Технологија
„2K Games“ потврди дека е хакиран, на играчите им доставиле апел за внимание
Американскиот издавач на видео игри 2K потврди дека неговата платформа за поддршка била хакирана и користена за испраќање пораки со линк преку кој се дистрибуира опасен малициозен софтвер.
– „Ве молиме, не отворајте никакви е-пошта или линкови што ги добивате од сметките за поддршка на 2K Games“, им порача компанијата на корисниците на Твитер.
2K ги советуваше оние кои можеби кликнале на некоја од злонамерните линкови испратени од напаѓачите да преземат итни чекори за да ги ублажат можните последици. Еден од нив е да ги ресетирате сите лозинки зачувани во веб-прелистувачите, потоа да вклучите двофакторна автентикација каде и да е достапна, да инсталирате и стартувате антивирусна програма и да ги проверите поставките на вашата сметка.
2K додаде дека порталот за поддршка ќе биде недостапен додека трае истрагата и додека не се разреши последиците од инцидентот. Компанијата соопшти дека ќе ги извести корисниците кога комуникацијата со поддршката е безбедна.
Hey folks, please read an important message from our Customer Support team. Thank you. pic.twitter.com/yKI18eL7mY
— 2K Support (@2KSupport) September 20, 2022
Злонамерниот софтвер за кој станува збор е RedLine, познат по кражба на широк опсег на податоци од заразен уред, вклучително и историја на пребарување, колачиња на веб-прелистувачот, зачувани лозинки, детали за платежни картички, акредитиви за VPN, пораки од месинџер, паричници со криптовалути и друго.
Иако нема многу информации за инцидентот, тајмингот е сомнителен бидејќи нападот на системот за поддршка на 2K Games се совпаѓа со хакирањето на Rockstar Games, компанија која, како и 2K, е во сопственост на Take-Two Interactive, една од најголемите издавачи на видео игри во САД и Европа.
Хакер (или група) кој тврди дека ја хакирал Rockstar, исто така, ја презеде одговорноста за неодамнешниот напад врз Uber, за кој самиот Uber тврди дека бил оркестриран од хакер поврзан со озлогласената хакерска група за изнуда Lapsus$.
2K стои зад популарните титули вклучувајќи ги NBA 2K, Borderlands, WWE 2K, PGA Tour 2K, Bioshock, Civilization и Xcom.
Технологија
nVIDIA „RTX 5080“ добива побрза „GDDR7“ меморија од „RTX 5090“, што значително ќе ги подобри перформансите
Перформансите на претстојниот GeForce RTX 5080 се очекува да бидат на ниво на RTX 4090 или уште подобри, благодарение на специјално брзата верзија на GDDR7 VRAM
Според извештајот од Benchlife, Nvidia планира да го опреми графичкиот процесор RTX 5080 со побрза верзија на GDDR7 меморија од другите модели од серијата RTX 50, вклучувајќи го и најмоќниот RTX 5090. Додека повеќето од сериите RTX 50 ќе користат GDDR7 меморија со максимална брзина на пренос од 28 Gbps, а дотогаш RTX 5080 користи уште побрзи мемориски чипови со брзина на пренос од 30 Gbps.
Иако разликата помеѓу 28 и 30 Gbps изгледа мала на прв поглед, овој скок претставува зголемување од 7,14% во пропусниот опсег на меморија за RTX 5080. Ова зголемување е уште позначајно кога ќе се спореди со меморијата GDDR6X што се користи во серијата RTX 40. Најбрзата GDDR6X меморија на RTX 4080 SUPER постигнува брзина на пренос од 23 Gbps, додека GDDR7 меморијата на RTX 5080 е повеќе од 30% побрза.
Благодарение на ова подобрување, RTX 5080 ќе се приближи до моделот RTX 4090. Гласините сугерираат дека RTX 5080 ќе биде околу 10% побрз од RTX 4090, што е логично со слични вредности на максималниот трансфер на вградената меморија. Доколку Nvidia спроведе подобрувања во кеширањето на податоци и управувањето со пропусниот опсег, перформансите на RTX 5080 би можеле да ги надминат оние што ги нуди RTX 4090.
Спецификации на Nvidia GeForce RTX 5080
Објавените информации ги откриваат следните карактеристики на RTX 5080:
CUDA јадра: 10.752
Ширина на мемориската магистрала: 256-битни
VRAM: 16 GB GDDR7
TDP: 400W
Исто така, има гласини за верзија на RTX 5080 со 24 GB меморија, за која би биле потребни понапредни GDDR7 модули од 3 GB по чип.
Пропусниот опсег на меморијата игра клучна улога во перформансите на графичките процесори со високи перформанси. Недостатокот на соодветна брзина на видео меморија може да ги ограничи пресметковните перформанси, поради што Nvidia се префрла на GDDR7 меморија со серијата RTX 50. Се очекува дека идните модели RTX 50 SUPER ќе користат уште побрзи GDDR7 модули, бидејќи развојот на оваа технологија е само на почетокот.
Извор: benchmark.rs
Магазин
Threads ја тестира функцијата за закажување објави
Мета ја тестира функцијата за закажување објави на социјалната мрежа Threads, која им овозможува на корисниците подобра контрола во планирањето на содржините. Адам Мосери, шеф на Инстаграм, ја потврди информацијата, додавајќи дека моментално опцијата не поддржува закажување одговори. Целта е да се најде рамнотежа помеѓу планирањето на содржините и поттикнувањето разговори во реално време, што е клучен аспект на платформата.
Како функционира опцијата?
Корисниците кои се дел од тестирањето ќе можат да ја најдат опцијата за закажување преку менито со три точки во уредувачот на објави. Закажаните објави ќе бидат сместени во папката „нацрти“, каде што можат да се уредуваат, бришат или да им се менува времето на објавување. Според Мосери, оваа функција е во развој веќе неколку месеци, а првичните извештаи од истражувачот на апликации Алесандро Палуци открија дека функцијата е во активна тест-фаза.
Threads како сериозен конкурент
Марк Цукерберг неодамна објави дека Threads достигна над 100 милиони активни корисници дневно и 300 милиони месечно, што ја прави платформата сериозен конкурент на пазарот на социјалните мрежи. Овие бројки го демонстрираат потенцијалот на Threads, а новите функции како закажување објави би можеле значително да го подобрат корисничкото искуство.
Нови функции во Instagram
Покрај ова, Instagram неодамна воведе и закажување на директни пораки, додека опцијата за закажување објави на главниот извор е достапна веќе подолго време.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube TV повторно ја зголемува месечната претплата на 83 долари
Месечната претплата за YouTube TV се зголеми на 83 долари, продолжувајќи го растечкиот тренд од неговото лансирање.
Зголемување на цената од 73 на 83 долари
Од своето претставување во 2017 година со почетна цена од само 35 долари, YouTube TV постепено ја зголемуваше цената:
- 2018: 40 долари
- 2019: 50 долари
- 2020: 65 долари
- 2023: 73 долари
- 2024: 83 долари
Новата цена веќе важи за новите претплатници, додека постоечките корисници ќе ја плаќаат повисоката сума при следната наплата по 13 јануари.
Што добивате за цената?
YouTube TV првично беше замислен како поволна алтернатива за кабелската телевизија, но со ова зголемување, разликата во цената се намалува. Дополнителни пакети, како 4K Plus или спортски пакети, сè уште не се вклучени во основната претплата.
Достапни алтернативи
Додека откажувањето на претплатата останува опција, некои алтернативи нудат конкурентни понуди:
- Hulu + Live TV: Има иста цена од 83 долари, но ги вклучува Hulu, Disney+, и ESPN+ (сите со реклами).
- Sling TV: Пофлексибилна опција која чини 40 долари месечно, но е ограничена со поделба на канали во пакети кои често бараат дополнителни купувања за поширока содржина.
Со вакви зголемувања, кабелската телевизија може повторно да стане поповолна опција за корисниците кои бараат стабилност во цените.
Извор: Engadget
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за четврток (19 декември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (18 декември)
-
Кичево2 дена
Соопштение од кичевската црква Св.Петар и Павле по повод благословување и осветување на славските колачи за големиот ден Св.Николај Мирликијски
-
Кичево1 ден
Дедо Мраз пристигна во Кичево, на голема радост на најмилите
-
Кичево1 час
Утре ќе се изведуваат градежни работи на патот кон „Крушино“ – с.Кнежино, за таа цел ќе има времен прекин на сообраќај додека не се завршат активностите
-
Временска прогноза3 часа
Детали за новиот студен бран кој доаѓа од утре, посебно внимание за тие кои ќе патуваат преку македонските превои
-
Култура1 ден
Пред нас е големиот празник Св.Никола, светоцот заштитник на децата, сиромашните и работниците, за многу години најчестата слава во македонските домови!
-
Автомобили2 дена
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?