Автомобили
Бројот на електрични автомобили во светот рапидно расте
На крајот на 2023 година, во светот имаше речиси 42 милиони електрични автомобили, што е за 50 отсто повеќе од една година порано.
Најновото германско истражување покажува дека бројот на електрични автомобили во светот и понатаму рапидно расте.
Центарот за истражување на соларна енергија и водород (ZSW) објави податоци според кои на крајот на 2023 година во светот имало речиси 42 милиони автомобили со електрични мотори, што е за 50 отсто повеќе од една година порано.
Таа бројка се однесува исклучиво на електрични возила, плаг-ин хибриди и електрични возила со уред кој им го зголемува опсегот, пренесува Хина, повикувајќи се на агенцијата dpa.
Според ZSW, во Кина имало 23,4 милиони примероци од овој тип на автомобили, што е повеќе од половина на глобално ниво.
САД на второ место, Германија на трето место
На второ место, иако далеку зад Кина, според бројот на електрични автомобили се Соединетите Американски Држави со 4,8 милиони возила.
Германија е на трето место со 2,3 милиони, пред Франција (1,6 милиони) и Обединетото Кралство (1,5 милиони).
Најголеми производители на електрични возила и plug-in хибриди во 2023 година беа кинескиот бренд BYD со повеќе од три милиони нови регистрации, Tesla со 1,8 милиони и Volkswagen со еден милион.
Автомобили
„Lamborghini Urus“ е распродаден до 2026 година, а „Revuelto“ до почетокот на 2027 година
Иако фејслифтираниот Lamborghini Urus сега се продава исклучиво како PHEV, бизнисот на компанијата цвета. Според Motor1, Lamborghini има доволно нарачки за Urus да го задржи зафатен до 2025 година. Со други зборови, новите нарачки за „Super SUV“ нема да бидат пополнети до 2026 година.
Првиот Urus беше лансиран пред седум години, додека новиот се очекува дури на крајот на деценијата. Моделот од втората генерација ќе се префрли на целосно електричен погон кога ќе пристигне околу 2029 година.
Што се однесува до Revuelto, овој модел на Lamborghini е исто така жешка стока. Времето на чекање за plug-in хибриден V12 суперавтомобил надминува две години. Ако го нарачате денес значи дека ќе го добиете кон крајот на 2026 или почетокот на 2027 година.
Lamborghini исто така споменува дека новиот Temerario доби „многу позитивен одговор од јавноста“ по неговата светска премиера во средината на август за време на Монтерејската недела на моторот.
Lamborghini продаде рекордни 10.112 автомобили во 2023 година, а оваа година е уште подобра. Компанијата го имаше својот најдобар период јануари-септември досега, откако испорача 8.411 возила. Ова е зголемување од 8,6 отсто во однос на првите девет месеци од минатата година.
Исто така, приходите од девет месеци се зголемени за 20 отсто, на 2,43 милијарди евра.
Извор: autoblog.rs
Автомобили
Намалена побарувачка за електрични возила
Електричните возила забележаа пад во третиот квартал. LG Energy Solution, клучен добавувач на батерии за електрични возила, изрази загриженост за пазарот и објави „конзервативен“ став за растот на приходите во следната година. Поради забавувањето на побарувачката за електрични возила, компанијата предвидува значително намалување на капиталните инвестиции. Во третиот квартал, LG Energy Solution забележа намалување на добивката од 39%.
Tesla и нејзините добавувачи очекуваат значајно влијание од претстојните претседателски избори, кои би можеле да го насочат пазарот на електрични возила. За 2024 година се предвидува дополнително забавување, што принуди многу производители да ги намалат своите инвестиции.
Намалувањето на побарувачката за електрични возила е поттикнато од предизвиците во поглед на инфраструктурата за полнење, одржувањето и достапноста на моделите. За електричните возила да останат конкурентни, потребни се значителни инвестиции и политичка поддршка. Иако електричната мобилност и натаму е дел од сонот за одржлива иднина, оваа визија се соочува со сè поголеми пречки.
Извор: business-standard
Автомобили
Volkswagen најавува затворање на фабрики во Германија
Volkswagen планира затворање на најмалку три фабрики во Германија и значителни отпуштања како дел од неопходен реструктурирање.
Компанијата соопшти дека не остварува доволен профит, додека трошоците за работа растат повеќе од очекуваното, надминувајќи го планираното за 25-50%. Соочени со зголемени трошоци и пад на пазарната побарувачка, одредени фабрики мора да се затворат за да се подобри продуктивноста.
Volkswagen е во критична ситуација, која според официјалните ставови, е последица на некои погрешни одлуки од менаџментот во минатото. Иако германската влада се залага за зачувување на работните места, компанијата нема намера да го смени правецот на своите планови. Со затворањето на фабриките, се очекува голем број вработени да останат без работа.
Извор: finance.yahoo
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (6 ноември)
-
Кичево2 дена
(ГАЛЕРИЈА) „Enigma Rock Night vol. 2“ – вечер преполна со моќниот рок звук на Кичевчани
-
Македонија1 ден
До крајот на неделата особено наутро студено со температури и под нулата, додека по котлините магливо!
-
Хороскоп1 час
Хороскоп за четврток (7 ноември)
-
Временска прогноза11 часа
Од следната седмица се очекува снег на високите места во Македонија
-
Lifestyle2 дена
Шест работи кои можат да ги оштетат нашите бубрези
-
Магазин2 дена
Евтиниот преклоплив телефон на Samsung конечно доаѓа?
-
Спорт1 ден
Фудбалската репрезентација на Македонија до 15 години поразена од Србија во Скопје