Автомобили
За прв пат, Германците избраа јапонски модел за автомобил на годината

Електричниот модел на Хонда е ја освои титулата „германски автомобил 2021“.
Хонда така стана првото возило на јапонската марка што успеало. Автомобилот победи и во категоријата „Нова енергија“.
Наградите за „Германски автомобил на годината“ ги доделува жири составено од водечки германски новинари кои ја следат автомобилската индустрија. Ова тело ги тестира и проценува најновите автомобили, рангирајќи ги според нивната употребливост, возните карактеристики, важноста на пазарот и нивото на иновативност.
„Голема чест е што Хонда е првиот јапонски автомобил добитник на„ Германски автомобил на годината “и ние сме неверојатно горди што го добивме“, рече Кацухиса Окуда, претседател и извршен директор на Хонда Мотор Европа.
Моделот Хонда е лансиран на почетокот на оваа година и е важен модел во мисијата на Хонда за целосно електрифицирање на нејзините главни модели до 2022 година. Клиентите можат да изберат еден од двата понудени електрични мотори.
Основната верзија има 136 КС (100 kW) и 315 Nm максимален вртежен момент, што е доволно за автомобилот да забрза од 0 до 100 km/h за 9 секунди.
Помоќната варијанта, која ја носи ознаката Honda e Advance, има електричен генератор од 154 КС (113 kW) и исто така 315 Nm, а потребни се 8,3 секунди за да достигне 100 km/h.
Максималната брзина на двете верзии е електронски ограничена на 145 км на час.
За складирање на електрична енергија се користат литиум-јонски батерии од 35,5 kWh, кои се според WLTP мерниот стандард и со 16-инчни алуминиумски тркала обезбедуваат автономија на возење од најмногу 222 км.
Во случај на опционални 17-инчни тркала, достапни во Honda e Advance, автономијата е нешто помала и изнесува 210 км.
Од Хонда велат дека се потребни 30 минути за полнење на батериите до 80% капацитет на брз полнач (100 kW CCS2). За да може автомобилот целосно да се наполни на јавен полнач (4 kW), потребно е да биде поврзан 4,1 час, додека за полнење на домашен полнач (2,3 kW) потребно е да почекате дури 18,8 часа.
Кога станува збор за тежината, како и другите електрични автомобили, и Хонда плаќа данок поради тешки батерии – тежината на возилото е 1.514 кг.
Во патничката кабина има место за 4 возрасни лица, но багажникот има релативно скромен капацитет и е 171 литар. Со преклопените задни седишта, тој се зголемува на 571 литри (измерено до прозорецот), или 861 литри (измерено до покривот).
Автомобили
(ФОТО) „AutoVaz“ ја зголеми продажбата за 27% на Лада откако моделот го доби легендарното име „Нива“

Секој ден 245 примероци од легендарниот теренец Лада излегуваат од производните линии. Рускиот производител „АвтоВАЗ“ веќе го зголеми производството на моделот Lada Niva Legend од 172 на 245 автомобили на ден, пренесува Autostat.ru.
Како што беше објавено од таа фабрика, зголемувањето на производните капацитети се должеше на растот на побарувачката за легендарниот теренец во јануари.
Имено, во изминатиот месец продажбата на Лада Нива скокна за 27% во споредба со јануари 2020 година.
Една од причините за зголемената популарност во тоа време, теренецот лежи во фактот што „АвтоВАЗ“ го врати правото да го користи оригиналното име „Нива“, кое многу години го носеа теренците на Шевролет на рускиот пазар.
Во тој период, автомобилот, кој кај нас е познат како Лада Нива, беше продаден под комерцијално непривлечна етикета „4х4“.
Сега, кога „АвтоВАЗ“ повторно има право да го користи оригиналното име на моделот, од крајот на седумдесеттите, тие одлучија да ја додадат ознаката „Легенда“.
Така се продолжи животот на Лада Нива уште некое време.
ФОТО: АвтоВаз
Автомобили
VW Tiguan со нови „бензин“ мотори кои ќе бидат со помоќни спецификации на пазарот

Volkswagen ја прошири својата понуда на мотори за моделот Tiguan со уште две опции за бензин. И во двата случаи станува збор за дволитарски мотор со четири цилиндри, кој е инсталиран и во Шкода Superb и Volkswagen Golf GTI.
Во помоќна спецификација, моторот произведува 245HP и 370Nm, а со тоа Tiguan забрзува од 0-100km / h за 6 секунди. Максималната брзина е 228 км на час. Со Tiguan R, ова е најмалку ефикасната верзија на овој модел – декларираната потрошувачка е 8,8 L / 100km, а емисијата на CO2 е 200g / km.
Друга опција е истиот мотор во спецификацијата на 190HP и 320Nm максимален вртежен момент. Со него, забрзувањето од 0-100 км на час трае 7,4 секунди, а максималната брзина е 212 км на час. Неговата потрошувачка е 8,3 л / 100 км, а емисијата на СО2 е 189 г / км.
Втората варијанта доаѓа во пакетот опрема Elegance, со 19-инчни тркала, матрични ЛЕД светла, панорамски кров и адаптивен контрол на крстарење, пар загреани седишта, прилагодливо амбиентално осветлување и 10,25-инчна дигитална табла со инструменти со осум инчен екран за мултимедијална содржина.
Посилниот мотор е комбиниран само со опременоста со R-Line, која додава 20-инчни тркала на Elegance, малку поагресивен аеро пакет, поголем спојлер одзади и спортска суспензија што го намалува возилото за околу 10 mm.
Внатрешните подобрувања вклучуваат спортски седишта, педали од не’рѓосувачки челик, теписи од R-Line и црно небо. Исто така, постои и дополнителна технологија која му помага на возачот, како што е полуавтономен систем за асистенција на патувањето.
ФОТО: AutoSpruce
Автомобили
Ова е нов знак што ќе ги краси автомобилите на Peugeot

Peugeot е една од најстарите активни марки на автомобили, која од 1850 година е украсена со грб украсен со глава на лав. Сега францускиот бренд ја воведе единаесеттата еволуција на своето лого.
По целосното редизајн на своите возила во изминатите 10 години, Peugoet исто така го редизајнираше своето лого. Новиот помодерен и елегантен грб е создаден од Peugeot Design Lab, глобалното студио за дизајн на оваа марка.
На почетокот на 2021 година, со лансирањето на палетата што ќе го претстави новиот Peugoet 308 со нова веб-страница и воспоставувањето на групацијата Stellantis со Fiat-Chrysler, ѕвездите беа порамнети.
Со текот на годините, Peugoet ги доживеа сите револуции: индустриска, технолошка, политичка, социјална, дигитална и, сега, еколошка револуција – енергетската транзиција и мобилноста без јаглерод се во срцето на стратегијата на брендот за одржлива иднина.
Во последните 10 години, целиот асортиман претрпе пресврт. И ова е она што е постигнато: „Меѓународно комбе на годината“ со Peugeot e-Expert 2021 и Партнер 2019 и три „Автомобили на годината“ (Peugeot 308, избран во 2014 година, Peugeot 3008, избран во 2017 година и Peugeot 208, избрана 2020 година). И пред сè, електрифициран опсег и за патнички и за лесни комерцијални возила.
Новото лого претставува што значеше Peugeot вчера, што значи денес и што ќе значи утре.
Тоа е синоним за престиж, самодоверба, долговечност и лоза. Со него и својот нов визуелен идентитет, Peugeot се приклучува кон историјата и хипермодерноста. Со овој грб, брендот Peugeot се стреми да освои нови земји, да го забрза меѓународниот раст, да извезува француски стил и знаење, како и француска елеганција.
-
Македонија2 дена
Хороскоп за денес (02.03) вторник
-
Временска прогноза2 дена
Месечна временска прогноза – Снегот сеуште неизвесен, март месец може вистински да не изненади
-
Македонија1 ден
Нови 726 случаи на Ковид-19, починале 7 лица од кои 2 се од Кичево
-
Случувања13 часа
(ВИДЕО) Страшни снимки од силниот земјотрес кој ја погоди Грција предмалку, истиот почуствуван и во делови од нашата држава
-
Хороскоп1 ден
Дневен Хороскоп (3 март) среда
-
Временска прогноза1 ден
Следува промена на времето и пад на утринските температури, за време на викендот дожд на секаде во државата, детали..
-
Македонија2 дена
РКЕ одлучи од вечерва горивата да поскапат, ова е новата цена
-
Кичево24 часа
Неделна акција на прозиводи во АТВА Маркети – Кичево