Магазин
Windows 12 би можел да биде претставен во 2024 година
Microsoft (очигледно) ги промени плановите во врска со подобрувањето на оперативниот систем. Неодамна се обврза да воведува нова функционалност во Windows на годишно ниво, а сега размислува да објавува значајни ажурирања (нови верзии на ОС) на секои три години, заедно со неколку помали циклуси на додавање нови функции помеѓу нив.
Претходно, компанијата имаше план да објавува големо ажурирање двапати годишно, со цел побрзо да ги реши проблемите и да ги исправи забележаните грешки. Промената на годишен план за ажурирање ќе ја олесни работата на ИТ одделенијата во компаниите, а во исто време ќе обезбеди постојано додавање на нови опции на постоечката верзија на Windows.
Со објавување на нова верзија на оперативниот систем на секои три години, Microsoft ќе добие повеќе време да ги тестира, пред да ги објави на јавноста верзии кои имаат грешки во нив. Според ова, нова верзија на Windows треба да се појави во 2024 година (три години по Windows 11). Со други зборови, нема да го добиеме оперативниот систем со кодно име Sun Valley 3 следната година, како што претходно се очекуваше.
За возврат, Microsoft ќе го зголеми бројот на изданија на нови функции (или како што го нарекуваат во внатрешната комуникација, „моменти“). Еден од тие „моменти“ веќе се случи оваа година, кога виџетот Weather беше преместен во Taskbar. Главните промени ќе започнат со Windows 11 верзија 22H2, или Sun Valley 2 верзија, во која ќе се појават некои нови функции. Тие ќе бидат достапни на секои неколку месеци, почнувајќи од 2023 година.
Засега не е јасно дали овие промени ќе се однесуваат само на Windows 11, или ќе важат и за Windows 10.
Microsoft сè уште не ги потврди или негира овие тврдења. Сепак, тие објавија во февруари дека бараат нови начини за објавување на нови функции во Windows, па ова би можело да биде промената што ја посакуваат.
Извор: Gizmodo
Lifestyle
Совршена кајгана за неколку минути: Тајната состојка што прави чуда
Кајганата со кремаста текстура е еден од најбрзите и највкусни оброци што можете да ги подготвите — идеален избор за доручек или брза вечера. Но, како да се постигне таа совршена, мека и мазна текстура?
Иако многумина веруваат дека млекото е клучната состојка за кремаста кајгана, експертите велат дека тоа е една од најчестите грешки.
Зошто млекото не е вистинскиот избор?
Хенри О’Конор, основач на брендот Better Eggs, објаснува дека додавањето млеко во јајцата всушност може да ја влоши текстурата, правејќи ги јајцата „гумени“ и без вкус.
„Кога млекото и јајцата се готват заедно, протеините коагулираат и влагата се извлекува. Резултатот е сува и гумаста кајгана“, вели О’Конор.
Истражувањата на порталот Tasting Table го потврдуваат ова. Тие откриле дека кајганата со додадено млеко често излегува сунѓереста и без кремастост, бидејќи дополнителната течност испарува при готвењето, оставајќи јајца без влага.
Тајната состојка за совршена кајгана
Наместо млеко, О’Конор препорачува да користите павлака.
„Започнете со свежи, висококвалитетни јајца и гответе ги полека и нежно. За да добиете вистинска кремастост, додадете малку павлака“, советува тој.
Овој едноставен трик додава природна мазност и богат вкус, без ризик од преварување или губење на текстурата.
Клучот е во температурата
Дури и без павлака, тајната на добрата кајгана е во контролата на топлината. Гответе јајцата на тивок оган, мешајте постојано и не додавајте премногу течности.
Со правилна техника и свежи состојки, можете секогаш да уживате во совршено кремаста кајгана — без капка млеко!
Извор: RadioSA
Магазин
YouTube воведува револуционерна AI функција – старите видеа сега изгледаат како нови
YouTube го претстави најголемото визуелно подобрување досега – нова функција со вештачка интелигенција што автоматски ја зголемува резолуцијата на старите видеа. Оваа технологија ги претвора снимките со стандардна резолуција (SD) во HD, а во некои случаи дури и во 4K квалитет.
Со оваа функција, YouTube им овозможува на гледачите да уживаат во многу поостра и почиста слика, особено при гледање на телевизори со големи екрани. Новиот систем не прави разлика меѓу стари и нови видеа, па дури и содржината поставена пред повеќе години ќе добие свеж и модерен изглед.
AI функцијата не е ограничена само на ТВ верзијата – достапна е и преку мобилните уреди и веб-прелистувачите.
Вештачката интелигенција го подигнува квалитетот на видеата на ново ниво
Авторите на содржина ќе можат сами да изберат дали ќе го активираат „AI зголемувањето на резолуцијата“ на своите канали. Гледачите, пак, ќе можат јасно да видат кога видеото е подобрено со оваа технологија и по желба да се префрлат на оригиналната верзија.
Стручњаците веќе ја оценуваат оваа новина како најзначајното визуелно унапредување на YouTube во последните години. Сепак, Google признава дека системот сè уште не е совршен – вештачката интелигенција понекогаш може погрешно да прикаже букви или линии, што резултира со мали визуелни грешки. Компанијата активно работи на нивно коригирање пред целосната имплементација.
Нови подобрувања и во ТВ верзијата на YouTube
Покрај функцијата за зголемување на резолуцијата, YouTube воведе и други новости во својата ТВ апликација. Максималната големина на сликичките (thumbnail) е зголемена од 2 MB на 50 MB, почетната страница доби современ изглед, а пребарувањето е подобрено – сега прво ги прикажува резултатите од каналот што го иницирал пребарувањето.
Додадена е и нова интерактивна опција за купување. Корисниците можат да скенираат QR-код додека гледаат означени видеа и веднаш да ја отворат страницата на производот на својот телефон.
Извор: Benchmark
Магазин
Microsoft ги надмина очекувањата благодарение на силниот раст на cloud бизнисот
Американскиот технолошки гигант Microsoft објави квартални резултати кои ги надминаа очекувањата на аналитичарите, благодарение на значителниот раст на сегментот облак (cloud computing).
Во првиот фискален квартал, приходите на компанијата пораснаа за 18,4 проценти, достигнувајќи 77,7 милијарди долари, што е повеќе од очекуваните 75,3 милијарди долари, според податоците на брокерската куќа Momentum Securities.
Силен раст на сегментот „Интелигентен облак“
Сегментот Intelligent Cloud забележа раст на приходите од 28 проценти, достигнувајќи 30,9 милијарди долари, додека приходите од Azure и другите облачни услуги се зголемија за 40 проценти (или 39 проценти при прилагодување на девизниот курс). Компанијата очекува растот на Azure да продолжи со стапка од околу 37 проценти и во тековниот квартал.
Зголемени капитални инвестиции
Капиталните расходи на Microsoft скокнаа за 74 проценти, достигнувајќи 34,9 милијарди долари, што е значително над прогнозите. Раководството најави дека ќе продолжи со зголемување на инвестициите, спротивно на претходните очекувања за забавување на растот.
Раст во повеќе деловни сегменти
Сегментот Продуктивност и деловни процеси оствари раст на приходите од 17 проценти, достигнувајќи 33 милијарди долари.
-
Приходите од Microsoft 365 за компании пораснаа за 17 проценти,
-
додека производите наменети за индивидуални корисници бележат раст од 26 проценти.
-
LinkedIn оствари раст од 10 проценти,
-
а Dynamics забележа зголемување од 18 проценти.
Сегментот на персонални компјутери порасна за четири проценти, достигнувајќи 13,8 милијарди долари, што е повеќе од очекуваните 12,8 милијарди. Приходите од Windows OEM се зголемија за 18 проценти поради очекувањата за новата верзија Windows 10, додека приходите од игри се намалија за два проценти.
Профит и инвестиции во OpenAI
Прилагодената заработка по акција (EPS) скокна за 23 проценти, достигнувајќи 4,13 долари, што е повеќе од очекуваните 3,67 долари.
Компанијата соопшти дека инвестицијата во OpenAI резултирала со добивка пониска за околу 3,1 милијарди долари, или 0,41 долари по акција.
OpenAI неодамна ја потврди својата сопственичка структура, во која Microsoft има 27 проценти удел во профитно ориентираниот дел од бизнисот.
Оперативни резултати и идни прогнози
Оперативната добивка (EBIT) се зголеми за 24 проценти, достигнувајќи 38 милијарди долари, со оперативна маржа од 49 проценти. За следниот квартал, Microsoft очекува приходи меѓу 79,5 и 80,6 милијарди долари, што би значело раст од околу 15 проценти.
По објавувањето на резултатите, акциите на компанијата благо паднаа за 3,8 проценти, на 521,2 долари, но сепак бележат раст од 24 проценти од почетокот на годината.
Извор: Biznis
-
Хороскоп2 денаХороскоп за среда (29 октомври)
-
Хороскоп19 часаХороскоп за четврток (30 октомври)
-
Македонија1 денМВР: Кривична пријава против поранешен директор, заменик директор и вработени во Агенцијата за храна и ветеринарство за „проневера во службата“
-
Македонија1 денДополнете гориво, ноќеска дизелот солидно поскапува, додека бензините остануваат со непроменета цена за литар
-
Кичево3 часа„Џојсон Сeјфти Системс“ – Кичево заедно со „ОВР Кичево“ во кичевските училишта реализираа едукативна кампања на тема „Безбедноста на учениците во сообраќајот“
-
Кичево1 часЈанев денес беше во посета на ОВР Кичево, заедно со раководствата на „РЦ Запад“ и регионалниот сектор за внатрешни работи Охрид
-
Временска прогноза1 денНа утро ладно, но врнежи од дожд во почетокот на месец ноември нема да имаме, вели Попоски
-
Спорт1 денВисоки признанија за работата на ФФМ, Омерагиќ и Јандреоски именувани на високи меѓународни позиции во „ФИФА“

