Магазин
Amazon го сврте наопаку пазарот на стриминг реклами, а цената ја плаќа Netflix
Netflix наплаќа помалку за реклами и прифаќа нови зделки, како што е пласман на производи, според купувачите на реклами, бидејќи компанијата за стриминг сака да продолжи да го шири својот бизнис со реклами, кој се соочува со зголемена конкуренција, објави Вол Стрит Журнал.
Пазарот на реклами за стриминг беше подигнат претходно оваа година кога Amazon ја претвори целата своја база на претплатници Prime Video во новата верзија поддржана од реклами, давајќи им можност на корисниците да се вратат на стриминг без реклами за дополнителни 2,99 долари месечно.
Големата база на претплатници на Prime Video поддржана од реклами значи дека има значителна количина на рекламен инвентар што влијае на преговорите што Netflix, YouTube, ТВ мрежите и другите стримери ги имаат со огласувачите, бидејќи тие се обврзуваат да купат милијарди долари во комерцијално време за претстојните ТВ сезони. процес познат како „однапред“.
Компанијата за е-трговија ги намалува цените на рекламите за сите, велат аналитичарите и купувачите на реклами.
„Порано оваа година, кит наречен Amazon Prime Video беше воведен во езерцето со CTV“, напиша медиумскиот аналитичар Мајкл Натансон во извештајот до инвеститорите во средата, мислејќи на поврзаната телевизија. „Речиси шест месеци подоцна, почнуваме да го гледаме влијанието на ова нарушување.
Netflix бара од некои брендови да платат околу 29 до 35 долари за да стигнат до 1.000 гледачи, според огласувачите и купувачите на реклами, што е значително намалување од 39 на 45 долари што им наплати на некои огласувачи минатото лето.
Намалените цени на рекламите на Netflix се поблиску до она што Prime Video сака да го наплати, според купувачите на реклами, кои вршат притисок врз Prime за уште пониски цени.
Преговорите се во тек, а цените може да се променат, велат купувачите на реклами. Огласувачите плаќаат различни цени во зависност од типот на реклами што ги купуваат и колку време за рекламирање купуваат.
За време на своите првични преговори, Netflix нуди поголеми пакети за реклами со премиум цени кои вклучуваат огласувачи кои ги интегрираат своите производи и услуги во одредени програми, рекоа некои од огласувачите. Тие програми вклучуваат претстојна драмска серија за светот на јавање бикови со Тим МекГро, рече еден од нив.
Netflix нуди и поголеми спонзорства на настани во живо и лично поврзани со некои од неговите програми, велат тие.
Брендовите долго време се нижат околу можноста за интегрирање на нивните производи и услуги во програмите што работат на Netflix. Од своето основање, Netflix направи малку интеграција на платен производ.
Директорите за рекламирање велат дека рекламирањето е уште поефективно кога гледачите ќе видат производ во емисија, а потоа ќе видат реклама за тој производ набргу потоа.
Иако Amazon не ги открива броевите на претплатниците, рече дека нивото на Prime Video поддржано од реклами има просечен досег од 115 милиони месечни гледачи во САД. Спротивно на тоа, Netflix им кажа на огласувачите на својата презентација со ѕвезди минатиот месец во Њујорк. дека неговото ниво на реклами достигнува 40 милиони глобално активни месечни корисници – значителен скок од 23 милиони корисници што компанијата ги објави во јануари.
„Amazon гради убиствена апликација на многу начини“, рече Џон Терана, главен директор за медиуми во рекламната фирма VaynerMedia. Има „премиум содржина, спорт во живо, огромен досег“, а огласувачите можат да ги таргетираат рекламите на своите клиенти и често можат да видат дали гледачот купил производ на платформата, додаде тој.
Иако Amazon има многу досег, купувачите на реклами велат дека програмирањето на Netflix е привлечно бидејќи обично е попопуларно и често создава поголема бучава на пазарот. Според Нилсен, Netflix е постојано втората најгледана опција за стриминг зад YouTube на Alphabet.
Предлогот на Netflix за припејд реклами доаѓа во несоодветно време.
Неколку рекламни холдинг компании, кои годишно трошат милијарди долари за рекламирање на различни медиумски плеери во име на нивните рекламни клиенти, моментално се натпреваруваат да ја освојат профитабилната сметка за купување реклами на Amazon. Како дел од тој натпревар, многу агенции би можеле да ветат дека ќе се обврзат дека ќе купат значителен дел од времето за рекламирање од Amazon во име на нивните клиенти со цел да им се задоволат за време на теренот, според купувачите на реклами.
„Во ваквите прегледи секогаш постои очекување дека агенциите ќе создадат пристап „најповолна нација“ за нивните потенцијални медиумски клиенти“, рече Грег Пол, ко-основач на R3, консултантска фирма која помага да се поврзат огласувачите со агенциите.
Amazon е еден од најголемите огласувачи во светот. 20,3 милијарди долари биле потрошени за рекламирање и други промотивни трошоци минатата година, според годишниот извештај на компанијата.
/SeeBiz
Хороскоп
Хороскоп за сабота (22 ноември)
ОВЕН
Иако вашите очекувања не се преголеми, денес е неповолен ден за вас, па тешко дека ќе успеете да остварите дури минимум од планираното. Пред вас е период во кој ќе имате нови случувања на љубовно поле. Водете сметка за стомакот.
БИК
Може да се надевате дека ќе успеете да ги преболите проблемите и да ги исправите пропустите кои сте ги направиле во претходниот период. Со саканата личност имате повеќе проблеми отколку што очекувавте. Избегнувајте цигари.
БЛИЗНАЦИ
Пред вас е ден во кој ќе имате многу стресни околности. Подгответе ги своите нерви за напорен период. Вашата тврдоглавост е најголем проблем во врската. Ќе биде потребно малку повеќе да се прилагодувате на партнерот. Проблеми со варењето.
РАК
Може да очекувате реализација на вашите планови. Пред вас е добра фаза во која ќе имате интересни случувања. Денес ќе остварите контакт со личност со која ќе посакате убава љубовна врска. Проблеми со грлото.
ЛАВ
Денес е поволен ден за промени на работно поле. Може да очекувате можност за преоѓање на друго работно место. Наскоро ве очекува ново познанство. Ако сте веќе во брак или врска, можни се проблеми. збегнувајте прејадување.
ДЕВИЦА
Конечно напредувате кога станува збор за работата, подготвени сте за важни чекори и промени во иднина. Ве очекува средба со личност која ви се допаѓа и се надевате дека наскоро ќе започнете врска со неа. Чувствителен уринарен тракт.
ВАГА
Ве очекуваат нови околности на работно поле. Ќе ви биде потребно време да се прилагодите на промените. Денес ќе запознаете нова личност. Ве очекуваат многу можности за флерт, врска. Водете сметка за нискиот притисок.
ШКОРПИЈА
Ве очекува одличен ден на работно поле. Ќе успеете да ги остварите сите планови. Немате потполно исти интереси со саканата личност, ве очекуваат некои кавги, несогласувања и тензија. Нагласен пад на имунитетот.
СТРЕЛЕЦ
Избегнувајте ризични потези на деловно поле. Пред вас е период во кој ќе имате многу компликации. Ве очекува интересен настан и подготвени сте да им се препуштите на емоциите. Очите ви се чувствителни.
ЈАРЕЦ
Денес може да остварите многу добра соработка која во иднина ќе води кон поголемо напредување. Сѐ повеќе се сомневате во своите чувства и ви се чини дека доаѓа време да ставите точка на односот со саканата личност. Проблеми со стомакот.
ВОДОЛИЈА
Денес ве очекуваат значајни случувања на деловно поле. Пред вас е добар период за важни одлуки. Ќе имате многу самодоверба и ќе успеете да ја заведете личноста која ви се допаѓа веќе подолго време. Добро се чувствувате.
РИБИ
Може да очекувате многу поволен ден кога станува збор за работата. Среќата е на ваша страна. Можеби сте разочарани од саканата личност бидејќи не ги исполни вашите очекувања. Проблеми со тироидната жлезда.
Магазин
Microsoft ја враќа една од најбараните функции
Microsoft конечно ја враќа една од најбараните функции на лентата со задачи во Windows 11. Иако Windows 11 веќе не е нов оперативен систем, компанијата и понатаму работи на подобрување на искуството, особено околу лентата со задачи и менито Start — делови што долго време беа предмет на критики.
Една од најголемите забелешки беше недостигот на корисен скокачки календар, каков што имаше во Windows 10.
Што беше проблемот?
Во Windows 10, календарот овозможуваше:
-
брз преглед на агендата
-
додавање нови настани
-
подобра организација без отворање апликација
Во Windows 11, корисниците добија само празен календар без никакви функции, што доведе до
-
користење алтернативи од трети страни, како Calendar Flyout
-
разочарување поради намалената продуктивност
Што носи новата надградба?
Microsoft најави дека флај-прозорецот на календарот во Windows 11 конечно добива значајна надградба.
Следниот месец ќе биде воведен:
-
нов дневен приказ во скокачкиот календар
-
брз преглед на претстојни настани
-
копчиња за директно приклучување на состаноци
-
опции за разговор со Microsoft 365 Copilot
Овие подобрувања конечно ја носат функционалноста што корисниците ја бараа уште од официјалното лансирање на Windows 11.
Извор: B92
Магазин
YouTube повторно воведува директни пораки: Моментално се тестира!
YouTube го тестира враќањето на директните пораки, дозволувајќи им на корисниците да споделуваат видеа и да разговараат во рамките на апликацијата. Моментално функцијата е достапна само за возрасни корисници во Ирска и Полска. Овој потег доаѓа по години без систем за пораки, откако YouTube ја отстрани функцијата во 2019 година.
Како функционира оваа функција
Според YouTube, експериментот им овозможува на корисниците:
-
да споделуваат видеа од сите типови (долги видеа, Shorts, преноси во живо)
-
да водат разговори директно во мобилната апликација
-
да комуницираат без да го напуштат YouTube
Корисниците што учествуваат во тестот мора да испратат покана пред да започнат разговор.
-
Примателите можат да го одбијат повикот
-
Можно е блокирање или пријавување на контакти
-
Сите пораки се во согласност со Упатствата за заедницата
Ограничено лансирање во Ирска и Полска
Функцијата моментално е достапна само:
-
за корисници над 18 години
-
во Ирска и Полска
YouTube не открива кога ќе биде достапна глобално. Ограниченото лансирање служи за собирање фидбек и тестирање пред потенцијално пошироко воведување.
Безбедност и правила во заедницата
YouTube посочува дека сите пораки ќе бидат модерирани за усогласеност со правилата.
-
Може да бидат отстранети содржини што кршат правила
-
Системите за модерација може да ги прегледуваат пораките
-
Споделените видеа и разговорите подлежат на истите правила како коментарите
Корисниците треба да знаат дека пораките не се целосно приватни.
Зошто ова е важно за корисниците
Враќањето на директните пораки може значително да го промени начинот на кој YouTube функционира како социјална платформа.
-
Овозможува подиректно поврзување меѓу корисниците
-
Ја зголемува интеракцијата околу содржините
-
Ги задржува корисниците во рамки на YouTube, без префрлање на други апликации
Успехот ќе зависи од тоа колку корисниците ќе ја прифатат функцијата и како ќе се одвива модерирањето.
Извор: Kurir
-
Хороскоп2 денаХороскоп за петок (21 ноември)
-
Без категорија2 денаЖолта предупредувачка фаза поради најавените обилни врнежи од дожд и силниот ветер, локално процесите ќе бидат во форма на невреме
-
Хороскоп13 часаХороскоп за сабота (22 ноември)
-
Македонија2 денаДржавниот пазарен инспекторат изврши инспекциски надзори во пет градови, затекнати биле низа неправилности кај 16 правни субјекти кои продавале тутунски производи
-
Спорт2 денаДанска првиот предизвик за „рисовите“ во март, за пласман на големиот мундијал во САД, Мексико и Канада
-
Спорт17 часаУтре во Кичево, „ФК Напредок“ го дочекува „ФК Џепчиште“ во третата македонска фудбалска лига запад во претпоследното коло од есенскиот дел
-
Временска прогноза2 денаНови врнежи од дожд на планините ќе провејува снег, продор на ладен бран од север може да резултира со снег на превоите
-
Култура2 денаДенес се празнува Св.Архангел Михаил, домаќини нека Ви е на помош празникот на војводата на сите ангели!
