Магазин
Apple отпушти над 700 вработени
Отпуштањата погодија осум канцеларии во Санта Клара, Калифорнија.
Затворање на многу проекти
Според последниот извештај, над 700 луѓе во Apple неодамна останале без работа. Повеќето од луѓето кои беа отпуштени работеа во канцелариите на Apple во Санта Клара. Од нив, 371 лице дошле од локацијата на компанијата, која главно се занимавала со нејзиниот сега веќе непостоечки проект за електрични возила. Според законот во Калифорнија, компаниите се обврзани да поднесат извештај за секоја локација погодена од отпуштањата. Ова е потребно поради програмата Известување за прилагодување и преквалификација на работниците (WARN).
Отпуштањата погодија осум локации на Apple во Санта Клара. Вклучен е и главниот автомобилски канцелариски простор, иако еден од нив работеше на проект за внатрешен MicroLED дисплеј кој наводно бил затворен во март поради трошоци и технички тешкотии. Компанијата сакаше да направи свои дисплеи за iPhone, Mac и свои паметни часовници, но очигледно тоа нема да се случи наскоро.
Оригиналната автомобилска амбиција на Apple беше да изгради целосно автономно возило без педали или волан. Потоа, компанијата одлучи наместо тоа да развие електрично возило. Внатрешниот проект на Apple наречен „Проект Титан“ беше откажан откако во неговиот развој беа вложени милијарди долари и една деценија. Вработените кои го развија возилото добија можност да се префрлат во други сектори на Apple. Тие тимови наводно вклучиле работа на вештачка интелигенција и домашна роботика. Сепак, врз основа на извештајот на Apple, компанијата не успеа да ги реинтегрира сите назад во компанијата.
Се верува дека Apple е во многу рана фаза на развој на лична роботика за домовите на луѓето. Еден од уредите кои моментално се развиваат е робот кој ги следи луѓето, додека друг уред на масата користи робот за движење на екранот. Развојот на роботиката на Apple е дел од напорот, кој го вклучува и Vision Pro како начин за наоѓање нови приливи на приходи.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза10 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили11 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт8 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин8 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација