Магазин
Apple блокираше објавување на 1,7 милиони апликации поради кршење на стандардите за приватност и безбедност
Тимот за безбедност на App Store на Apple спречи трансакции во вкупна вредност од повеќе од 2 милијарди долари минатата година, означувајќи ги како потенцијално лажни и блокираше објавување на речиси 1,7 милиони апликации бидејќи не ги задоволуваа високите стандарди за приватност на App Store, безбедност и содржина.
„App Store беше лансиран во 2008 година со мисија да постигне две важни цели: да воспостави доверлива и безбедна платформа за корисниците безбедно да откриваат и преземаат апликации и да им обезбеди на програмерите возбудлива можност да ги покажат своите идеи и да ги развијат своите бизниси. Нов извештај за Apple Store објавен од компанијата.
Со повеќе од 650 милиони неделни посетители и повеќе од 36 милиони регистрирани програмери, App Store стана иновативна глобална платформа за дистрибуција на апликации која поддржува 195 локални начини на плаќање и 44 валути.
Минатата година Apple отстрани 428.000 програмери и 282 милиони кориснички сметки поврзани со измама и злоупотреба. Покрај тоа, компанијата го блокираше создавањето на 198 милиони сметки за програмери поради сомнителна активност.
Првата линија на одбрана на App Store ги заштити корисниците од стотици илјади небезбедни апликации во текот на изминатата година, отфрлајќи речиси 400.000 апликации за прекршување на приватноста, како што е обидот да се соберат лични информации на корисниците без нивна согласност или знаење. Други 153.000 поднесоци на апликации беа одбиени поради заблуда на корисниците и копирање на веќе објавени апликации, додека околу 29.000 беа одбиени поради недокументирани или скриени функции.
„Во повеќе од еден случај оваа година, тимот за преглед на апликации на Apple фатил апликации кои користат злонамерен код со потенцијал да украдат кориснички акредитиви од услуги од трети страни. Во други случаи, тимот за преглед на апликации идентификуваше неколку апликации кои се маскираа како безопасни платформи за финансиско управување, но имаа можност да се трансформираат во друга апликација“, рече Apple. Речиси 24.000 апликации беа отстранети од App Store во 2022 година поради оваа практика на програмери.
Само во последните 30 дена, Apple блокираше речиси 3,9 милиони обиди за инсталирање или извршување на апликации нелегално дистрибуирани преку Enterprise Program, што им овозможува на големите организации да распоредуваат интерни апликации за нивните вработени да ги користат.
Apple рече дека тимот за преглед на апликации на App Store прегледува во просек повеќе од 100.000 апликации неделно, со приближно 90% прегледани во рок од 24 часа. Само минатата година, тимот на Apple прегледа повеќе од 6,1 милиони поднесени апликации и им помогна на повеќе од 185.000 програмери да ја објават својата прва апликација на App Store. Овој тим, исто така, оствари повеќе од 20.000 телефонски повици со програмери за да им помогне да ги откријат и решат проблемите поради кои нивните апликации беа одбиени.
Покрај блокирањето на рекордни лажни трансакции во вредност од 2,09 милијарди долари минатата година, Apple исто така вели дека спречил повторување на трансакции за приближно 714.000 измамнички сметки.
Исто така, спречи околу 3,9 милиони украдени кредитни картички да се користат за купување на App Store.
„Apple ја сфаќа измамата со кредитни картички исклучително сериозно и останува посветена на заштитата на App Store и нејзините корисници од овој тип на стрес“, велат од компанијата. „На пример, со Apple Pay, броевите на кредитните картички никогаш не се споделуваат со трговците, со што се елиминира факторот на ризик во процесот на трансакцијата.
Последно, но не и најмалку важно, Apple отстрани повеќе од 147 милиони лажни критики и оценки од App Store во 2022 година, што бараше од тимот на App Store да прегледа повеќе од милијарда рецензии за да открие лажни.
Извор: Informacija
Технологија
Кичевската корпорација во развој „CvetanskiFootage“со ексклузивен „прашалник“ и мало истражување – Дали работиш или би сакал/а да работиш од дома?
Корпорацијата која потекнува од Кичево, „CvetanskiFootage“ под закрила на „Vangardo Creations“ направи прашалник кое ќе помогне за истражувањето. Одговорете точно на прашалникот кој впрочем се состои од едно прашање: Дали работиш или би сакал/а да работиш од дома?
На овој линк ТУКА, може директно да учествувате и значајно да допринесете во истражувањето на Дарко Цветаноски, млад инфлуенсер и co-сопственик на бренд кој е во ексклузивен развој.
Магазин
Google воведува проверка на возраста во Play Store: што значи ова за корисниците?
Google започна со постепено воведување на нов систем за верификација на возраста во Play Store, сличен на оној што веќе е активен на YouTube.
Новата мерка има за цел да потврди дека корисниците имаат најмалку 18 години пред да преземаат одредени апликации или содржини.
Како ќе функционира новата проверка на возраста
Веста ја сподели познатиот технолошки новинар Артем Русаковски, кој на платформата X (порано Twitter) објави слики од известувањата за верификација на возраста.
Корисниците ќе можат да ја потврдат возраста на неколку начини:
-
Со прикачување личен документ (лична карта, пасош итн.);
-
Со правење селфи за автоматска проверка на идентитет;
-
Преку кредитна картичка (без трошоци – сите привремени наплати се враќаат);
-
Со потврда преку е-пошта, користејќи независен сервис како Verifymy.io.
Воведувањето на системот ќе биде постепено и ќе зависи од регионот.
Во некои земји, корисниците воопшто нема да мораат да поминат низ процесот, додека во други ќе бидат понудени различни методи за потврда. На пример, Verifymy.io сè уште не е достапен насекаде.
Зошто Google воведува проверка на возраста
Според соопштението наменето за програмерите, Google го воведува системот поради нови законски обврски во одредени држави на САД.
Во државите Тексас, Јута и Луизијана стапуваат на сила нови прописи што бараат:
-
Потврда на возраста на корисниците;
-
Родителска согласност за малолетници;
-
Споделување информации за возраста со програмерите на апликации.
Овие закони ќе се применуваат според следниот распоред:
-
Тексас: од 1 јануари 2026 година
-
Јута: од 7 мај 2026 година
-
Луизијана: од 1 јули 2026 година
Google објаснува дека регулативите наметнуваат нови и сложени барања за развивачите, кои ќе треба да понудат различно корисничко искуство во зависност од возраста и да ја известат продавницата за секоја релевантна промена.
Како ова ќе влијае врз корисниците
Со новиот систем, корисниците во некои региони ќе мора да потврдат дека се полнолетни пред да преземаат апликации што содржат:
-
Содржини за возрасни,
-
Игри со купувања во апликацијата,
-
Одредени социјални платформи.
Иако процесот е сличен на оној на YouTube, дел од корисниците изразуваат загриженост за приватноста, особено кога станува збор за прикачување лични документи или биометриски податоци.
Google нагласува дека сите податоци се обработуваат безбедно, во согласност со правилата за заштита на приватноста, и дека тие се користат единствено за потврда на возраста.
Што следува
Во наредните месеци, Play Store постепено ќе воведува задолжителна проверка на возраста во сè повеќе земји.
Корисниците можат да очекуваат дека во иднина почесто ќе треба да ја потврдуваат својата возраст пред инсталирање на апликации со ограничен пристап.
Извор: Android Authority
Магазин
Поевтиниот MacBook на Apple пристигнува во 2026 година – со iPhone чип и цена под 1.000 долари
Apple подготвува нов, поевтин MacBook кој ќе ја прошири понудата на лаптопи на компанијата и ќе биде насочен кон корисници што бараат пристапна, но квалитетна алтернатива. Според најновите информации, овој модел ќе се појави на почетокот на 2026 година.
Apple го менува пристапот – MacBook со iPhone процесор
Гласините за новиот MacBook првпат се појавија во текот на летото, а сега Bloomberg ја потврди веста дека Apple веќе започнал со почетно производство кај своите добавувачи.
Новиот модел ќе користи iPhone SoC (System-on-Chip) наместо традиционалниот Mac процесор, што ќе му овозможи пониска цена и подобра енергетска ефикасност.
И покрај тоа што ќе биде поевтин, лаптопот ќе биде побрз од постариот M1 чип, кој Apple го воведе во 2020 година.
Помал екран и значително пониска цена
Новиот MacBook ќе има LCD екран малку помал од 13,6 инчи, со дизајн што ќе наликува на актуелните модели од серијата Air.
Според изворите, цената ќе биде под 1.000 долари, што е голема промена за Apple — бидејќи досега ниту еден MacBook не се продавал толку евтино.
Со оглед на тоа што Mac Mini во САД чини околу 600 долари, се очекува новиот MacBook да има почетна цена меѓу 700 и 800 долари, позиционирајќи се како директен конкурент на популарните Windows лаптопи од средна класа.
Складирање и достапност
Иако Apple сè уште не открил детали за внатрешната меморија, аналитичарите претпоставуваат дека основниот модел ќе започнува со 256 GB SSD простор.
Повеќе информации се очекуваат до крајот на 2025 година, кога компанијата би можела официјално да го најави овој нов MacBook за масовен пазар.
Извор: Bug
-
Хороскоп2 денаХороскоп за среда (5 ноември)
-
Хроника2 денаД-р Лазаров: Страшна и трагична сообраќајка на Плетвар, внимавајте по патиштата луѓе, две лица загинаа, другите се борат за живот
-
Хороскоп18 часаХороскоп за четврток (6 ноември)
-
Социјални мрежи1 денВнимавајте, се шири „спам“ порака преку „Viber“, не одговарајте на пораката, бидејќи може да бидете измамени
-
Временска прогноза1 денДо петок стабилно и без дожд, потоа нашиот регион ќе биде зафатен со нов влажен воздушен бран кој ќе услови со нови врнежи од дожд
-
Македонија1 денЛишени од слобода возачи од Битола и Прилеп, управувале возила со скоро 100 км на час повеќе од дозволеното и под дејство на алкохол
-
Здравје и убавина1 денПрескокнување на доручекот на утро не е најдобра работа според експертите, во најмала рака тоа заменете го со чашка вода или парче овошје
-
Магазин1 денGoogle тестира нов начин за работа со повеќе апликации на Android таблети
