Автомобили
Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

СПЕЦИЈАЛНО ИЗДАНИЕ НА НАЈДОБРО ПРОДАВАНИОТ SUV МОДЕЛ ВО СВЕТОТ!
• Ново специјално издание RAV4 со моќен еднобоен финиш внатре и надвор
• Midnight Black со соодветна црна предна решетка, долна решетка и браници, облогата на ретровизорите, вратите, заштитници на браникот, заден дел и спојлер
• Сјајни црни алуминиумски тркала од 19 инчи
• Црни, високо квалитетни навлаки за седишта од синтетичка кожа зашиени со сив конец
Како што јасно сугерира неговото име, новото RAV4 хибридно црно издание има моќен монохроматски третман што го прави теренецот од средна големина на Тојота да се истакнува по тежина.
Длабокиот финиш на црно Midnight Black доведува до „омекнување“ на острите агли и лицето на каросеријата, што е засилено со употреба на соодветни елементи на црн стил.
Предната и долната решетка, долните браници, заштитата на браникот, облогата на ретровизорот, задниот дел и спојлерот се целосно црни, додека алуминиумските тркала од 19 инчи имаат и сјајна црна завршница. Сè е обоено во црно, па единствената пауза во целосно темниот изглед е хромираниот знак Тојота во средината на предниот дел од автомобилот.
Седиштата се тапацирани во високо квалитетна црна синтетичка кожа со сив конец. Ова е комбинирано со црни украси и внатрешноста (дел од редовната спецификација за RAV4 Style), за да се создаде впечатлив амбиент во кабината.
Елементите на стандардна и додатната опрема одговараат на сегашното ниво на RAV4 Style и вклучуваат, меѓу другото, интелигентни сензори за паркирање, видео надзор од 360 степени, дигитален внатрешен ретровизор, дигитален аудио систем JBL со девет звучници со DAB и безжичен полнач за мобилен телефон. Toyota Safety Sense и интеграција за паметните телефони Apple CarPlay и Android Auto доаѓаат како стандардна опрема.
Новото RAV4 хибридно црно издание е достапно за нарачка (сега) со испораки до клиентите од октомври 2020 година, според локалните планови за секој пазар.
Автомобили
(ФОТО) „AutoVaz“ ја зголеми продажбата за 27% на Лада откако моделот го доби легендарното име „Нива“

Секој ден 245 примероци од легендарниот теренец Лада излегуваат од производните линии. Рускиот производител „АвтоВАЗ“ веќе го зголеми производството на моделот Lada Niva Legend од 172 на 245 автомобили на ден, пренесува Autostat.ru.
Како што беше објавено од таа фабрика, зголемувањето на производните капацитети се должеше на растот на побарувачката за легендарниот теренец во јануари.
Имено, во изминатиот месец продажбата на Лада Нива скокна за 27% во споредба со јануари 2020 година.
Една од причините за зголемената популарност во тоа време, теренецот лежи во фактот што „АвтоВАЗ“ го врати правото да го користи оригиналното име „Нива“, кое многу години го носеа теренците на Шевролет на рускиот пазар.
Во тој период, автомобилот, кој кај нас е познат како Лада Нива, беше продаден под комерцијално непривлечна етикета „4х4“.
Сега, кога „АвтоВАЗ“ повторно има право да го користи оригиналното име на моделот, од крајот на седумдесеттите, тие одлучија да ја додадат ознаката „Легенда“.
Така се продолжи животот на Лада Нива уште некое време.
ФОТО: АвтоВаз
Автомобили
VW Tiguan со нови „бензин“ мотори кои ќе бидат со помоќни спецификации на пазарот

Volkswagen ја прошири својата понуда на мотори за моделот Tiguan со уште две опции за бензин. И во двата случаи станува збор за дволитарски мотор со четири цилиндри, кој е инсталиран и во Шкода Superb и Volkswagen Golf GTI.
Во помоќна спецификација, моторот произведува 245HP и 370Nm, а со тоа Tiguan забрзува од 0-100km / h за 6 секунди. Максималната брзина е 228 км на час. Со Tiguan R, ова е најмалку ефикасната верзија на овој модел – декларираната потрошувачка е 8,8 L / 100km, а емисијата на CO2 е 200g / km.
Друга опција е истиот мотор во спецификацијата на 190HP и 320Nm максимален вртежен момент. Со него, забрзувањето од 0-100 км на час трае 7,4 секунди, а максималната брзина е 212 км на час. Неговата потрошувачка е 8,3 л / 100 км, а емисијата на СО2 е 189 г / км.
Втората варијанта доаѓа во пакетот опрема Elegance, со 19-инчни тркала, матрични ЛЕД светла, панорамски кров и адаптивен контрол на крстарење, пар загреани седишта, прилагодливо амбиентално осветлување и 10,25-инчна дигитална табла со инструменти со осум инчен екран за мултимедијална содржина.
Посилниот мотор е комбиниран само со опременоста со R-Line, која додава 20-инчни тркала на Elegance, малку поагресивен аеро пакет, поголем спојлер одзади и спортска суспензија што го намалува возилото за околу 10 mm.
Внатрешните подобрувања вклучуваат спортски седишта, педали од не’рѓосувачки челик, теписи од R-Line и црно небо. Исто така, постои и дополнителна технологија која му помага на возачот, како што е полуавтономен систем за асистенција на патувањето.
ФОТО: AutoSpruce
Автомобили
Ова е нов знак што ќе ги краси автомобилите на Peugeot

Peugeot е една од најстарите активни марки на автомобили, која од 1850 година е украсена со грб украсен со глава на лав. Сега францускиот бренд ја воведе единаесеттата еволуција на своето лого.
По целосното редизајн на своите возила во изминатите 10 години, Peugoet исто така го редизајнираше своето лого. Новиот помодерен и елегантен грб е создаден од Peugeot Design Lab, глобалното студио за дизајн на оваа марка.
На почетокот на 2021 година, со лансирањето на палетата што ќе го претстави новиот Peugoet 308 со нова веб-страница и воспоставувањето на групацијата Stellantis со Fiat-Chrysler, ѕвездите беа порамнети.
Со текот на годините, Peugoet ги доживеа сите револуции: индустриска, технолошка, политичка, социјална, дигитална и, сега, еколошка револуција – енергетската транзиција и мобилноста без јаглерод се во срцето на стратегијата на брендот за одржлива иднина.
Во последните 10 години, целиот асортиман претрпе пресврт. И ова е она што е постигнато: „Меѓународно комбе на годината“ со Peugeot e-Expert 2021 и Партнер 2019 и три „Автомобили на годината“ (Peugeot 308, избран во 2014 година, Peugeot 3008, избран во 2017 година и Peugeot 208, избрана 2020 година). И пред сè, електрифициран опсег и за патнички и за лесни комерцијални возила.
Новото лого претставува што значеше Peugeot вчера, што значи денес и што ќе значи утре.
Тоа е синоним за престиж, самодоверба, долговечност и лоза. Со него и својот нов визуелен идентитет, Peugeot се приклучува кон историјата и хипермодерноста. Со овој грб, брендот Peugeot се стреми да освои нови земји, да го забрза меѓународниот раст, да извезува француски стил и знаење, како и француска елеганција.
-
Кичево14 часа
Важна информација од Кичевска Парохија
-
Случувања2 дена
(ВИДЕО) Страшни снимки од силниот земјотрес кој ја погоди Грција предмалку, истиот почуствуван и во делови од нашата држава
-
Македонија3 дена
Нови 726 случаи на Ковид-19, починале 7 лица од кои 2 се од Кичево
-
Хороскоп2 дена
Дневен Хороскоп (3 март) среда
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за денес (4 март) четврток
-
Временска прогноза3 дена
Следува промена на времето и пад на утринските температури, за време на викендот дожд на секаде во државата, детали..
-
Кичево2 дена
Неделна акција на прозиводи во АТВА Маркети – Кичево
-
Случувања1 ден
(ВИДЕО) Од низата снимки кои се појавија од земјторесот во Грција, на оваа се гледа морничавиот момент, бутикот се помести од своето земјиште