Магазин
Adobe ја купува платформата Figma за 20 милијарди долари
Adobe го проширува своето портфолио и се подготвува за хибридната ера.
Набавката ќе биде завршена до 2023 година
Adobe направи голем чекор во тимската креативна работа. Figma поседува реномирани програми за графичко и уредување фотографии како Photoshop и After Effects.
Според извештаите на Bloomberg, ова е најголемото купување за компанијата Adobe досега. Adobe се надева дека договорот ќе ја „забрза“ веб-креативноста и ќе направи услуги како што е пакетот Creative Cloud достапни на интернет.
Исто така, можете да очекувате функциите за визуелно уредување на Adobe да го најдат својот пат до платформата Figma.
Компаниите очекуваат откупот да заврши во 2023 година доколку ги добијат сите потребни одобренија од регулаторите и акционерите. Ко-основачот и извршен директор на Figma, Дилан Филд ќе продолжи да ја води својата компанија по официјалното завршување на аквизицијата. Тој ќе поднесе извештај до Дејвид Вадвани, кој е одговорен за глобалните операции на Adobe.
Adobe нема целосно да ја реновира Figma, барем не на почетокот. Филд нагласи дека Adobe е „длабоко посветена“ на одржување на Figma како автономна компанија. Засега „нема планови“ за промена на цените и ќе остане бесплатно за корисниците кои го користат за едукација. Додека извршниот директор се надеваше дека ќе го искористи знаењето на Adobe за надградба, тој исто така нагласи дека употребата на Figma ќе продолжи како и досега.
Иако стекнувањето е огромно, не е изненадувачки со оглед на минатите потези на Adobe. Компанијата ја купи платформата за видео соработка Frame.io во 2021 година и на тој начин влезе во веб-базирани алатки со понуди како што е Creative Cloud Express.
Figma е логично продолжение и продолжување на таа стратегија. Figma би можела да помогне во тимската работа базирана на интернет и да стане главен дел од креативниот процес во компаниите кои редовно користат софтвери како Photoshop и Premiere.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Временска прогноза2 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата