Технологија
Апликацијата „Meitu“ која користи вештачка интелегенција ги освои сите симпатии, вашите фотографии ги претвора во анимирани ликови
Апликацијата Meitu има примарна функција за ретуширање фотографии, но нејзините автори додадоа нова опција која користи вештачка интелигенција за да го трансформира вашиот лик од фотографија во аниме верзија. Секако, Јапонија е пазарот каде што популарноста најбрзо растеше, што во голема мера влијаеше на вредноста на акциите на компанијата.
Креатор на апликацијата Meitu е истоимената компанија од Хонг Конг, чии акции пораснаа за повеќе од 50% во последните неколку недели, додека нивната апликација го достигна врвот на бесплатни апликации на AppStore и број 2 на Google Играјте во Јапонија, додека во Србија е на местото број 13. Иако не е нова на пазарот, оваа апликација вртоглаво порасна со додавање опции за трансформирање на која било слика во аниме стил.
Аниме ликови
Апликацијата ги претвора вашите слики во аниме ликови користејќи вештачка интелигенција
Апликацијата Meitu има примарна функција за ретуширање фотографии, но нејзините автори додадоа нова опција која користи вештачка интелигенција за да го трансформира вашиот лик од фотографија во аниме верзија. Секако, Јапонија е пазарот каде што популарноста најбрзо растеше, што во голема мера влијаеше на вредноста на акциите на компанијата.
Употребата на вештачка интелигенција за генерирање или менување слики стана популарна ширум светот оваа година со воведувањето на системи за текст во слика како што се Midjourney и OpenAI Dall-E. Технологијата не е без контроверзии, но нејзината привлечност и достапност помогнаа да се прошири. Пристапот Meitu се разликува во примената на трансфер на стил на постоечка слика. Компанијата, исто така, штотуку ја претстави опцијата за додавање суптилни анимации на своите аниме аватари генерирани со вештачка интелигенција, пишува Bloomberg.
На својот врв во изминатите неколку месеци, фасцинацијата со уметноста со вештачка интелигенција генерираше близу 80.000 твитови дневно само од Јапонија. Сепак, во иднина се предвидуваат повеќе нови намени, вклучувајќи модни модели генерирани од вештачка интелигенција за компании за облека кои продаваат опрема преку Интернет и други потенцијални деловни апликации.
Извор/Фото: benchmark.rs
Магазин
Threads ја тестира функцијата за закажување објави
Мета ја тестира функцијата за закажување објави на социјалната мрежа Threads, која им овозможува на корисниците подобра контрола во планирањето на содржините. Адам Мосери, шеф на Инстаграм, ја потврди информацијата, додавајќи дека моментално опцијата не поддржува закажување одговори. Целта е да се најде рамнотежа помеѓу планирањето на содржините и поттикнувањето разговори во реално време, што е клучен аспект на платформата.
Како функционира опцијата?
Корисниците кои се дел од тестирањето ќе можат да ја најдат опцијата за закажување преку менито со три точки во уредувачот на објави. Закажаните објави ќе бидат сместени во папката „нацрти“, каде што можат да се уредуваат, бришат или да им се менува времето на објавување. Според Мосери, оваа функција е во развој веќе неколку месеци, а првичните извештаи од истражувачот на апликации Алесандро Палуци открија дека функцијата е во активна тест-фаза.
Threads како сериозен конкурент
Марк Цукерберг неодамна објави дека Threads достигна над 100 милиони активни корисници дневно и 300 милиони месечно, што ја прави платформата сериозен конкурент на пазарот на социјалните мрежи. Овие бројки го демонстрираат потенцијалот на Threads, а новите функции како закажување објави би можеле значително да го подобрат корисничкото искуство.
Нови функции во Instagram
Покрај ова, Instagram неодамна воведе и закажување на директни пораки, додека опцијата за закажување објави на главниот извор е достапна веќе подолго време.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube TV повторно ја зголемува месечната претплата на 83 долари
Месечната претплата за YouTube TV се зголеми на 83 долари, продолжувајќи го растечкиот тренд од неговото лансирање.
Зголемување на цената од 73 на 83 долари
Од своето претставување во 2017 година со почетна цена од само 35 долари, YouTube TV постепено ја зголемуваше цената:
- 2018: 40 долари
- 2019: 50 долари
- 2020: 65 долари
- 2023: 73 долари
- 2024: 83 долари
Новата цена веќе важи за новите претплатници, додека постоечките корисници ќе ја плаќаат повисоката сума при следната наплата по 13 јануари.
Што добивате за цената?
YouTube TV првично беше замислен како поволна алтернатива за кабелската телевизија, но со ова зголемување, разликата во цената се намалува. Дополнителни пакети, како 4K Plus или спортски пакети, сè уште не се вклучени во основната претплата.
Достапни алтернативи
Додека откажувањето на претплатата останува опција, некои алтернативи нудат конкурентни понуди:
- Hulu + Live TV: Има иста цена од 83 долари, но ги вклучува Hulu, Disney+, и ESPN+ (сите со реклами).
- Sling TV: Пофлексибилна опција која чини 40 долари месечно, но е ограничена со поделба на канали во пакети кои често бараат дополнителни купувања за поширока содржина.
Со вакви зголемувања, кабелската телевизија може повторно да стане поповолна опција за корисниците кои бараат стабилност во цените.
Извор: Engadget
Социјални мрежи
Апликацијата „ТикТок“ за социјалните медиуми се соочува со проблеми, дали и предочи потенцијална забрана во САД?
Откако федералниот суд минатата недела го отфрли барањето на TikTok да го одложи законот што можеше да ја забрани апликацијата во Соединетите Држави, компанијата сега се обраќа до Врховниот суд во обид да добие повеќе време. Компанијата побара од судот привремено да го блокира законот, кој треба да стапи на сила на 19 јануари 2025 година, се вели во краткото соопштение.
– „Врховниот суд има воспоставена практика на заштита на правото на Американците на слободен говор“, напиша TikTok во објавата на X Network.
„Денес бараме Судот да го направи она што традиционално го прави во случаите на слобода на говорот: Да примени најстрога контрола на забраната за говор и да утврди дека тоа го прекршува Првиот амандман“.
Компанијата, која тврди дека законот е неуставен, го загуби првичното правно оспорување на законот претходно овој месец. Компанијата потоа побара одложување на спроведувањето на законот, повикувајќи се на изјавата на новоизбраниот претседател Доналд Трамп дека ќе го „спаси“ TikTok. Тоа барање беше одбиено во петокот.
Во својата жалба до Врховниот суд, TikTok повторно се повикува на коментарите на Трамп.
– „Не би било во ничиј интерес, ниту на странките, ниту на јавноста, ниту на судовите, доколку забраната за TikTok што произлегува од Законот стапи на сила, а новата администрација го запре нејзиното спроведување часови, денови или дури и недели подоцна. напишаа тие. Инаугурацијата на Трамп е денот откако ќе стапи на сила забраната за апликацијата.
„TikTok“ сега се надева дека Врховниот суд ќе интервенира и ќе го суспендира законот за да и даде време на компанијата да ја поднесе својата конечна правна жалба. Во спротивно, продавниците за апликации и давателите на интернет услуги ќе бидат принудени да започнат со блокирање на „TikTok“ следниот месец, со што апликацијата ќе биде недостапна за 170 милиони корисници во САД.
Извор: b92.net
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за среда (18 декември)
-
Кичево1 ден
Кичево се спрема за најубавите празнични денови од годината, плоштадот ќе биде украсен со најубавата „Витлеемската Пештера“ и огромна елка со многу подароци и лампиони
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (17 декември)
-
Кичево22 часа
Соопштение од кичевската црква Св.Петар и Павле по повод благословување и осветување на славските колачи за големиот ден Св.Николај Мирликијски
-
Кичево6 часа
Дедо Мраз пристигна во Кичево, на голема радост на најмилите
-
Временска прогноза2 дена
Засилен ветер и снег е новата метео анализа за викендот кој ни доаѓа
-
Временска прогноза1 ден
Еве какво време не очекува викендот пред нас
-
Автомобили23 часа
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?