Магазин
Apple го прекина партнерството со Goldman Sachs
Apple и Goldman Sachs потенцијално го завршуваат своето партнерство четири години откако ги здружија силите за кредитната картичка на Apple, пишува The Wall Street Journal. Компаниите неодамна го продолжија договорот до 2029 година, но Apple предлага да го раскине договорот во следните 12 до 15 месеци.
Goldman Saks има интереси да се повлече
Иако и двете компании лансираа штедна сметка со високи приноси во април оваа година, веројатно е дека Goldman Sachs нема да биде премногу вознемирена од евентуален распад. Минатиот месец, извештаите сугерираа дека банката има за цел да излезе од бизнисот со потрошувачки кредити. Отиде толку далеку што на Apple му беше кажано на почетокот на оваа година дека сака да излезе од договорот и му пријде на American Express за да ја преземе нејзината страна од операцијата.
Goldman, исто така, неодамна направи договори за продажба на компанијата за заеми за подобрување на домот Грин Скај и планира да го прекине своето второ партнерство со кредитни картички со Џенерал Моторс. Во суштина, Goldman се обиде да се диверзифицира од корпоративните и ултра-богатите клиенти, потенцијално отпишувајќи милијарди долари пред да се врати на основите. Банката им соопшти на вработените дека секое отпуштање ќе вклучува и една година плата.
Во изјава за CNBC, претставник на Apple рече: „Apple и Goldman Sachs се фокусирани на обезбедување неверојатно искуство за нашите клиенти за да им помогнат да водат поздрав финансиски живот“. Наградуваната Apple Card беше добро примена од потрошувачите, а ние ќе продолжиме да иновираме и да ги испорачуваме најдобрите алатки и услуги за нив“.
Партнерството на Apple и Goldman никогаш не било еднакво за компаниите или потрошувачите. Вработените во Goldman беа фрустрирани од аспекти како што се распоредот за плаќање и притисокот за масовно одобрување на апликациите. Клиентите, од друга страна, известија дека услугата за клиенти на банката е кошмар, вклучувајќи одложени трансфери и предавања од претставници.
Иднината на кредитната картичка и штедната сметка на Apple со висок принос е неизвесна. Тој е дел од услужниот сектор на Apple, кој забележа раст на приходите во споредба со падот на вкупната продажба. Synchrony Financial, која работи со Amazon и PayPal, ја истражува можноста да ја преземе улогата на Goldman. Компанијата првично понуди против Goldman за програмата.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Временска прогноза2 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата