Автомобили
Audi најави промени

Audi претходно потврди дека ќе воведува само електрични возила од 2026 година и постепено ќе ги укине моделите со мотори со внатрешно согорување до 2033 година.
Потврдувајќи ја својата посветеност на електричните возила, Audi планира да произведува возила со нула емисија во сите фабрики од 2029 година, пишува Autoblog.
Ова веќе се случува на локациите Bollinger Hof (Германија) и Брисел (Белгија), а Инголштад (Германија) ќе следи следната година кога Q6 E-Tron ќе излезе од производната лента.
Во следните шест години, производството на електрични возила ќе започне во фабриките во Некарсулм (Германија), Сан Хозе Чиапас (Мексико) и Ѓер (Унгарија). Audi вели дека ќе гради нови фабрики само во региони каде што е потребен дополнителен производствен капацитет. За таа цел, се гради нова производствена локација со партнерот FAW во Чангчун (Кина) за електрични возила базирани на платформата PPE. Изградбата ќе биде завршена до крајот на 2024 година.
Во исто време, Audi до средината на оваа деценија ќе инвестира околу 500 милиони евра за да ги обучи своите вработени за производство на електрични возила ширум светот. Audi постави амбициозна цел да ги преполови годишните трошоци за производство до 2033 година. Постигнувањето на оваа цел ќе биде можно со намалување на сложеноста со повеќе EV модели и помалку со SUS мотори. Од самиот почеток ќе се спроведува поедноставен производствен процес. Q6 E-Tron ќе се составува на истата производна линија како и A4 и A5, а електричните автомобили постепено ќе ги заменуваат моделите на мотори со согорување во наредните години.
Audi веќе го сигнализираше падот на двата автомобили со конвенционален погон откривајќи дека нема намера да ги обнови A1 и Q2 откако моделите од сегашната генерација ќе го завршат својот животен циклус.
Дополнително, заминува суперавтомобилот R8 со V10, додека подостапниот спортски автомобил ТТ исто така умира. A8 најверојатно ќе се трансформира во предводник на EV подоцна оваа деценија, со идни електрични автомобили моделирани по концептите на Audi Sphere. Следниот, наречен Activesphere, премиерно ќе биде прикажан на 26 јануари.
/B92
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (29 април)
-
Спорт12 часа
(ФОТО) Денес кичевските ривали „ФК Кичево“ и „ФК Напредок“ одиграа одличен меч од регионалната лига
-
Македонија2 дена
Од ноќеска поскапуваат нафтените деривати, ова е новата цена!
-
Спорт8 часа
Македонската гордост блесна на USA Open
-
Магазин1 ден
„Сите за Кочани – Трчаме заедно!“ – „Денот на Европа“ со хуманитарна трка во седум македонски градови, наменета за погодените од трагедијата во Кочани
-
Занимливости1 ден
Светскиот гигант „Google“ ќе ги враќа вработените во своите канцеларии, работењето од дома ќе стане минато
-
Македонија17 часа
На пат Гостивар-Тетово возел со 151 км/ч, Полицијата го сопре на радар!
-
Мобилни уреди1 ден
За новите уреди на „iPhone“, реномираниот бренд би можел да има нов редизајн