Магазин
Angry Birds се враќа на iOS и Android
Angry Birds беше една од првите истакнати игри на iPhone и раните уреди со Android и на крајот создаде империја на поврзани игри и филмови.
На 10-годишнината од играта, оригиналниот Angry Birds се врати во Apple App Store и Google Play Store
Сепак, играта што го започна сето тоа не беше официјално достапна некое време, бидејќи Rovio се фокусираше на поновиот спин на Angry Birds. Токму на време за 10-годишнината од играта, оригиналниот Angry Birds се врати во Apple App Store и Google Play Store. Оригиналната игра Angry Birds беше тивко повлечена од продавниците за мобилни апликации во 2019 година – Rovio рече во август 2019 година дека ја отстранува „за цели на тестирање“ без дополнително објаснување. Сепак, играта сега се враќа со целосен ремастер, означен како Rovio Classics: Angry Birds.
Ажурираната верзија е блиска рекреација на оригиналната игра, но наместо оригиналната комерцијална игра, новата игра користи почест Unity мотор. Rovio објави во блог пост дека употребата на ажурираниот мотор создава „поодржлива платформа за игри што ќе се нуди на поновите уреди, притоа зачувувајќи го автентичното искуство на Angry Birds од 2012 година“. Иако е блиску до оригиналната игра, има неколку промени – играта чини 0,99 долари во App Store и Google Play, наместо да биде бесплатна, а е поддржана со реклами и купувања во апликации како што е оригиналната верзија.
На пример, додека „Mighty Eagle“ power-up некогаш бараше вистински пари во оригиналната игра, сега тоа е едноставно копче што може да се користи за менување нивоа. Играта е достапна за преземање од Apple App Store и Google Play Store. За Android верзијата е потребна Android 6.0 или понова верзија, додека верзијата за iOS работи на сите уреди со iOS 13 или понова верзија.
Извор: Xda-developers
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили14 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин11 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година