Магазин
Amazon го сврте наопаку пазарот на стриминг реклами, а цената ја плаќа Netflix
Netflix наплаќа помалку за реклами и прифаќа нови зделки, како што е пласман на производи, според купувачите на реклами, бидејќи компанијата за стриминг сака да продолжи да го шири својот бизнис со реклами, кој се соочува со зголемена конкуренција, објави Вол Стрит Журнал.
Пазарот на реклами за стриминг беше подигнат претходно оваа година кога Amazon ја претвори целата своја база на претплатници Prime Video во новата верзија поддржана од реклами, давајќи им можност на корисниците да се вратат на стриминг без реклами за дополнителни 2,99 долари месечно.
Големата база на претплатници на Prime Video поддржана од реклами значи дека има значителна количина на рекламен инвентар што влијае на преговорите што Netflix, YouTube, ТВ мрежите и другите стримери ги имаат со огласувачите, бидејќи тие се обврзуваат да купат милијарди долари во комерцијално време за претстојните ТВ сезони. процес познат како „однапред“.
Компанијата за е-трговија ги намалува цените на рекламите за сите, велат аналитичарите и купувачите на реклами.
„Порано оваа година, кит наречен Amazon Prime Video беше воведен во езерцето со CTV“, напиша медиумскиот аналитичар Мајкл Натансон во извештајот до инвеститорите во средата, мислејќи на поврзаната телевизија. „Речиси шест месеци подоцна, почнуваме да го гледаме влијанието на ова нарушување.
Netflix бара од некои брендови да платат околу 29 до 35 долари за да стигнат до 1.000 гледачи, според огласувачите и купувачите на реклами, што е значително намалување од 39 на 45 долари што им наплати на некои огласувачи минатото лето.
Намалените цени на рекламите на Netflix се поблиску до она што Prime Video сака да го наплати, според купувачите на реклами, кои вршат притисок врз Prime за уште пониски цени.
Преговорите се во тек, а цените може да се променат, велат купувачите на реклами. Огласувачите плаќаат различни цени во зависност од типот на реклами што ги купуваат и колку време за рекламирање купуваат.
За време на своите првични преговори, Netflix нуди поголеми пакети за реклами со премиум цени кои вклучуваат огласувачи кои ги интегрираат своите производи и услуги во одредени програми, рекоа некои од огласувачите. Тие програми вклучуваат претстојна драмска серија за светот на јавање бикови со Тим МекГро, рече еден од нив.
Netflix нуди и поголеми спонзорства на настани во живо и лично поврзани со некои од неговите програми, велат тие.
Брендовите долго време се нижат околу можноста за интегрирање на нивните производи и услуги во програмите што работат на Netflix. Од своето основање, Netflix направи малку интеграција на платен производ.
Директорите за рекламирање велат дека рекламирањето е уште поефективно кога гледачите ќе видат производ во емисија, а потоа ќе видат реклама за тој производ набргу потоа.
Иако Amazon не ги открива броевите на претплатниците, рече дека нивото на Prime Video поддржано од реклами има просечен досег од 115 милиони месечни гледачи во САД. Спротивно на тоа, Netflix им кажа на огласувачите на својата презентација со ѕвезди минатиот месец во Њујорк. дека неговото ниво на реклами достигнува 40 милиони глобално активни месечни корисници – значителен скок од 23 милиони корисници што компанијата ги објави во јануари.
„Amazon гради убиствена апликација на многу начини“, рече Џон Терана, главен директор за медиуми во рекламната фирма VaynerMedia. Има „премиум содржина, спорт во живо, огромен досег“, а огласувачите можат да ги таргетираат рекламите на своите клиенти и често можат да видат дали гледачот купил производ на платформата, додаде тој.
Иако Amazon има многу досег, купувачите на реклами велат дека програмирањето на Netflix е привлечно бидејќи обично е попопуларно и често создава поголема бучава на пазарот. Според Нилсен, Netflix е постојано втората најгледана опција за стриминг зад YouTube на Alphabet.
Предлогот на Netflix за припејд реклами доаѓа во несоодветно време.
Неколку рекламни холдинг компании, кои годишно трошат милијарди долари за рекламирање на различни медиумски плеери во име на нивните рекламни клиенти, моментално се натпреваруваат да ја освојат профитабилната сметка за купување реклами на Amazon. Како дел од тој натпревар, многу агенции би можеле да ветат дека ќе се обврзат дека ќе купат значителен дел од времето за рекламирање од Amazon во име на нивните клиенти со цел да им се задоволат за време на теренот, според купувачите на реклами.
„Во ваквите прегледи секогаш постои очекување дека агенциите ќе создадат пристап „најповолна нација“ за нивните потенцијални медиумски клиенти“, рече Грег Пол, ко-основач на R3, консултантска фирма која помага да се поврзат огласувачите со агенциите.
Amazon е еден од најголемите огласувачи во светот. 20,3 милијарди долари биле потрошени за рекламирање и други промотивни трошоци минатата година, според годишниот извештај на компанијата.
/SeeBiz
Технологија
DJI се подготвува за новиот дрон „Mini 5 Pro“, истиот според изворот наводно ќе биде презентиран летото 2025 година
Според првичните извештаи, водечката реномирана компанија „DJI“ се подготвува да ја лансира својата нова серија дронови од категоријата „Mini“ со нов модел. Наводно, тоа ќе се случи следното лето, станува збор за DJI Mini 5, кој ќе содржи сосема различни надградби во однос на постоечкиот, односно неговиот претходник Mini 4 Pro.
– Според последните извештаи, DJI Flip наскоро би можел да го има своето официјално деби. Сепак, Flip се чини дека е еден од неколкуте беспилотни летала што DJI ги има во нафтоводот. На пример, има докази кои сугерираат дека Mavic 4 и Mavic 4 Pro ќе бидат достапни и во следните неколку месеци.
Сега, раните информации сугерираат дека DJI би можел да подготвува и нов дрон од серијата Mini. За контекст, додека Mini 4 Pro сега е стар повеќе од две години, поевтиниот Mini 4K беше истакнат на пролет. Како таков, Џаспер Еленс верува дека моделот од петтата генерација нема да пристигне наскоро.
Наместо тоа, изворот очекува DJI Mini 5 да дебитира следното лето, кое започнува на 21 јуни 2025 година. Сепак, на Ellens и OsitaLV изгледа им е испратена истата фотографија од прототипот Mini 5 или Mini 5 Pro. Врз основа на единствената слика што се појави досега, DJI вклучи два дополнителни предни сензори за сензори за пречки, кои се сместени помеѓу камерите ставени на Mini 4 Pro (999,99 долари на Amazon).
Наводно ова се LiDAR сензори, веројатно истите што DJI веќе ги користи во Air 3S. Покрај тоа, Еленс сугерира дека серијата Mini 5 ќе има вентилирани мотори кои се исто така помоќни од оние што се наоѓаат во Mini 4 Pro. Наводно, DJI успеа да ги постигне овие промени без да ја надмине официјалната тежина од 249 g која и тоа како им одговара на купувачите.
Извор: notebookcheck.net
Социјални мрежи
Во оваа држава властите го ограничија пристапот до една од најпопуларните мобилни апликации во светот
Руските власти го ограничија пристапот на граѓаните до Вибер. Како причина за тоа го наведоа „спречувањето на дистрибуција на забранети содржини и можноста за злоупотреба за терористички цели“. Според Роскомнадзор, употребата на Вибер во Русија е ограничена „поради прекршување на барањата на руското законодавство за организаторите на ширење информации“.
– Руската федерална извршна агенција одговорна за следење, контрола и цензурирање на медиумите појасни дека станува збор за спречување закани со користење на апликацијата за терористички и екстремистички цели, регрутирање граѓани, продажба на дрога, како и во врска со објавување нелегални информации, објави РИА Новости.
Антон Немкин, член на Комитетот за информатичка политика на Државната дума, рече дека висината на казните за гласникот Вибер во Русија во изминатите две години надминала 1,8 милиони рубљи (околу 16.500 евра) и дека овие казни сè уште не се платен.
Според аналитичката агенција Телеком Дејли, бројот на дневни корисници на Вибер во Русија е околу 1,7 милиони луѓе.
За споредба, WhatsApp има 8,1 милиони, а Telegram – 6,4 милиони.
Извор: vesti-online.com
Мобилни уреди
„Apple“ ќе престане да ја продава третата генерација на „iPhone SE“, како и моделите „iPhone 14“ и „iPhone 14 Plus“ во Европа на крајот на годината
Apple ќе престане да ја продава третата генерација на iPhone SE, како и моделите iPhone 14 и iPhone 14 Plus во Европа на крајот на годината, бидејќи стапува на сила новата регулатива на Европската унија која бара употреба на универзален USB-C конектор за полнење.
Овие модели, кои користат Lightning конектор, го прекршуваат правилото на ЕУ кое стапува на сила во јануари 2025 година. Наместо Apple да прави верзии на овие уреди со USB-C порти, компанијата одлучи едноставно да ги повлече од продажба порано отколку што вообичаено би правело.
Сепак, ова повлекување не претставува голема загуба, бидејќи во пролетта 2025 година, Apple ќе ја претстави четвртата генерација на iPhone SE, кој ќе доаѓа со USB-C приклучок. Новиот SE се очекува да има дизајн сличен на моделите на iPhone 14, со дисплеј од раб до раб, подобрена камера и USB-C полнење.
Според вообичаениот распоред на компанијата, моделите iPhone 14 и 14 Plus би се продавале во ЕУ до лансирањето на iPhone 17 следната есен, по што би биле повлечени од понудата. Apple на тој начин губи околу една година од продажбата на овие модели во Европа.
Надвор од ЕУ, овие модели ќе останат во продажба до крајот на 2025 година. Тогаш и официјално ќе заврши ерата на Lightning конекторот на Apple уредите, пишува 9to5Mac, пренесува benchmark.rs
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (13 декември)
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за сабота (14 декември)
-
Кичево13 часа
Со „Integral House“ – Кичево, се ѐ полесно, тимот на професионалци вашиот дом ќе го направат во чекор со модерната „smart“ технологија, во движење и на дофат
-
Временска прогноза1 ден
Влажен студен бран се ближи кон наша територија, ќе имаме нови врнежи од дожд утре и снег на планинските превои
-
Македонија10 часа
Охриѓанка била измамена, лицето кое ја измамило и кажал дека има пари на сметка од Биткоин
-
Свет5 часа
Во Италија стапи на сила новиот ригорозен закон за возачи кои управуваат возило под дејство на алкохол
-
Спорт1 ден
Македонија во група со Белгија, Велс, Казахстан и Лихтенштајн за квалификации за СП 2026
-
Технологија1 ден
(ВИДЕО) Што може најмоќната „Google AI“ – „Gemini 2.0“ ?