Магазин
Amazon го сврте наопаку пазарот на стриминг реклами, а цената ја плаќа Netflix

Netflix наплаќа помалку за реклами и прифаќа нови зделки, како што е пласман на производи, според купувачите на реклами, бидејќи компанијата за стриминг сака да продолжи да го шири својот бизнис со реклами, кој се соочува со зголемена конкуренција, објави Вол Стрит Журнал.
Пазарот на реклами за стриминг беше подигнат претходно оваа година кога Amazon ја претвори целата своја база на претплатници Prime Video во новата верзија поддржана од реклами, давајќи им можност на корисниците да се вратат на стриминг без реклами за дополнителни 2,99 долари месечно.
Големата база на претплатници на Prime Video поддржана од реклами значи дека има значителна количина на рекламен инвентар што влијае на преговорите што Netflix, YouTube, ТВ мрежите и другите стримери ги имаат со огласувачите, бидејќи тие се обврзуваат да купат милијарди долари во комерцијално време за претстојните ТВ сезони. процес познат како „однапред“.
Компанијата за е-трговија ги намалува цените на рекламите за сите, велат аналитичарите и купувачите на реклами.
„Порано оваа година, кит наречен Amazon Prime Video беше воведен во езерцето со CTV“, напиша медиумскиот аналитичар Мајкл Натансон во извештајот до инвеститорите во средата, мислејќи на поврзаната телевизија. „Речиси шест месеци подоцна, почнуваме да го гледаме влијанието на ова нарушување.
Netflix бара од некои брендови да платат околу 29 до 35 долари за да стигнат до 1.000 гледачи, според огласувачите и купувачите на реклами, што е значително намалување од 39 на 45 долари што им наплати на некои огласувачи минатото лето.
Намалените цени на рекламите на Netflix се поблиску до она што Prime Video сака да го наплати, според купувачите на реклами, кои вршат притисок врз Prime за уште пониски цени.
Преговорите се во тек, а цените може да се променат, велат купувачите на реклами. Огласувачите плаќаат различни цени во зависност од типот на реклами што ги купуваат и колку време за рекламирање купуваат.
За време на своите првични преговори, Netflix нуди поголеми пакети за реклами со премиум цени кои вклучуваат огласувачи кои ги интегрираат своите производи и услуги во одредени програми, рекоа некои од огласувачите. Тие програми вклучуваат претстојна драмска серија за светот на јавање бикови со Тим МекГро, рече еден од нив.
Netflix нуди и поголеми спонзорства на настани во живо и лично поврзани со некои од неговите програми, велат тие.
Брендовите долго време се нижат околу можноста за интегрирање на нивните производи и услуги во програмите што работат на Netflix. Од своето основање, Netflix направи малку интеграција на платен производ.
Директорите за рекламирање велат дека рекламирањето е уште поефективно кога гледачите ќе видат производ во емисија, а потоа ќе видат реклама за тој производ набргу потоа.
Иако Amazon не ги открива броевите на претплатниците, рече дека нивото на Prime Video поддржано од реклами има просечен досег од 115 милиони месечни гледачи во САД. Спротивно на тоа, Netflix им кажа на огласувачите на својата презентација со ѕвезди минатиот месец во Њујорк. дека неговото ниво на реклами достигнува 40 милиони глобално активни месечни корисници – значителен скок од 23 милиони корисници што компанијата ги објави во јануари.
„Amazon гради убиствена апликација на многу начини“, рече Џон Терана, главен директор за медиуми во рекламната фирма VaynerMedia. Има „премиум содржина, спорт во живо, огромен досег“, а огласувачите можат да ги таргетираат рекламите на своите клиенти и често можат да видат дали гледачот купил производ на платформата, додаде тој.
Иако Amazon има многу досег, купувачите на реклами велат дека програмирањето на Netflix е привлечно бидејќи обично е попопуларно и често создава поголема бучава на пазарот. Според Нилсен, Netflix е постојано втората најгледана опција за стриминг зад YouTube на Alphabet.
Предлогот на Netflix за припејд реклами доаѓа во несоодветно време.
Неколку рекламни холдинг компании, кои годишно трошат милијарди долари за рекламирање на различни медиумски плеери во име на нивните рекламни клиенти, моментално се натпреваруваат да ја освојат профитабилната сметка за купување реклами на Amazon. Како дел од тој натпревар, многу агенции би можеле да ветат дека ќе се обврзат дека ќе купат значителен дел од времето за рекламирање од Amazon во име на нивните клиенти со цел да им се задоволат за време на теренот, според купувачите на реклами.
„Во ваквите прегледи секогаш постои очекување дека агенциите ќе создадат пристап „најповолна нација“ за нивните потенцијални медиумски клиенти“, рече Грег Пол, ко-основач на R3, консултантска фирма која помага да се поврзат огласувачите со агенциите.
Amazon е еден од најголемите огласувачи во светот. 20,3 милијарди долари биле потрошени за рекламирање и други промотивни трошоци минатата година, според годишниот извештај на компанијата.
/SeeBiz
Храна
Направете домашен кечап – без хемикалии и адитиви

Кечапот е еден од најчестите додатоци на трпезата – совршено се комбинира со помфрит, бургери, печени компири и многу други јадења. Сепак, индустриските верзии често содржат шеќер, адитиви и конзерванси.
Затоа, ви претставуваме рецепт за домашен кечап – поздрав, повкусен и без непотребни хемикалии.
Состојки
-
5 кг домати
-
300 г шеќер
-
100 г сол
-
150 г густина
-
100 мл оцет
-
малку оригано
-
2 г конзерванс (опционално)
Подготовка
-
Измијте ги доматите, излупете ги и изблендирајте ги. Ако имате машина за мелење домати, уште подобро.
-
Истурете го добиениот сок во тенџере и варете додека не се свари на околу четири литри.
-
Додадете шеќер, сол, густина, оцет и оригано, па мешајте додека смесата не почне да се згуснува.
-
На крај, по желба додадете конзерванс и измешајте добро.
-
Истурете го топлиот кечап во стерилизирани тегли или стаклени шишиња.
-
Затворете ги цврсто, свртете ги наопаку и оставете ги така 48 часа. Потоа чувајте ги на ладно место.
Зошто домашниот кечап е подобар избор?
-
Без хемикалии и адитиви
-
Поприроден и поздрав вкус
-
Можете да ја прилагодите количината на шеќер, сол и зачини според свој вкус
-
Одличен начин за користење свежи домати во сезоната
Извор: RadioSA
Магазин
Серијата Xiaomi 16 носи големи промени и два Pro модели

Премиум серијата паметни телефони на Xiaomi досега секогаш се состоеше од три модели – основен, Pro и Ultra. Првите два традиционално се појавуваат најпрво во Кина на есен, а потоа основниот и Ultra излегуваат на глобалниот пазар во февруари.
Оваа година, сепак, може да донесе големи промени. Според најновите гласини, Xiaomi 16 серијата ќе добие дополнителен уред – односно, покрај стандардниот модел, ќе бидат претставени и два Pro модели.
Едниот ќе има покомпактен екран од 6,3 инчи, додека вториот ќе дојде со поголем панел од 6,8 инчи. Првите информации денес протекоа токму за помалата Pro верзија.
Спецификации на помалиот Pro модел
-
Чипсет: Snapdragon 8 Elite 2
-
Главна камера: 50 MP (сензор 1/1,28 инчи)
-
Дополнителни камери: перископска телефото + ултраширока
-
Скенер: ултразвучен, под екранот
-
Батерија: 6300 mAh со безжично полнење
-
Заштита: висока отпорност на прашина и вода
Достапност надвор од Кина
Историски, Pro моделите на Xiaomi ретко излегувале надвор од кинескиот пазар. Засега останува неизвесно дали оваа традиција ќе продолжи или двете Pro верзии ќе бидат достапни глобално.
Извор: Index
Магазин
Кога треба да ги замените HDMI каблите?

HDMI 2.1 носи значителни предности во однос на HDMI 2.0 – поголема брзина, подобар звук и можност за 4K на 120 Hz. Додека старите кабли сè уште работат, новите ви овозможуваат да го искористите целиот потенцијал на модерните уреди.
Зошто е важен HDMI 2.1
-
Поголема брзина на пренос – HDMI 2.0 поддржува до 18 Gbps, додека HDMI 2.1 достигнува 48 Gbps.
-
Подобра графика за гејмери – конзоли како PlayStation 5 и Xbox Series X можат да прикажат 4K резолуција на 120 Hz, нешто невозможно со постарите кабли.
-
Подобрен аудио пренос – HDMI 2.1 овозможува поквалитетен звук преку eARC, што е особено важно за саундбари и домашни кино системи.
Кога да преминете на HDMI 2.1
Иако стандардот беше воведен уште во 2017 година, денес е сè поважен бидејќи:
-
Сè повеќе телевизори, конзоли и плеери го користат.
-
Дури и со најава на HDMI 2.2, оваа верзија ќе остане релевантна со години.
-
Цената е прифатлива – квалитетен кабел од 1,8 метри може да се најде за под 10 долари.
Дали старите кабли сè уште имаат корист?
-
Да, HDMI 2.0 каблите можат да се користат за:
-
постари телевизори
-
дополнителни монитори
-
ретро конзоли
-
канцелариски уреди
-
-
Не, ако сакате да го добиете максимумот од:
-
PS5
-
Xbox Series X
-
Apple TV 4K
-
Заклучок
Преминот кон HDMI 2.1 кабли не е повеќе прашање на избор, туку неопходност за секој што сака да ја искуси најдобрата слика и звук. Со оглед на тоа што каблите се евтини и лесно достапни, ова е едноставна надградба што вреди веднаш да се направи.
Извор: Benchmark
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за среда (20 август)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (19 август)
-
Спорт2 дена
(ВИДЕО) Кичевски „ФК Напредок“ со полна пареа ги започна припремите за новата сезона, сонот е познат – „Враќање на победничките патеки“
-
Македонија1 ден
МВР соопшти за деталите околу сообраќајката кај с.Ботун на магистралниот пат Охрид-Кичево, каде учесници беа два автомобили и едно тешко товарно возило
-
Кичево10 часа
Претставници од КУД „Бисер“ – Кичево се натпреваруваат за најубава народна носија на фестивалот во Полска, да им дадеме македонска поддршка
-
Кичево6 часа
Непланиран времен прекин на електрична енергија во кичевските села Вранештица, Цер, Кладник и околината
-
Култура1 ден
Денес е празник, „Преображение Господово“ – За многу години!
-
Lifestyle1 ден
Грешки што ги правиме при нанесување дезодоранс – една е особено опасна