Магазин
Apple го наоѓа својот следен голем бизнис: прикажување реклами на вашиот iPhone

Рекламите досега беа прикажани во апликациите App Store, News и Stocks, а се чини дека Apple планира да ги прошири и на Maps, Books и Podcasts.
Apple ќе воведе повеќе реклами на претходно инсталираните апликации на iOS, iPadOS и MacOS, со што ќе создаде нов извор на приход. Според известувачот на Блумберг, Марк Гурман, компанијата веќе интерно тестира нов модел на рекламирање во својата апликација Мaps, која прикажува препораки врз основа на пребарувањата на корисниците.
Apple is planning to increase the number of ads on your iPhone. 📱📢
After recently expanding ads on the App Store, the company is already eyeing new sponsored search results in Maps next. 🗺
Apple Books, Podcasts and TV+ could also see new ad placements in the future… 😳 pic.twitter.com/Zg2sqwv2bV
— AppleTrack (@appltrack) August 14, 2022
Инаку, Apple веќе прикажува реклами во апликациите App Store, News и Stocks, како и на платформата TV+. Така, програмерите можат да му платат на Apple за нивната апликација да биде прикажана на одредени страници во App Store, а како што истакнува Гурман, истиот принцип ќе важи и за рекламите во Maps. Со други зборови, ако ресторанот плати одредена сума пари, тоа ќе им се прикаже на корисниците на врвот на резултатите од пребарувањето.
Reportedly, Apple is going to put more ads on your iPhone.
It is said that Apple wants to increase the revenues three times from the ads business, by putting the ads on apps like Maps, Books, TV, and Podcasts. pic.twitter.com/oRJVd15wNT
— Alvin (@sondesix) August 16, 2022
Покрај Maps, Гурман верува дека Apple би можел да воведе реклами и во Podcast и Books. Дополнително, тој додава дека компанијата ќе ги прошири рекламите и во другите делови на App Store, за што се „шушка“ од минатиот месец. За потсетување, Apple воведе реклами во својата продавница за апликации за прв пат во 2016 година, што многу корисници не ги поздравија во тоа време.
/Bloomberg
Магазин
Кина: Напредокот на кинеската апликација DeepSeek е пример за порастот на вештачката интелигенција во кинеските компании

Напредокот на кинеската апликација за вештачка интелигенција (ВИ) DeepSeek го одразува подемот на кинеските компании на терен, изјави денеска претставникот на кинескиот парламент Лу Чинјан.
Одговарајќи на прашање за напредокот на Кина во вештачката интелигенција, Лу рече дека она што го постигна младиот тим на кинескиот стартап за вештачка интелигенција DeepSeek е „за пофалба“, пренесува Ројтерс.
Тој додаде дека „DeepSeek се придржува до пристапот со отворен код и ја промовира широката примена на технологијата за вештачка интелигенција на глобално ниво“ и дека „преку подемот на компании како DeepSeek, можеме да ја видиме иновативноста и инклузивноста на технолошкиот развој на Кина“.
Извор: Tajung
Магазин
Јапонци развија телевизор кој овозможува да вкусите храна

Како функционира Taste TV?. Уредот, наречен „Taste TV“, користи спрејови во комбинација со 10 различни вкусови за да ги создаде вкусовите на одредени намирници.
Како се развивала технологијата?. Професорот Хомеи Мијашита објаснува дека овој тип на технологија може да ја подобри комуникацијата и искуството на луѓето, особено во време на пандемија. Целта на оваа иновација е да им се овозможи на луѓето да искусат нешто како јадење во ресторан на другата страна на светот, иако се наоѓаат дома.
Како тимот на Мијашита работел на проектот?. Мијашита работел со тим од 30 студенти на различни уреди за вкус, вклучувајќи и вилушка која го прави вкусот на храната побогат.
Каква е цената на прототипот?. Прототипот бил изграден во текот на изминатата година, а комерцијалната верзија на уредот ќе чини околу 900 долари.
Што е следно за оваа технологија?. Професорот исто така се надева да развие платформа која ќе им дозволи на корисниците да преземаат вкусови од различни делови на светот и да уживаат во нив.
Извор: RTCG
Магазин
Измамници таргетираат корисници на Netflix со фишинг напад

Експертите за безбедност предупредуваат дека измамници користат вештачка интелигенција за да создадат многу реалистични фишинг е-пораки, кои изгледаат како да доаѓаат од Netflix.
Како изгледа измамата?
- Корисниците добиваат е-пошта која тврди дека нивната Netflix сметка е „на чекање“ поради проблеми со наплатата.
- Во пораката има црвено копче кое ги насочува жртвите кон лажна веб-страница што изгледа идентично со Netflix.
- Кога ќе ги внесат податоците, измамниците добиваат пристап до нивната лозинка, домашна адреса и број на платежна картичка.
Што треба (и не треба) да правите?
- Проверете ја адресата на испраќачот. Netflix секогаш користи официјални адреси и никогаш не праќа барања од iCloud или слични домени.
- Никогаш не кликнувајте на линкови во сомнителни е-пораки. Наместо тоа, директно најавете се на официјалната Netflix страница.
- Не внесувајте лични податоци на веб-страници што ви изгледаат сомнително.
- Ако сте жртва на измама, веднаш сменете ја лозинката и контактирајте ја вашата банка за евентуални неовластени трансакции.
Со вештачката интелигенција, фишинг нападите стануваат поуспешни и потешки за препознавање, па затоа е клучно да бидете внимателни при отворање е-пораки и внесување на чувствителни податоци.
Извор: NY Post
-
Кичево2 дена
Следните кичевски улици и села утре и во вторник ќе имаат прекин во електрична енергија поради работа на „ЕВН КЕЦ Кичево“
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (3 март)
-
Временска прогноза2 дена
Од среда на повидок пролетни дневни температури, вакво време не очекува оваа седмица
-
Кичево18 часа
(ФОТО) Во „АТВА Маркети“ го има најубавото свежо цвеќе за 8-ми март! „Меѓународниот Ден на жената“
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за вторник (4 март)
-
Македонија2 дена
Лишен од слобода возач кој под дејство на алкохол удри пешак синоќа во Скопје, одземено му е возилото
-
Македонија23 часа
Од ноќеска цената на сите нафтени деривати се намалува, ова е новата цена
-
Македонија1 ден
Фрапантни податоци на сообраќајни прекршоци за месец февруари