреварувач во глобалната трка. Овој натпреварувач е P1

2.) BMW E36 M3

М3 од 90-тите е најмалку посакуваниот М3. Е36 репутацијата не помогна дури и на наследникот на E30 M3, еден од најдобрите спортски автомобили на сите времиња. Далеку од фактот дека E36 M3 е лош автомобил, но за жал сенката што ја фрли големиот брат беше преголема.

1.) Ferrari F50

 

Најголемата маана во Ferrari F50 е она што следеше по F40. Како Ферари некогаш мисли за надминување на F40? Некои се пожалија дека изгледот не беше толку агресивен како F40, а другите се пожалија на моќ што не беше до задача како V8 twin турбо од F40. Сепак, има ретко кој се жалеше на V12 моторот со педигре на Формула 1.

Благодарение на Драган СтанкоскиRePRO JOE“ за издадената помош во врска со оваа статија.