Магазин
Amazon го сврте наопаку пазарот на стриминг реклами, а цената ја плаќа Netflix

Netflix наплаќа помалку за реклами и прифаќа нови зделки, како што е пласман на производи, според купувачите на реклами, бидејќи компанијата за стриминг сака да продолжи да го шири својот бизнис со реклами, кој се соочува со зголемена конкуренција, објави Вол Стрит Журнал.
Пазарот на реклами за стриминг беше подигнат претходно оваа година кога Amazon ја претвори целата своја база на претплатници Prime Video во новата верзија поддржана од реклами, давајќи им можност на корисниците да се вратат на стриминг без реклами за дополнителни 2,99 долари месечно.
Големата база на претплатници на Prime Video поддржана од реклами значи дека има значителна количина на рекламен инвентар што влијае на преговорите што Netflix, YouTube, ТВ мрежите и другите стримери ги имаат со огласувачите, бидејќи тие се обврзуваат да купат милијарди долари во комерцијално време за претстојните ТВ сезони. процес познат како „однапред“.
Компанијата за е-трговија ги намалува цените на рекламите за сите, велат аналитичарите и купувачите на реклами.
„Порано оваа година, кит наречен Amazon Prime Video беше воведен во езерцето со CTV“, напиша медиумскиот аналитичар Мајкл Натансон во извештајот до инвеститорите во средата, мислејќи на поврзаната телевизија. „Речиси шест месеци подоцна, почнуваме да го гледаме влијанието на ова нарушување.
Netflix бара од некои брендови да платат околу 29 до 35 долари за да стигнат до 1.000 гледачи, според огласувачите и купувачите на реклами, што е значително намалување од 39 на 45 долари што им наплати на некои огласувачи минатото лето.
Намалените цени на рекламите на Netflix се поблиску до она што Prime Video сака да го наплати, според купувачите на реклами, кои вршат притисок врз Prime за уште пониски цени.
Преговорите се во тек, а цените може да се променат, велат купувачите на реклами. Огласувачите плаќаат различни цени во зависност од типот на реклами што ги купуваат и колку време за рекламирање купуваат.
За време на своите првични преговори, Netflix нуди поголеми пакети за реклами со премиум цени кои вклучуваат огласувачи кои ги интегрираат своите производи и услуги во одредени програми, рекоа некои од огласувачите. Тие програми вклучуваат претстојна драмска серија за светот на јавање бикови со Тим МекГро, рече еден од нив.
Netflix нуди и поголеми спонзорства на настани во живо и лично поврзани со некои од неговите програми, велат тие.
Брендовите долго време се нижат околу можноста за интегрирање на нивните производи и услуги во програмите што работат на Netflix. Од своето основање, Netflix направи малку интеграција на платен производ.
Директорите за рекламирање велат дека рекламирањето е уште поефективно кога гледачите ќе видат производ во емисија, а потоа ќе видат реклама за тој производ набргу потоа.
Иако Amazon не ги открива броевите на претплатниците, рече дека нивото на Prime Video поддржано од реклами има просечен досег од 115 милиони месечни гледачи во САД. Спротивно на тоа, Netflix им кажа на огласувачите на својата презентација со ѕвезди минатиот месец во Њујорк. дека неговото ниво на реклами достигнува 40 милиони глобално активни месечни корисници – значителен скок од 23 милиони корисници што компанијата ги објави во јануари.
„Amazon гради убиствена апликација на многу начини“, рече Џон Терана, главен директор за медиуми во рекламната фирма VaynerMedia. Има „премиум содржина, спорт во живо, огромен досег“, а огласувачите можат да ги таргетираат рекламите на своите клиенти и често можат да видат дали гледачот купил производ на платформата, додаде тој.
Иако Amazon има многу досег, купувачите на реклами велат дека програмирањето на Netflix е привлечно бидејќи обично е попопуларно и често создава поголема бучава на пазарот. Според Нилсен, Netflix е постојано втората најгледана опција за стриминг зад YouTube на Alphabet.
Предлогот на Netflix за припејд реклами доаѓа во несоодветно време.
Неколку рекламни холдинг компании, кои годишно трошат милијарди долари за рекламирање на различни медиумски плеери во име на нивните рекламни клиенти, моментално се натпреваруваат да ја освојат профитабилната сметка за купување реклами на Amazon. Како дел од тој натпревар, многу агенции би можеле да ветат дека ќе се обврзат дека ќе купат значителен дел од времето за рекламирање од Amazon во име на нивните клиенти со цел да им се задоволат за време на теренот, според купувачите на реклами.
„Во ваквите прегледи секогаш постои очекување дека агенциите ќе создадат пристап „најповолна нација“ за нивните потенцијални медиумски клиенти“, рече Грег Пол, ко-основач на R3, консултантска фирма која помага да се поврзат огласувачите со агенциите.
Amazon е еден од најголемите огласувачи во светот. 20,3 милијарди долари биле потрошени за рекламирање и други промотивни трошоци минатата година, според годишниот извештај на компанијата.
/SeeBiz
Lifestyle
Три начини на кои тестенините можат да ви помогнат да ослабете

Кога ќе се споменат тестенини и слабеење во иста реченица, многумина веднаш помислуваат на јаглехидрати кои треба да се избегнуваат. Но, вистината е поинаква: тестенините можат да бидат дел од здрав и одржлив план за исхрана. Со неколку паметни трикови, омиленото јадење може да стане ваш сојузник во губењето килограми.
Еве како:
1. Не заборавајте на протеините
-
Една порција тестенини (250-300 калории) содржи скроб кој може да предизвика скокови на шеќер во крвта, што потоа води до нагло опаѓање и желба за повеќе јаглехидрати.
-
Решението? Комбинирајте ги тестенините со извор на протеини за да ги стабилизирате нивоата на шеќер и да останете сити подолго.
-
Препорака: протеините треба да зафаќаат околу ¼ од вашата чинија.
-
Одлични избори:
-
Лосос, туна, ракчиња – богати со омега-3 масни киселини.
-
Посно пилешко – лесно и хранливо.
-
Грав и леќа (за вегани) – додаваат влакна и протеини, а даваат кремаст или богат вкус.
-
2. Не плашете се од здравите маснотии
-
Мононезаситените и полинезаситените масти го намалуваат „лошиот“ LDL холестерол и го поддржуваат здравјето на срцето.
-
Тие се варат подолго од јаглехидратите, што значи дека ќе се чувствувате сити подолго.
-
Како да ги додадете:
-
Користете 1 лажица маслиново масло (119 калории) за да зачините тестенини.
-
Измерете ја количината за да избегнете премногу калории.
-
Пробајте и со авокадо за кремаста текстура и дополнителни здрави масти.
-
3. Тестенини со зеленчук – секогаш добар избор
-
Зеленчукот додава растителни влакна кои ја подобруваат дигестијата и ве држат сити.
-
Препорака:
-
Жените: 25 грама влакна дневно.
-
Мажите: 38 грама влакна дневно.
-
Реалноста: поголемиот дел од луѓето внесуваат значително помалку.
-
-
Како да го поправите тоа:
-
Додајте 2-3 порции зеленчук во секое јадење со тестенини.
-
Сите видови зеленчук се одлични:
-
Артичоки, брокула, тиквички, грашок
-
Домат, кромид, спанаќ
-
-
Ќе добиете вкусен, шарен и хранлив оброк – без да се откажете од тестенините!
-
Совет за крај:
Медитеранската исхрана, која ги вклучува тестенините како дел од балансиран оброк, е одличен избор за слабење и долгорочно здравје. Тајната е во комбинацијата на намирниците и контролата на порциите – а не во целосно избегнување на јаглехидрати.
Ако сакаш, можам да ти предложам и краток наслов што ќе биде привлечен за социјални мрежи. Кажи ми!
Извор: B92
Lifestyle
Не е вода: Пијалокот што го хидрира телото најдобро

Пијалок што хидрира подобро од водата? Еве што откри науката!
Кога сте жедни, веројатно веднаш посегнувате по чаша вода. Но, дали знаевте дека водата не е секогаш најдобриот избор за хидратација? Според студија од Универзитетот Сент Ендрус во Шкотска, постојат пијалоци што го хидрираат телото подобро – и тоа поефикасно и подолго.
Млекото – победникот во хидратацијата
Истражувачите откриле дека пијалоците кои содржат малку шеќер, протеини или масти – како млекото – го задржуваат телото хидрирано подолго време. Причината? Овие состојки го забавуваат празнењето на желудникот, па течноста подолго останува во телото. Освен тоа, млекото содржи натриум кој „ја врзува“ водата и спречува прекумерно мокрење.
Зошто не секој пијалок со шеќер помага?
Не се залажувајте дека соковите или колата се добри за хидратација. Иако остануваат подолго во желудникот, високата содржина на шеќер предизвикува осмоза – телото испраќа вода во цревата за да го разреди шеќерот. Резултатот? Наместо да ве хидрираат, овие пијалоци може да направат спротивното.
А што е со кафето и пивото?
Иако алкохолот е диуретик, пивото (поради количината на течност) хидрира подобро од вискито. Кога станува збор за кафе, едно или две нормални шолји дневно хидрираат речиси исто како водата. Но, претерано количество кофеин (над 300 мг дневно) може да предизвика блага дехидрација – посебно кај луѓе кои не се навикнати на кофеин.
Заклучок:
Водата е одличен избор за секојдневна хидратација – евтина, достапна и неопходна за телото. Но, кога сакате да останете хидрирани подолго, млекото или течностите со мала количина електролити можат да бидат уште подобри. Секако, пијте го она што ви годи и слушајте го своето тело – тоа најдобро знае кога му треба вода.
Извор: N1Info
Lifestyle
Внимавајте кога излегувате од ладна просторија на летното сонце: Еве зошто!

Клима уредот е најдобриот пријател во летните горештини, но дали знаевте дека ненадејното излегување од ладен простор на врело сонце може да биде вистински шок за телото? Експертите предупредуваат: овој „температурен скок“ може да предизвика непријатни и дури опасни реакции.
Зошто е тоа проблем?
Замислете го следново: од удобни 23°C внатре излегувате директно на 35°C надвор. Телото доживува таканаречен топлински стрес — главоболка, вртоглавица, нагло потење, па дури и проблеми со циркулацијата. Особено се изложени на ризик децата, постарите лица и хронично болните.
Златно правило за летото:
Никогаш не дозволувајте разликата помеѓу температурата внатре и надвор да биде поголема од 7-8 степени. Ако надвор е 35°C, подесете ја климата на околу 27°C. Така, телото полесно ќе се прилагоди и ќе избегнете шок.
Паметен трик пред излегување:
Планирате да излезете? Зголемете ја температурата на климата или исклучете ја 5-10 минути порано. На тој начин, организмот постепено ќе се навикне на топлината и ќе ви биде многу полесно кога ќе зачекорите надвор.
Запомнете: телото не е машина. За да се прилагоди на екстремни температурни промени, му треба малку време. Овој едноставен трик ќе ви помогне да останете свежи и здрави, дури и во најжешките денови.
Извор: N1Info
-
Кичево2 дена
Предмалку случена сообраќајка во близина на с.Извор кичевско, правец Кичево-Охрид
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (28 јуни)
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за недела (29 јуни)
-
Временска прогноза2 дена
Доаѓа дожд према нашиот регион, ова се последните метео вести
-
Временска прогноза1 ден
Викенд метео вести: Еве какво време ни претстои денес и утре
-
Магазин1 ден
iOS 26: Ова се iPhone моделите што добиваат надградба
-
Lifestyle1 ден
Кајгана како од хотел: кремаста, богата и совршена со еден едноставен трик
-
Магазин1 ден
Крај на една ера: Microsoft се збогува со „Blue Screen of Death“