Автомобили
BMW слави 40 години од моделот „М5“
Музејот на BMW во Минхен и BMW Welt слават 40 години од М5. На состанокот организиран од BMW Group Classic беа претставени 65 одлично сочувани примероци на M5 од сите генерации. Љубителите на автомобили имаат единствена можност да се запознаат со богатата историја на BMW M5 од 10 до 18 август, бидејќи BMW Welt е домаќин на специјална изложба посветена на еволуцијата на овој иконски модел.
Обележувајќи го своето 40-годишно патување, изложбата обезбеди длабински поглед на различните генерации на M5, покажувајќи како овој седан со високи перформанси еволуирал во текот на децениите. Настанот започна на 10 август со собир на автомобили BMW M5, организиран од BMW Group Classic, каде што беа изложени 65 примероци од овој модел во сите генерации пред BMW Welt и музејот на BMW.
Овој собир привлече ентузијасти од цела Европа, истакнувајќи ја трајната привлечност на М5 низ генерациите. Сите генерации на M5, од познатиот E28, потоа омилената серија E39, до најновата итерација, позната на ентузијастите како G90, беа претставени на ова исконско место.
Исто така, за време на церемонијата, посетителите на музејот на BMW можат да ги откријат сите важни детали од историјата на овој модел, кои се одбележуваат низ различни јубилеи. Големиот ентузијазам на љубителите на BMW покажува дека BMW M5 поврзува генерации и генерации ентузијасти и дека овој модел сè уште нуди безгранична фасцинација и по 40 години развој и постоење, пренесува AutoBlog.rs
Автомобили
BMW M5 E60 го слави својот 20-ти роденден
Можеби најдобриот BMW M5 на сите времиња оваа година го слави својот 20-ти роденден. Во тоа време, тој беше најбрзиот сериски седан во светот. До денес, тоа е едно од најпознатите достигнувања на спортската дивизија на BMW M, кое никогаш нема да се повтори.
Можете ли да замислите ако еден голем производител на автомобили денес одлучи да инсталира атмосферски 10-цилиндричен мотор кој не се „плаши“ од високи вртежи? И подоцна да се примени истата идеја за голем семеен вагон врз основа на тоа? Ако им се восхитувате на спортските Баварци, несомнено веќе знаете за што зборуваме.
Марката од Минхен официјално објавува дека оваа година се одбележуваат 20 години од лансирањето на четвртата генерација на BMW M5. Веројатно сите го знаеме по неговата внатрешна ознака E60 од првата деценија на новиот милениум, кога стана првиот седан во светот со мотор со десет цилиндри. Фабриката беше јасно инспирирана од тркачката програма на BMW Sauber F1 Team за време на нејзиниот развој.
BMW M5 E60 првпат се појави на пазарот во почетокот на 2005 година, а најголемата предност досега е неговиот мотор. По својот претходник, E39, со мотор со осум цилиндри, марката реши да го зголеми бројот на цилиндрите за уште два, давајќи му на светот бучен мотор што ви ја крева косата при максимални вртежи.
Срцето на четвртата „М-петка“ беше атмосферскиот 5.0 литарски V10 S85B50 бензински мотор со 373 kW (507 КС) при 7.750 вртежи во минута. Овој технички скапоцен камен беше претставен во официјалните материјали за печатот дури и во расклопена состојба, но подоцнежните искуства на сопственикот покажаа дека има проблеми. Најчестиот проблем беше лошото подмачкување. Знаеме дека сопствениците го „растегнаа“ на високи вртежи, но имаше многу што ретко го менуваа маслото.
За жал, во Европа немавме многу избор, бидејќи кај нас BMW M5 E60 се продаваше исклучиво со седумстепен роботски менувач SMG Drivelogic. Во Северна Америка, сепак, клиентите можеа да изберат и класичен шест-брзински мануелен менувач. Со традиционалниот погон на задните тркала, овој M5 сакаше да лебди.
Во моментот на неговото лансирање, BMW M5 E60 беше најбрзиот сериски седан во светот. Основната максимална брзина беше само 250 km/h, но ако доплатите за M Driver’s Package, ќе добиете суперавтомобил со четири седишта со максимална брзина од 305 km/h и забрзување од 0 до 100 km/h за 4,1 секунда.
Потоа го мина познатиот Нирбургринг за 8 минути и 13 секунди. А оние кои се сеќаваат на тоа ќе се сетат дека професионалната германска возачка Сабине Шмиц често ја возела таму како „ринг такси“ кога земала туристи.
BMW M5 E60 првично беше произведен како седан, но од пролетта 2007 година е достапен и како семеен вагон. Денес, M5 Touring е реткост, бидејќи фабриката произведе само 1.025 примероци, додека во исто време беа произведени 19.523 стандардни седани.
Извор: Klix.ba
Автомобили
Произведен последниот VW Arteon, додека VW од неодамна исто така го прекина и популарниот „VR-6“ мотор по речиси 34 години производство
Еден од најубавите модерни модели на Фолксваген официјално повеќе го нема. Откако прекина лифтбекот на Arteon во 2023 година, вагонот исто така се пензионира. Никогаш не се продаваше во Америка, попрактичниот Shooting Brake беше направен во фабриката во Оснабрик, додека обичниот модел излезе од производната лента во Емден. VW изгради речиси 190.000 единици во текот на осум години на производство за „седан“ и пет за моделот со долг покрив.
– Портпаролот на VW, Андреас Г. Шлајт, ја сподели тажната вест на својот профил на LinkedIn. Пропаѓањето на Arteon Shooting Brake е поместено за една година. Во 2024 година, Мартин Хубе, портпарол на Arteon, Passat, Touareg и претстојниот ID.2 ни кажа дека вагонот ќе биде укинат во 2026 година. Сепак, фабриката во Оснабрик веќе престана да го прави стилскиот семеен автомобил.
VW ќе продолжи да го гради својот единствен кабриолет во истата фабрика каде што е направена поубавата, полуксузна алтернатива Passat Variant. Конечниот T-Roc Cabriolet ќе биде склопен во средината на 2027 година. Што се случува со растението после тоа? Неговата судбина не е решена, но VW вели дека ги истражува опциите „за поинаква употреба на страницата“.
– VW имаше намера да изгради уште поубав и поскап автомобил кој ќе се наоѓа над Arteon. Во средината на 2022 година беше откриен активен прототип на втората генерација на Phaeton. Да беше во производство, водечкиот автомобил ќе беше долг околу 208,6 инчи (5,3 метри), приближно со иста големина како најновата BMW Серија 7. О, и германскиот производител на автомобили сакаше да набие мотор W-12 под хаубата. Дизелгејт се случи, а VW на крајот реши да го прекине проектот.
Освен што ги прекина автомобилите што ги спомнавме, VW неодамна се поздрави и со својот VR-6 мотор по речиси 34 години производство, пренесува motor1.com
Автомобили
„Мерцедес“ бележи пад во продажбата на автомобили
Германскиот производител на луксузни автомобили „Мерцедес-Бенц“ објави дека продажбата на возила во 2024 година е помала во споредба со претходната година, а главниот фактор за падот е пазарот во Кина, каде што продажбата е намалена.
Во 2024 година, „Мерцедес-Бенц“ продал 2,39 милиони автомобили, што претставува пад од четири отсто во однос на 2023 година. Падот на продажбата беше делумно ублажен од подобрите резултати во четвртиот квартал, благодарение на умереното закрепнување на кинескиот пазар.
Продажбата на автомобили во Кина забележа пад од седум отсто, иако во четвртиот квартал беше забележано зголемување од три отсто. Кина останува најважниот пазар за водечките германски производители на автомобили, но тие се соочуваат со силна конкуренција, особено во секторот на електрични возила.
Извор: Kurir
-
Временска прогноза1 ден
За околу два часа започнува снежниот циклон кој ќе трае до понеделник?
-
Македонија22 часа
Воведена забрана за тешки товарни возила од превентивни причини правец Гостивар-Маврово, Дебар-Гостивар-Стража и Крива Паланка-граничен премин Деве Баир
-
Македонија16 часа
Најнови метео вести: Во градовите може и до половина метар снег, додека на Скијачките терени и до метар!
-
Македонија18 часа
Поради обилен снег забрана за ТТВ има на овие места
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (12 јануари)
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за понеделник (13 јануари)
-
Lifestyle2 дена
Што му прави на нашето тело една чаша млеко дневно?
-
Автомобили1 ден
Произведен последниот VW Arteon, додека VW од неодамна исто така го прекина и популарниот „VR-6“ мотор по речиси 34 години производство