Автомобили
Петте најскапи нови автомобили на сите времиња (ФОТО)

Парите не купуваат среќа, но ни помагаат да си дозволиме различни задоволства, а едно од нив е поседувањето на најдобрите и најлуксузните автомобили. Следниве модели, сепак, се резервирани само за оние со најдлабок џеб.
Ги купуваат милијардери или милионери кои навистина се грижат за автомобилите и не се двоумат да издвојат голема сума за ова задоволство. Ако се прашувате кои се најскапите нови автомобили на сите времиња, останете во продолжение.
5. Koenigsegg CCXR Trevita
😲1 of the most expensive #cars the Koenigsegg CCXR Trevita
$4.8MGainWithLuxury 💎
✅#rt
✅#love
✅#followback 💯#travel #photo #500pxrtg #nature #SaturdayMotivation #SaturdayThoughts pic.twitter.com/4qlHxYsst9— 💎Viral💍Luxury💎🍥 (@ViralLuxury) March 30, 2019
Цена: 4,8 милиони евра
Со ограничено производство од само три примероци, Koenigsegg CCXR Trevita е еден од најексклузивните автомобили создадени од шведската компанија. Има моќен V8 мотор од 4,8 литри кој развива 1018 КС, а може да забрза до 100 km/h за 2,8 секунди и да продолжи да забрзува до максимална брзина од 395 km/h.
4. Pagani Huayra Imola
Come see the Pagani Huayra Imola and all the cars from Supercar Owners Circle on my new video : https://t.co/8lhu3IYwyB#TheSupercarSquad pic.twitter.com/9WNuBMVK7s
— The Supercar Squad (@thesupercar_sqd) September 1, 2019
Цена: 4,9 милиони евра
Pagani Huayra Imola е специјално издание од кое беа произведени само пет примероци по лансирањето во 2019 година. Има 6,0-литарски V12 битурбо мотор развиен од Mercedes-AMG со 838 КС и 1100 Nm вртежен момент и вкупна тежина од 1246 килограми. Од нула до 100 km/h забрзува за помалку од 3 секунди, а максималната брзина му е над 330 km/h.
3. Rolls-Royce Sweptail
The most expensive car in the World
Rolls Royce Sweptail – could be yours if you have a spare $13 Million lying around. pic.twitter.com/vpwX3kLC19
— Belle Vie (@FinestToys) May 27, 2020
Цена: 13 милиони евра
Rolls-Royce Sweptail е уште еден пример до каде оди ексклузивноста на британската компанија. Претставен во 2017 година, тоа е елегантно купе кое е направено по нарачка, а во понуда е само еден примерок. Не се издвојува по своите перформанси, благодарение на 6,75-литарскиот V12 со околу 460 КС, но се издвојува по ексклузивноста и изработката што го зрачи неговиот дизајн.
2. Bugatti La Voiture Noire
Bugatti La Voiture Noire pic.twitter.com/Fvrrbqj8as
— Zbigniew (@warjudo3) August 6, 2023
Цена: 17 милиони евра
Вториот најскап автомобил на сите времиња е Bugatti La Voiture Noire, модерна реинтерпретација на класичниот Type 57 SC Atlantic. Создаден за да ја прослави 110-годишната историја на Bugatti, овој уникатен автомобил во светот е опремен со добро познатиот 8.0-литарски W16 мотор и четири турбини со 1500 КС и 1600 Nm вртежен момент.
1. Rolls-Royce Boat Tail
A Rolls Royce Boat Tail I guess 🥺 pic.twitter.com/Cm8nWBJ2Ki
— Peacezo😉😎 (@Peacezogallery) August 9, 2023
Цена: 23 милиони евра
Конечно, ја завршуваме оваа листа со најскапиот автомобил на сите времиња, Rolls-Royce Boat Tail, луксузен единствен кабриолет направен по нарачка. За неговото создавање биле потребни четири години работа, а инспириран е од едрењето. Опремен е со V12 мотор од 6,75 литри со 600 КС.
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево1 ден
Во семеен стан во блокот на Ламели во Кичево доцна вечерва избувнал пожар
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (8 мај)
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Македонија2 дена
(ФОТО) СВР Охрид одржа свеченост по повод 7-ми мај „Денот на Полицијата“
-
Гејминг2 дена
(ВИДЕО) Излезе новиот трејлер на популарната и долгоочекувана „GTA VI“
-
Македонија2 дена
Малолетник од Блаце украл мотор, па експресно бил пронајден од Полицијата
-
Спорт2 дена
ФФМ со интензивна постапка за утврдување на неправилностите од мечот помеѓу Кожуф и Башкими
-
Македонија18 часа
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода