Магазин
Апликацијата Threads би можела да воведе нешто ново
Шефот на Instagram, Адам Мосери, во одговорот на Threads рече дека неговиот тим работи на API за Threads, и покрај загриженоста дека тоа ќе им помогне на издавачите да ја туркаат содржината повеќе од креаторите. TechCrunch го забележа неговиот одговор каде што Кејси Њутн од Платформер му кажа на друг корисник дека недостатокот на API за програмери е причината зошто Threads нема еквивалент на TweetDeck.
Ако API е доволно робустен, може да отвори платформа за нови идеи, изразени преку апликации од трети страни и веб-искуства, за тоа како всушност да комуницирате со Threads или да ја прегледате неговата содржина. Исто така, може да додаде карактеристики што моментално му недостигаат на Threads, како што се списоци или можност за следење одредени теми.
Големите социјални платформи како X, порано Твитер и Редит, направија промени во нивните политики за API кои програмерите од трети страни ги сметаа за непријателски, принудувајќи ги апликациите да се исклучат или исклучат од платформите. Некои продолжија да градат клиенти за други платформи – на пример, креаторите на Tweetbot го создадоа Ivory за Mastodon. Но, Threads, со речиси 100 милиони месечни активни корисници, е особено зелено пасиште во споредба со Mastodon, Bluesky и сите други X алтернативи што се појавија неодамна.
Покрај тоа дали и како Threads би можел да воведе API, отворено е прашање дали и како платформата ќе се справи со интеграцијата со протоколот за отворени социјални медиуми ActivityPub. Мосери отворено се обврза да ги поврзе Threads со отворен протокол за социјални медиуми. Дури и направи мал чекор во таа насока, овозможувајќи верификација на вашиот профил на Threads во таканаречениот fediverse. Ако навистина почне да поддржува ActivityPub, може да почнете да гледате објави на Threads во разновидна храна која вклучува и објави од Mastodon, Reddit алтернативниот Lemmy и која било друга платформа што работи на протоколот.
Извор: TheVerge
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза8 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили9 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт7 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година