Автомобили
BMW ќе прават електричен супер-автомобил?

BMW навести дека би можеле да направат модел во стилот на иконскиот М1, кој би имал форма на електрифициран суперавтомобил.
М дивизијата моментално се подготвува да започне програма за брза електрификација, со електрифицирани модели кои вклучуваат идни варијанти на BMW M5 и BMW M3, како и планиран SUV ривал на Lamborghini Urus, пишува Autoblog.
Можеби најважно за љубителите на BMW, компанијата не ја отфрли можноста за електричен суперавтомобил инспириран од М1, и покрај тоа што го откажа раниот проект пред три години.
Во 2019 година, BMW го покажа концептот на хибриден суперавтомобил Vision M Next како показател за тоа што да очекуваме од нивните електрифицирани спортски автомобили.
Во тоа време се очекуваше да влезе во производство како духовен наследник на М1. Сепак, набргу потоа, почнаа да кружат извештаи дека проектот е откажан поради загриженост за трошоците за истражување и развој, како и нискиот потенцијал за продажба.
Сепак, шефовите на BMW остануваат отворени за повеќе специјални модели M, потенцијално отворајќи ја вратата за повторно разгледување на концептот на суперавтомобил. Шефот на BMW M, Френк ван Мел, исто така го изјави ова за британскиот Autocar:
– „Тоа е секогаш нешто што можеме да го решиме. Како возачи на автомобили, ние секогаш сонуваме да правиме такви автомобили. Тоа не значи дека ќе ги правиме, но продолжуваме да ги истражуваме тие идеи. Фактот дека Vision M никогаш не се оствари „Не значи дека не размислуваме за супер спортски автомобил“, истакна тој.
/b92.net
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Кичево2 дена
(ФОТО) „Атва Маркети“ во Кичево отвори нова пекара со највкусниот асортиман на бели пецива
-
Кичево2 дена
ОВР Кичево во текот на вчерашниот ден со полни раце работа!
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (27 април)
-
Временска прогноза2 дена
Попоски овјави метео прогноза за 1- мај
-
Хороскоп9 часа
Хороскоп за понеделник (28 април)
-
Кичево21 час
(ВИДЕО) КУД „Рацин“ Кичево во полна сала вчера го реализираше традиционалниот „Велигденски концерт“ на песни и ора „Писмо дојде“
-
Македонија2 дена
(ФОТО) СВР Охрид со кампања за заштита на граѓаните и туристите од кражби
-
Спорт12 часа
ФФМ со експресно соопштение ја извести јавноста во врска со случајот ФК Гостивар