Автомобили
Audi најави промени

Audi претходно потврди дека ќе воведува само електрични возила од 2026 година и постепено ќе ги укине моделите со мотори со внатрешно согорување до 2033 година.
Потврдувајќи ја својата посветеност на електричните возила, Audi планира да произведува возила со нула емисија во сите фабрики од 2029 година, пишува Autoblog.
Ова веќе се случува на локациите Bollinger Hof (Германија) и Брисел (Белгија), а Инголштад (Германија) ќе следи следната година кога Q6 E-Tron ќе излезе од производната лента.
Во следните шест години, производството на електрични возила ќе започне во фабриките во Некарсулм (Германија), Сан Хозе Чиапас (Мексико) и Ѓер (Унгарија). Audi вели дека ќе гради нови фабрики само во региони каде што е потребен дополнителен производствен капацитет. За таа цел, се гради нова производствена локација со партнерот FAW во Чангчун (Кина) за електрични возила базирани на платформата PPE. Изградбата ќе биде завршена до крајот на 2024 година.
Во исто време, Audi до средината на оваа деценија ќе инвестира околу 500 милиони евра за да ги обучи своите вработени за производство на електрични возила ширум светот. Audi постави амбициозна цел да ги преполови годишните трошоци за производство до 2033 година. Постигнувањето на оваа цел ќе биде можно со намалување на сложеноста со повеќе EV модели и помалку со SUS мотори. Од самиот почеток ќе се спроведува поедноставен производствен процес. Q6 E-Tron ќе се составува на истата производна линија како и A4 и A5, а електричните автомобили постепено ќе ги заменуваат моделите на мотори со согорување во наредните години.
Audi веќе го сигнализираше падот на двата автомобили со конвенционален погон откривајќи дека нема намера да ги обнови A1 и Q2 откако моделите од сегашната генерација ќе го завршат својот животен циклус.
Дополнително, заминува суперавтомобилот R8 со V10, додека подостапниот спортски автомобил ТТ исто така умира. A8 најверојатно ќе се трансформира во предводник на EV подоцна оваа деценија, со идни електрични автомобили моделирани по концептите на Audi Sphere. Следниот, наречен Activesphere, премиерно ќе биде прикажан на 26 јануари.
/B92
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
Автомобили
Најдобрите и најлошите автомобили за 2025 според корисниците

Работата на моторот, квалитетот на системот, дизајнот на ентериерот и карактеристиките на возилото се само дел од аспектите кои ги оценија сопствениците на новите сериски автомобили од 2025 година. Истражувањето за почетниот квалитет на возилата откри кои модели се најдобри, а кои најчесто разочараа.
Модерните автомобили – повеќе од превоз
Денес автомобилите не се купуваат само поради моторот, перформансите или цената. Тие се симбол на статус, исполнување на соништата и награда за успехот. Но и покрај тоа што од новите автомобили се очекува беспрекорно функционирање, истражувањето на JD Power покажа дека дефекти се појавуваат уште во првите месеци од користење.
Автомобилите со највисок квалитет
• На врвот е Lexus – 166 дефекти на 100 возила.
• Следи Nissan – 169 дефекти.
• Во топ 5 се и Hyundai (173 дефекти), Jaguar (175 дефекти) и Chevrolet (178 дефекти).
J.D. Power released its annual Initial Quality Study brand ranking today, and I’m going to present it to you without comment. pic.twitter.com/OeRciJHv8H
— Zerin Dube (@SpeedSportLife) June 26, 2025
Интересно, германските марки, кои важат за најсигурни, не се најдоа на врвот.
Просекот и годинава подобрен
Во истражувањето учествувале 92.694 испитаници од САД и Европа. Просекот за возилата од 2025 година е 192 дефекти на 100 автомобили, што е подобрување во однос на лани (194 дефекти). Блиску до просекот се Porsche (188 дефекти) и Ford (193 дефекти).
Германските автомобили под очекувањата
• BMW – 196 дефекти (најдобар меѓу „германците“).
• Mercedes – 210 дефекти.
• Audi – на дното со 269 дефекти на 100 возила.
Овие резултати изненадија многумина кои германските автомобили ги сметаат за синоним за квалитет.
Автомобили
Дали би направиле место за резервно тркало?

Сè почесто се поставува прашањето: зошто новите автомобили речиси и да немаат резервно тркало и дали треба да се вратиме на старата добра навика да го носиме во багажникот?
Производителите на автомобили се одлучуваат да го отстранат резервното тркало за да заштедат простор и трошоци. Ова, секако, често разочарува кога ќе се најдете со дупната гума, а комплетот за поправка не помага.
Дупната гума – стара мака во ново време
Нема ништо полошо од тоа да дупнете гума токму кога брзате. Без разлика дали сте пред куќа или на автопат среде ноќ, проблемот е ист. Иако живееме во 2025 година, ваквите ситуации не исчезнаа.
Еден сопственик на Tesla го сподели своето искуство на Reddit, откако неколкупати за кратко време му дупнаа гумите. Откако сфати дека комплетот за поправка е практично за еднократна употреба, реши да носи вистинско резервно тркало во багажникот. Иако му одзема простор, мирот и сигурноста му се поважни.
Зошто резервните тркала исчезнаа?
Сè повеќе производители се решаваат да понудат само комплети за поправка – шише со заптивна смеса и мал компресор. Тие заштедуваат тежина и простор, но се ефикасни само во ограничени ситуации.
• Ако дупката е преголема, смесата не помага.
• Ако оштетувањето е на страничниот ѕид на гумата, решенија нема.
• Ако гумата се одвои од бандажот – заборавете.
Без резервно тркало, многумина мораат да чекаат влечна служба, наместо за неколку минути повторно да бидат на пат.
Дали вреди да се жртвува просторот?
Од друга страна, возењето без резервно тркало носи предности:
• помалку тежина
• повеќе простор
• побрзо решение, ако заптивната смеса заврши работа
Па што велите вие? Би оставиле дел од багажникот за резервно тркало или се чувствувате безбедно со комплет за поправка и услуга за влечење?
Споделете го вашето мислење – дали некогаш немањето резервна гума ви донело нервози или непланирани трошоци?
Извор: B92
-
Кичево21 час
Вчера во Кичево при засилена акциска контрола на МВР изречени 86 санкции во еден ден
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (10 јули)
-
Временска прогноза1 ден
Од ноќеска брз продор на засилен ладен ветер, кој создава дополнителен проблем со пожарите
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за петок (11 јули)
-
Македонија17 часа
(ФОТО) МВР: Фатени тројца малолетници, со бензин, петарди и запалка
-
Скопје2 дена
Повторно целосно прекинат сообраќајот кон Граничниот премин Блаце поради пожар
-
Скопје13 часа
Лишени уште две лица во Скопје, фатени како предизвикуваат пожар
-
Македонија21 час
ЦУК: Вчера најмногу повици до сега во еден ден