Магазин
ChatGPT ја откри историјата на разговорите на своите корисници: Го најдоа виновникот
Проблемот поради кој ChatGPT „падна“ во понеделникот е само уште еден потсетник до корисниците да не споделуваат чувствителни приватни информации со технологија која всушност се уште е во фаза на тестирање.
Се чини дека конечно е позната причината зошто моментално најпопуларниот чет-бот за вештачка интелигенција ChatGPT беше недостапен на почетокот на неделата. Bloomberg пишува дека поради грешка, насловите на претходните разговори на некои корисници со ChatGPT на OpenAI биле видливи за другите корисници на четбот.
Како резултат на тоа, компанијата OpenAI, додека го решаваше проблемот, привремено ја оневозможи употребата на ChatGPT, кој набрзо беше вратен да функционира, но OpenAI изјави дека сè уште работи на целосно враќање на историјата на разговори на корисниците.
Кога некој користи ChatGPT, историјата на разговори со услугата се прикажува на левата страна на веб-страницата, дозволувајќи им на луѓето да ги продолжат претходните разговори со четботот. OpenAI потврди за Bloomberg дека поради споменатата грешка, некои луѓе ги гледале насловите на туѓите разговори со ChatGPT наместо нивните. Bloomberg, пак, пишува дека содржината на разговорите на другите корисници не била видлива.
За багот наводно е виновен неименуван софтвер со отворен код, барем така велат во OpenAI.
Сè уште не е јасно колку корисници беа погодени од бубачката, но тоа секако е потсетник за корисниците да бидат внимателни кога користат ChatGPT и други нови алатки за вештачка интелигенција, од кои многу се сè уште во бета или фаза на тестирање.
Исто така, во ЧПП за ChatGPT, OpenAI вели дека не може да избрише одредени прашања од историјата на корисниците, додавајќи дека луѓето не треба да споделуваат чувствителни информации во тие разговори.
OpenAI го објави ChatGPT на јавноста на крајот на минатата година, а се проценува дека до јануари нивната услуга веќе достигнала неверојатни 100 милиони активни корисници. Следеше бран нови алатки и услуги за вештачка интелигенција, меѓу кои Microsoft, Google и Adobe ги претставија своите.
Извор: Cnet
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза8 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили10 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт7 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година