Следете не

Свет

„ADAS“ минатата година измери 859,000 километри сообраќаен метеж во Германија

Објавено пред

на

Германскиот ADAC минатата година објави статистика за сообраќајниот метеж на автопатите. Накратко, ситуацијата е катастрофална. А некои би сакале да се укине самиот месечен билет за јавен превоз кој е речиси единствената алтернатива на автомобилот.

Звучи парадоксално што во Германија, каде вкупната должина на автопатската мрежа е околу 13.200 километри, германскиот автомобилски клуб ADAC измери 859.000 километри метеж во 2024 година – повеќе од 21 пати низ целиот свет долж Екваторот. Но, во земја каде што автопатите некогаш беа синоним за одличен патен сообраќај, ова е тажен факт денес. И збирот од 516.000 прекини, колку што беа забележани минатата година. Вкупната должина на застојот е дури малку пократка отколку во 2023 година, но имаше уште 2.000 прекини и тие вкупно траеја подолго – 448.000 часа. Значи повеќе од 50 години лазење низ стагнација.

За професионалните возачи, Германија стана стапица, вели Свен Кравинкел, сопственик на семејна компанија за камиони од Елсдорф. Ова не само што ги чини возачите нерви, туку и го чини сопственикот на компанијата: камион што е закочен не заработува пари, а платата на возачот оди кај нив. Крачвинкел тврди дека надвор од Германија не е ни приближно толку лошо: во Шпанија или Франција тој проценува дека камионот ќе помине околу 850 километри за еден работен ден, а во Германија ќе има среќа ако успее да помине 500.

Компанијата Елсдорф е во Северна Рајна-Вестфалија. Тоа не е само најнаселената германска покраина, туку според статистиката на ADAC, таа е убедливо најлоша за возачите. Тоа претставува една третина од сообраќајниот метеж во Германија, иако сочинува само 17 отсто од автопатиштата во земјата. Низ оваа провинција не поминува само домашен транспорт, туку и транспорт од исток кон запад на Европа, од север кон југ. Поради толку густ сообраќај, патиштата во таа покраина мора постојано да се реновираат, а тоа изнесува две третини од работите на патиштата!

Крачвинкел го потврдува ова: „Можете да се движите низ Келн, на пример, доцна навечер или навечер, ако сакате да избегнете гужви“. Мораме да планираме за сето тоа, бидејќи за нас сето тоа се трошоците за Баварија (17 проценти) и Баден-Виртемберг (9 проценти) по бројот на прекини. Но, и во однос на вкупната должина на одложувањата (31,5 проценти) и времето поминато во одложувања (34,6 проценти), Северна Рајна-Вестфалија е неприкосновен крал на ужасите на германските автопати.

Соборен е уште еден рекорд од 2023 година: тогаш најдолгиот сообраќаен метеж беше долг „само“ педесет километри, а минатата година имаше еден од над 70 километри. И нема совет за возачите, особено за време на празниците. Апсолутно најлошо е во пресрет на долгите викенди, како што е минатогодишниот петок пред Педесетница на 17 мај (2.500 часа застој на околу 5.200 километри). Инаку, малку полоши денови обично се среда и четврток.

Германскиот ADAC инсистира на тоа дека многу одложувања, особено оние поради работи на патиштата, може донекаде да се ублажат со подобро планирање и побрза работа: на тендерите главниот критериум е редовно цената, а не колку долго ќе трае работата. ADAC, исто така, се приклучи на гласните критики на плановите, првенствено на германските демохристијани (CDU/CSU), за укинување на „Deutschlandticket“, месечен билет за градски и меѓуградски или регионален, воз, автобус и трамвај низ Германија, пренесува Дојче Веле.

Свет

Санторини не мирува, нов силен земјотрес регистриран пред неполн час, ова се информациите

Објавено пред

на

Земјотрес со јачина од 5,3 степени според Рихтеровата скала е регистриран во понеделник, 10 февруари, во 21 часот и 16 минути во областа Санторини во Грција. Според достапните податоци, епицентарот на земјотресот бил лоциран во областа со географски координати на географска ширина 36,6741 и географска должина 25,6137.

Епицентарот на земјотресот, според податоците на Европско-медитеранскиот сеизмолошки центар, се наоѓа на длабочина од приближно 14 километри југозападно од областа Камарион, под површината на земјата.

ФОТО: ЕМСЦ

ФОТО: ЕМСЦ

Прочитај повеќе...

Свет

Маск не е заинтересиран да го купи „ТикТок“

Објавено пред

на

Американскиот милијардер Илон Маск за германскиот неделник „Велт“ изјави дека не е заинтересиран да ја купи социјалната мрежа „ТикТок“. Маск го даде интервјуто откако американскиот претседател Доналд Трамп го одложи спроведувањето на законот со кој се наложи на матичната компанија ByteDance да ја продаде социјалната мрежа, со можност TikTok да биде забранет во САД, пренесува порталот Tech Crunch со седиште во Сан Франциско.

Се појавија извештаи дека кинеската влада е отворена за договор во кој Маск, клучниот сојузник на Трамп, би го купил TikTok, според американскиот портал.

„Немам никакви планови за тоа што би правел ако сум сопственик на TikTok. Претпоставувам дека би го погледнал алгоритамот и би се обидел да одлучам колку е корисен овој алгоритам и што може да се направи за да се промени алгоритмот за да биде попродуктивен и на крајот корисен за човештвото“, рече Маск во интервју за Велт.

Говорејќи пред новинарите, Трамп рече дека би сакал Маск или извршниот директор на Oracle, Лери Елисон, да го купат TikTok, а набргу потоа потпиша извршна наредба за создавање инвестициски фонд кој би можел да купи удел во TikTok.

Прочитај повеќе...

Свет

(ВИДЕО) Кина изгради 160 километри автопат со автономни машини на вештачка интелигенција, без човечка асистенција

Објавено пред

на

Речиси 160 километри автопат беа изградени исклучиво од автономни машини со помош на вештачка интелигенција, дронови и сателитска мрежа. Комбинацијата на вештачка интелигенција, беспилотни летала и автономни машини изгради автопат долг речиси 160 километри, без ниту еден работник вклучен во неговата изградба.

Проектот беше спроведен во октомври минатата година на автопатот што ги поврзува Пекинг, Хонг Конг и Макао.

Клучна улога во овој голем потфат имаше флотата на автономна градежна опрема развиена од кинескиот производител на тешки машини Sany. Автономните машини вклучуваа асфалтен асфалт без екипаж широк 20 метри, шест ваљаци со двоен барабан од 13 тони и три гумени ролери од 30 тони.

Положбата на машините беше надгледувана од кинескиот сателитски навигациски систем Beidou, а напредните алгоритми и комуникациските мрежи со мала латентност овозможија прецизно планирање на маршрутата и беспрекорно поставување на нов асфалт.

Секој уред беше опремен со електронски безбедносни огради, функции за итно запирање и континуиран систем за препознавање пречки. Овие заштитни технологии овозможија автономната опрема динамично да се прилагодува на промените во околината и потенцијалните опасности.

Централната машина на проектот беше SAP200C-10, која постави светски рекорд со асфалтирање на патна лента широка 19,25 метри со само еден премин. Оваа иновација значително ја забрза изградбата, го намали бројот на споеви, ја подобри мазноста на тротоарот и ја зголеми неговата структурна издржливост.

Проектот претставува значителен напредок во асфалтирањето и поставува нови стандарди во градежништвото ширум светот. Исто така, докажува како автоматизацијата, поддржана од вештачка интелигенција, може да ги намали трошоците, да ги скрати роковите за изградба и да го подобри квалитетот на градбата.

Извор: n1info.rs

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп5 минути

Хороскоп за петок (14 февруари)

ОВЕН Мирен ден е пред вас и ова темпо одамна не сте го почувствувале. Претходно секогаш брзавте некаде и не...

Автомобили3 часа

Ништо од заедничката интеграција на автомобилските брендови „Honda, Nissan и Мitsubishi“

Јапонските производители на автомобили Honda, Nissan и Mitsubishi велат дека ги финализираат разговорите за деловна интеграција. Упатени извори велат дека...

Автомобили3 часа

Од овие грешки кои ги правиме, можни се големи проблеми на рачниот менувач на вашиот автомобил

Рачниот менувач може да се расипе поради повеќе причини, од кои неколку се поврзани со грешки направени од самите возачи....

Свет3 часа

„ADAS“ минатата година измери 859,000 километри сообраќаен метеж во Германија

Германскиот ADAC минатата година објави статистика за сообраќајниот метеж на автопатите. Накратко, ситуацијата е катастрофална. А некои би сакале да...

Здравје и убавина8 часа

Киселини во желудник: Седум намирници за спас кои ја гасат „огнената“ болка

Киселините во желудникот се симптом на болести во дигестивниот систем или на несоодветна исхрана кои се проследени со непријатно печење...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за четврток (13 февруари)

ОВЕН Тешко дека овие дена ќе можете да изберете што е најдобро за вас, главно затоа што нема да можете...

Кичево1 ден

„Супра Психолошкиот Центар“ во соработка со кичевската ПЗУ „Супра Медика“ организира бесплатно пријавување на луѓе за поддршка на болни од малигни заболувања

„Супра Психолошки Центар“ во соработка со ПЗУ „Супра Медика“ од Кичево, организира бесплатно вклучување на луѓе кои боледуваат од малигни...

Магазин1 ден

„DeepSeek“ може да биде забранета во САД

Според предвидувањата на извршниот директор на ARM, апликацијата DeepSeek би можела да стане подеднакво популарна во САД како и TikTok....

Магазин1 ден

YouTube – Две децении доминација во интернет видеото

YouTube минатата година достигна повеќе од 2,5 милијарди гледачи ширум светот, а бројот на претплатници на неговите музички и премиум...

Lifestyle1 ден

Прополис и топол пијалок – природен начин за чистење на белите дробови и синусите

Прополисот е природен производ со антибактериски, антивирусни и антигабични својства, кој помага во борбата против настинки, бронхитис и респираторни проблеми....

НАЈЧИТАНИ