Следете не

Автомобили

VW Tiguan со нови „бензин“ мотори кои ќе бидат со помоќни спецификации на пазарот

Објавено пред

на

Volkswagen ја прошири својата понуда на мотори за моделот Tiguan со уште две опции за бензин. И во двата случаи станува збор за дволитарски мотор со четири цилиндри, кој е инсталиран и во Шкода Superb и Volkswagen Golf GTI.

Во помоќна спецификација, моторот произведува 245HP и 370Nm, а со тоа Tiguan забрзува од 0-100km / h за 6 секунди. Максималната брзина е 228 км на час. Со Tiguan R, ова е најмалку ефикасната верзија на овој модел – декларираната потрошувачка е 8,8 L / 100km, а емисијата на CO2 е 200g / km.

Друга опција е истиот мотор во спецификацијата на 190HP и 320Nm максимален вртежен момент. Со него, забрзувањето од 0-100 км на час трае 7,4 секунди, а максималната брзина е 212 км на час. Неговата потрошувачка е 8,3 л / 100 км, а емисијата на СО2 е 189 г / км.

Втората варијанта доаѓа во пакетот опрема Elegance, со 19-инчни тркала, матрични ЛЕД светла, панорамски кров и адаптивен контрол на крстарење, пар загреани седишта, прилагодливо амбиентално осветлување и 10,25-инчна дигитална табла со инструменти со осум инчен екран за мултимедијална содржина.

Посилниот мотор е комбиниран само со опременоста со R-Line, која додава 20-инчни тркала на Elegance, малку поагресивен аеро пакет, поголем спојлер одзади и спортска суспензија што го намалува возилото за околу 10 mm.

Внатрешните подобрувања вклучуваат спортски седишта, педали од не’рѓосувачки челик, теписи од R-Line и црно небо. Исто така, постои и дополнителна технологија која му помага на возачот, како што е полуавтономен систем за асистенција на патувањето.

ФОТО: AutoSpruce

Автомобили

Кими Раиконен го прославува пензионирањето продавајќи го својот модел V10

Објавено пред

на

Кими Раиконен официјално се повлекува од шампионатот во Формула 1 оваа сезона, и тој одлучи да го одбележи овој момент со продажба на еден од неговите V10 модели на Мекларен од сезоните 2002 и 2003 година.

Оваа специјална шасија MP4-17A-06, го започна својот живот како McLaren MP4-17 машина со мерцедес ливер, дизајнирана од Адријан Њуји и многу други големи имиња во Ф1 шампионатот. Овој автомобил се натпреваруваше седум пати во текот на сезоната 2002 со Кими кој заврши трет на Гран при на Европа на Нирбургринг.

Моторот V10 со 845 КС беше дизајниран во фабриката во Илмор инженеринг, но беше пензиониран на трката за ГН на Британија во 2002 година. Кими потоа му даде на Мекларен тимот најдобар резултат сезонава, завршувајќи втор на трката за ГН на Франција.

Со уште два подиума и четврто место што следеше во овој автомобил, Дејвид Култхард повторно ја возеше шасијата 06 на третото место на трката за ГН на САД.

Кога ќе се најде на следниот аукциски настан на РМ Сотбис Св. Мориц, овој автомобил ќе го носи MP4-17 Livery од 2002 година, но тој е специјално прилагоден на спецификациите од 2003 MP4-17D, во кои се тркаше вкупно пет пати. Култард успеа да победи на трката за ГН на Австралија во ова издание.

Ништо повеличествено не може да се поседува од толку познат и успешен автомобил, кој најверојатно ќе се продаде во аукцискиот блок по проценета цена од 1,5 до 2 милиони фунти, ако не и повеќе.

Извор: Topgear
Фото: Unsplash

Прочитај повеќе...

Автомобили

Toyota триумфираше на Ле Ман четврти пат по ред

Објавено пред

на

Toyota дојде до својата четврта последователна победа на култната трка 24 часа Ле Ман, со екипаж составен од Мајк Конвеј, Камуи Кобајаши и Хозе Марија Лопес, зад воланот на # 7 GR010 хибрид.

Овогодинешното издание го означи почетокот на новата ера на Hypercar (LMH), при што јапонскиот тим продолжи таму каде што застана со LMP1, достигнувајќи двојна победа. Критичарите може да посочат дека немаше соодветна конкуренција за автомобилите Газу Рејсинг, но начинот на кој тие триумфираа е толку импресивен што не го намалува нивниот успех, бидејќи треба да се има предвид дека трката на некој начин беше непозната, со возила сепак тие не се докажани на толку долги, напорни растојанија, во услови на жестоки трки.

„Тоа беше тешка трка“, рече Конвеј. „Знаевме дека имаме проблем со болидот во последните шест дела, и тоа можеше да дегенерира во навистина голема тешкотија, но тимот дојде до решение и ни овозможи да одиме понатаму. Сите пофалби за тимот, што придонесе за двојна победа. Ова е посебен успех со оглед на околностите.

Оваа трка никогаш не е лесна. Дури и кога сте сами на чело, се може да се случи. Сега можеме да уживаме, бидејќи отстранивме голем товар од нашите плеќи “.

Извор: Vrelegume
Фото: Unsplash

Прочитај повеќе...

Автомобили

Гуми без пумпање

Објавено пред

на

Во план се гуми што немаат воздух и не можат да се дупнат, не ја губат својата форма, не мора да се напумпаат и се отпорни на дупнување. Иако моделот на нив се носи и на обични гуми, овој вид гуми ќе обезбеди побезбедно, поевтино и подолготрајно возење за возачите. Ова го тврдат експертите на француската компанија „Мишелин“, кои работат и истражуваат прототип на нова и револуционерна гума.

Неодамна, но пред две децении „Мишелин“ започна да работи на конструкција на „безвоздушна“ гума за автомобил што е невозможно да се дупне, а комерцијалната реализација на оваа идеја е се поблизу. Како дел од проектот, „Мишелин“ започна со сериско производство на X Tweel гуми „без воздух“ пред неколку години, но досега се користеа на косилки и други комерцијални возила кои се движеа со мала брзина, бидејќи со поголема брзина овие гуми се премногу бучни заради вибрациите што ги создаваат.

Во меѓувреме, Мишелин се здружи со „Џенерал моторс“ за да започнат со тестирање на гуми UPTIS (Unique Puncture-proof Tire System), наменети за патнички автомобили. Овие гуми ќе бидат тестирани на возниот парк на електрични возила „Шевролет Болт“, а резултатите од тестот ќе им помогнат на инженерите во понатамошниот развој и унапредување на технологијата на автомобилските гуми „без воздух“.

Доколку сè се одвива според планот, ЏМ има намера да започне да користи гуми UPTIS на своите патнички автомобили од 2024 година. „Безвоздушните“ автомобилски гуми имаат повеќе предности во однос на конвенционалните гуми, а најважно е што тие не можат да дупнат или да се издишат. Наместо компримиран воздух, гумите ќе имаат флексибилни гумени композити.

Возачите нема да мора да се грижат за притисокот во гумите и дали нивниот гас ќе се носи побрзо поради несоодветен притисок во гумите. Покрај тоа, автомобилите веќе нема да имаат резервна гума во багажникот, што дополнително ќе го намали бројот на произведени гуми и со тоа ќе се намали потрошувачката на енергија и загадувањето на животната средина што се јавува во процесот на изработка на автомобилски гуми.

Дури 200 милиони гуми завршуваат во отпад секоја година, а овој број би бил значително намален со воведување на UPTIS гуми во употреба, тврди производителот.

Повеќе технички детали за структурата на материјалот сè уште не се откриени, бидејќи сè уште е тајната на „Мишелин“. Гуми без воздух се монтираат на обични тркала и не е потребна посебна модификација. Патем, компанијата планира да понуди UPTIS гуми на пазарот во 2024 година.

Дали автомобилската индустрија ќе прифати гуми без воздух бидејќи воздухот е на многу начини совршен материјал за гуми останува да видиме со текот на времето.

Извор: politika
ФОТО: Unsplash

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Временска прогнозаПред 3 часа

Денеска спарно време со топол ветер, викендов дестабилизација

Денес времето во Македонија ќе биде сончево и понатаму натпросечно топло со умерена облачност. Ќе дува умерен, повремено на некои...

На денешен денПред 8 часа

На денешен ден (17 септември)

1580 година – Роден е Франциско Гомез де Квеведо и Вилегас, голем писател на Златното доба на шпанската литература и...

ХороскопПред 11 часа

Хороскоп за денес (17 септември) петок

ОВЕН Денот е идеален за воспоставување нови деловни партнерства и за работа во која учествуваат повеќе од две лица. Се...

МакедонијаПред 14 часа

Коронавирус денеска, вкупно 557 новозаболени, починале 28 пациенти

Во последните 24 часа се направени 3.885 тестирање, а регистрирани се 557 нови случаи на КОВИД-19: • Скопје – 268...

СпортПред 18 часа

Македонската репрезентација до 17 години поразена од Србија, додека повозрасните одиграа нерешено со Унгарија

Репрезентацијата на Македонија до 18 години и на вториот контролен натпревар против Унгарија во Ѓер одигра нерешено 2:2. Двете селекции...

На денешен денПред 1 ден

На денешен ден (16 септември)

1380.- Умре францускиот крал Шарл V Мудриот. Тој се качи на престолот во 1360 година, а во Стогодишната војна успеа...

ХороскопПред 1 ден

Денешен Хороскоп (16 септември) четврток

ОВЕН Не се потценувајте, туку поставете си цели што е потешко да се постигнат, бидејќи само тогаш ќе бидете целосно...

СпортПред 1 ден

Кај македонските фудбалски репрезентативци до 17 години владее позитивна енергија пред мечот со Србија

Македонската репрезентација до 17 години предводена од селекторот Тони Јакимовски денеска на тренинг центарот „Петар Милошевски” се подготвуваше за утрешниот...

МакедонијаПред 2 дена

Денес нови 617 заразени од Ковид-19, починале 32 лица – најмладите во билансот се од Кичево и Македонски Брод

Во последните 24 часа се направени 4.621 тестирање, а регистрирани се 617 нови случаи на КОВИД-19: • Скопје – 314...

СпортПред 2 дена

Андонова: Не очекуваат два тешки натпревари. Шансата ќе ја бараме против селекцијата на Австрија

Женската А репрезентација на Македонија денеска го одработи последниот тренинг пред заминувањето за Англија за воведниот меч од квалификациите за...

НАЈЧИТАНИ