Следете не

Автомобили

Тесла автомобил: го дели светот?

Објавено пред

на

Џон Наутон, блогер, го сподели своето искуство за поседување автомобил Tesla.

„Гардијан“ пренесе приказна напишана од Џон Натон за неговото искуство со поседување автомобил Тесла. Во текот на 2020 година, овој искусен новинар купил автомобил Tesla. Прво што забележал кај ова возило е промената во однесувањето на соседот кон него. „Секој кој поседува автомобил Tesla го поддржува Илон Маск и треба да биде приземјен.

Сопственикот на Tesla се сеќава дека во текот на 2005 година, разумните Германци во одела му се смееле на кретенот што прави електричен автомобил. Зарем не знаеше дека производството на автомобили е резервирано за BMW, Mercedes, Ford, General Motors, Toyotu и дека само тие се безбедни затоа што го поминаа поголемиот дел од еден век смислувајќи како да го направат тоа профитабилно во големи размери? Секако, тој може да прави скапи играчки како момците во Силиконската долина – но не и автомобил?

Исмејувачкиот скептицизам овој новинар го потсетува на 2007 година, кога Apple го лансираше iPhone. Тоа е време кога Nokia владее со светот и пазарот на мобилни телефони се смета за зрел. Можеме да додадеме дека тие имаа многу сличен став кон појавата на TikTok до пред неколку години.

Tesla не само што го промени пазарот, со појавата на мотор кој не работи на внатрешно согорување, туку го промени и продажниот модел. Во текот на минатата година беа произведени еден милион возила и сите беа продадени. Има листи на чекање. Нема препродавачи – постои само однос производител-купувач.

Сепак, пропустот во бизнисот на Tesla е занемарувањето на грижата. Tesla не успеа да ја увиди потребата од „грижа“ за автомобил. Така, нема служби кои можат да вршат поправки на лице место. Како резултат на тоа, сопствениците на возилата на Tesla се соочуваат со кошмарот на дефект и повик до центарот за повици. Автомобилите на Tesla имаат грешки многу често, но тие може да се поправат.

Од друга страна, централизираната услуга е прецизно насочена кон корекција на грешките во иднина. Никој не очекуваше дека првите модели нема да имаат грешки. Но, повеќе простор за корекции ќе ги продлабочи, игнорира и растера тие грешки. Токму централизираниот начин на водење бизнис во дебагирањето е тој што го позиционира Mask за ефикасни модели во иднина.

Извор: Гардијан

Автомобили

Фолксваген продаде 1,5 милиони електрични автомобили и најави поевтини модели

Објавено пред

на

Фото: Aidan Hancock @ unsplash

Фолксваген постигна нов историски успех во преминот кон електрична мобилност – електричниот автомобил со сериски број 1.500.000 од семејството ID беше свечено предаден во фабриката во Емден.

Станува збор за црн ID.7 Tourer Pro со домет до 606 километри. Првите модели ID беа испорачани во септември 2020 година, а само пет години подоцна Фолксваген е лидер во статистиката за регистрации на електрични возила – не само во Германија, туку и во цела Европа.

ID.7 Tourer во првата половина на 2025 година беше најпродаваниот електричен автомобил на германскиот пазар.

Фабриката во Емден – целосно електрична
Фолксваген инвестираше повеќе од една милијарда евра за да ја трансформира фабриката во Емден во ексклузивен погон за електрични автомобили. Заедно со фабриките во Цвикау и Дрезден, ова е единствената фабрика на VW во светот што е целосно посветена на електрични модели.

Нови, поевтини модели од ID семејството
Фолксваген најави дека наскоро ќе понуди и поевтини електрични автомобили за пошироката публика:

  • ID.2all – компактен модел со цена под 25.000 евра (очекуван во 2026 година)

  • ID.Every – основен модел за околу 20.000 евра (очекуван во 2027 година)

„Целта е јасна – електромобилноста мора да биде достапна за сите, прифатлива по цена, сигурна и одржлива,“ изјави Мартин Сандер од Фолксваген.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

Што знаеме за легендарниот „BMW E21“ кој ги освои сите симпатии на експертите и купувачите

Објавено пред

на

ФОТО: Unsplash.com @ Miłosz Klinowski

Првата BMW Серија 3 (E21), претставена во 1975 година, создаде сосема нова класа на возила и стана најпродаваниот премиум автомобил на своето време. Оваа прва генерација означи пресвртница во автомобилската индустрија и ги постави темелите за најуспешната линија на модели во историјата на брендот.

Револуција во дизајн и концепт

  • Прв BMW со сосема нов систем за означување на моделите: 316, 318, 320, 320i
  • Дизајн од легендарниот Пол Брак
  • Спортска лимузина со 3 врати, луксузен ентериер, и кокпит ориентиран кон возачот – нешто невидено дотогаш

BMW вложи 35 милиони германски марки во развојот на наследникот на Серијата 02 – најголемата инвестиција на компанијата дотогаш.
Ризикот се исплатеше: E21 ги освои и експертите и купувачите.


Зошто E21 стана легенда?

✔️ Прв BMW со каросерија дизајнирана со зони на гужвање (пасивна безбедност)
✔️ Нов кокпит свртен кон возачот – подоцна станува заштитен знак на брендот
✔️ Спортска суспензија + висококвалитетен ентериер – комбинација без конкуренција
✔️ Моторна гама:
    🔹 1.6 (90 КС)
    🔹 1.8 (98 КС)
    🔹 2.0 (109 КС)
    🔹 2.0i (125 КС) – користен и во DTM трките


Шестцилиндричниот момент – 1977

Во 1977 година пристигнаа легендарните шестцилиндрични мотори:

  • 320/6 и 323i
  • До 143 КС
  • Максимална брзина: 190 км/ч

Феноменален пазарен успех

📊 Резултатите не изостанаа:

  • Најпродаван модел: 320i (31% од продажбата)
  • 77% од купувачите ги навеле перформансите како главна причина за купување
  • 2/3 од сопствениците рекле дека би купиле BMW повторно

До крајот на производството во 1983 година, беа произведени точно:

1.364.039 примероци,
од кои 4.595 беа кабриолет верзијата Baur – дотогаш незабележан успех во историјата на BMW.


Накратко:

E21 не беше само првата Серија 3.
Тоа беше автомобилот што ја редефинираше целата премиум класа – и засекогаш го промени BMW.

Извор: BMW automotive

Прочитај повеќе...

Автомобили

Рекордна продажба на електрични возила во Европа

Објавено пред

на

Фото: Michael Fousert @ unsplash

Западна Европа забележа рекорден број на нови регистрации на електрични автомобили во вториот квартал. Речиси 600.000 електрични возила на батерии (BEV) се појавија на патиштата помеѓу април и јуни, што е јасен знак за закрепнување на продажбата, која претходно растеше побавно од очекуваното.

Пристапноста како клуч за успех

  • Рекордната испорака, за која се предвидува дека ќе биде надмината во тековниот квартал, е резултат на појавата на попристапни модели на пазарот.

  • Според автомобилскиот аналитичар од Берлин, Матијас Шмит, ова е пресвртница бидејќи електричните возила конечно стануваат подостапни и попривлечни за приватните купувачи, а не само за корпоративниот сектор.

Раст поттикнат од европски и кинески производители

  • Европските компании како Stellantis и Renault воведуваат модели со пониска цена за да привлечат поширока публика и да ги исполнат регулативите на ЕУ за емисии.

  • Развојот на мрежата за полнење низ Европа го намалува стравот кај возачите дека нема да најдат станица за време на патување.

  • Продажбата на кинески електрични возила, особено на BYD, расте значително и се натпреварува со Tesla за глобалното лидерство. Во моментов, едно од десет електрични возила во Европа е произведено во Кина.

Субвенции како дополнителен стимул

  • Во Франција повторно се воведува шема за социјален лизинг.

  • Владата на Велика Британија обезбедува субвенции до 3.750 фунти за одредени модели.

  • Сепак, попустот е ограничен на автомобили со цена под 37.000 фунти, што ги исклучува Tesla и дел од кинеските модели како BYD.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија7 часа

МВР соопшти за деталите околу сообраќајката кај с.Ботун на магистралниот пат Охрид-Кичево, каде учесници беа два автомобили и едно тешко товарно возило

На 18.08.2025 во 17:10 часот во СВР Охрид било пријавено дека на магистралниот пат Охрид-Кичево, после влез за с.Ботун, се...

Автомобили9 часа

Фолксваген продаде 1,5 милиони електрични автомобили и најави поевтини модели

Фолксваген постигна нов историски успех во преминот кон електрична мобилност – електричниот автомобил со сериски број 1.500.000 од семејството ID...

Lifestyle9 часа

Домашен сок од грозје – рецепт што враќа во детството

Ако сакате пијалок со природен вкус и арома, кој ќе ве потсети на детството, домашниот сок од грозје е вистинскиот...

Lifestyle9 часа

Грешки што ги правиме при нанесување дезодоранс – една е особено опасна

Во текот на летото, високите температури и лесната облека бараат да останеме свежи подолго. Но, многу луѓе прават несвесни грешки...

Lifestyle9 часа

Како да ги направите крпите повторно меки со едноставен трик

Крпите се едни од најчесто користените текстилни предмети во секое домаќинство. Секојдневно ги земаме во раце, очекувајќи да бидат меки,...

Спорт10 часа

ФФМ донесе значајна одлука, клубовите на „ВМФЛ“ нема да плаќаат котизација, „ФК Преспа“ доаѓа на местото од „ФК Беса“ која се откажа од натпреварувањата

Фудбалската федерација на Македонија донесе значајна одлука – клубовите кои се натпреваруваат во Втората македонска фудбалска лига повеќе нема да...

Автомобили10 часа

Што знаеме за легендарниот „BMW E21“ кој ги освои сите симпатии на експертите и купувачите

Првата BMW Серија 3 (E21), претставена во 1975 година, создаде сосема нова класа на возила и стана најпродаваниот премиум автомобил...

Култура11 часа

Денес е празник, „Преображение Господово“ – За многу години!

Празникот Преображение Господово се вбројува меѓу големите празници што ги чествува Православната Црква. Покрај неговото богословско значење, Преображението има и...

Македонија12 часа

(ФОТО) Во два одвоени случаи лишени од слобода три лица во Кочани и кочанско, пронајдена дрога

На 18.08.2025 во 15:40 часот во Кочани, полициски службеници од СВР Штип – ОВР Кочани го лишиле од слобода Б.Д.(22)...

На денешен ден13 часа

Времеплов: На денешен ден: 19 август

На денешен ден 19 август, важни историски настани кои се случиле во различни години и делови од светот. Еве краток преглед на...

НАЈЧИТАНИ