Гејминг
„Counter-Strike 2“ е најлошо оценетата „Valve“ игра досега

Главното прашање што ги обедини овие неодамнешни прегледи беше дека „Counter-Strike: Global Offensive“ беше заменет со лансирањето на „Counter-Strike 2“.
„Counter-Strike 2“ моментално има најлоша оценка меѓу игрите на Valve на платформата Steam поради низата негативни критики од обожавателите кои сакаат повторно да се воведе „Counter-Strike: Global Offensive“.
За појаснување, прегледите на играта моментално се „измешани“ во моментот на пишување (11 октомври), и иако ова не е дефинитивен негативен резултат, оценките се пониски од игрите како што се Dota 2, Half-Life, Half-Life 2, Portal, Portal 2 i Left 4 Dead.
Главното прашање што ги обедини овие неодамнешни прегледи беше дека „Counter-Strike: Global Offensive“ беше заменет со лансирањето на „Counter-Strike 2“.
Бидејќи „Counter-Strike 2“ не е официјално продолжение и наместо тоа е опишан како бесплатна надградба на играта на моторот на Valve’s Source 2, речиси сè од „Global Offensive“ е достапно во новата верзија.
Сепак, режимите „Arms Race“, „Flying Scoutsman“ и „Danger Zone“ не ја преживеаја надградбата, како и конкурентните и мапите на Wingman.
Овие пропусти, заедно со фактот дека „Counter-Strike: Global Offensive“ сега може да се репродуцира како офлајн демо, предизвика незадоволство кај многу фанови.
„Купив CS:GO пред 10 години, зошто беше заменет со CS2?! праша еден корисник во неговата негативна рецензија. „Икеа никогаш не дојде кај мене додека не бев дома за да го заменам мојот црн стол со жолт за кој мислеа дека е подобар!
Фановите, исто така, изразија незадоволство што прегледите на „Counter-Strike: Global Offensive“ и „Counter-Strike 2“ се измешани на платформата Steam, тврдејќи дека тоа неточно го одразува мислењето на неодамнешното издание.
Беше објавено мало ажурирање за „Counter-Strike 2“ на 9 октомври, насочено кон проблемите и грешките на хитбоксот на мапите Mirage, Nuke и Vertigo.
Гејминг
Трејлерот за GTA VI е тука и официјално не враќа во Vice City, но не пред 2025 година.

Rockstar Games конечно го објави официјалниот трејлер за GTA VI кој не враќа во поставката Vice City, овој пат со женски лик, но играта нема да пристигне до 2025 година
Иако официјалниот трејлер за GTA VI, можеби најочекуваното продолжение на иконската гејмерска франшиза Grand Theft Auto, требаше да биде објавен денеска пред пладне, Rockstar Games го објави синоќа околу полноќ. Овој потег е направен бидејќи дел од трејлерот протече на интернет непосредно пред објавувањето, па реакцијата на издавачот беше да го објави комплетниот прв видео трејлер малку порано од предвиденото време. Добрата работа е што конечно е тука и нè враќа во Vice City, легендарниот град со седиште во Мајами од истоимената титула од крајот на 2002 година, сепак, открива дека играта нема да пристигне дури во 2025 година.
Трејлерот потврдува многу од малите детали кои полека се појавуваат на социјалните мрежи во последните две години, вклучувајќи ја и жената протагонистка, Лусија, за прв пат во историјата на франшизата. Елементите на приказната очигледно се базираат на стилот на криминалното дуо, нешто како познатиот филм Бони и Клајд.
На почетокот на видеото, Лусија е прикажана во затворски комбинезон, а подоцна се појавува во криминални дејствија со партнерот и дечкото, чие име се уште официјално не се открива, но најверојатно се вика Џејсон, како што беше предложено неколку пати. преку бројни протекувања. Трејлерот за GTA VI го покажува и стандардниот стил на Grand Theft Auto со многу брзи автомобили на улиците на измислената верзија на Мајами, многу незаконски стекнати добивки, оружје и општиот хедонизам на жителите на градот.
Логично, после 21 година од објавувањето на оригиналниот наслов на GTA Vice City, графиката е значително подобрена, но и покрај тоа не се откриени многу детали во видеото кое трае само една минута и 30 секунди.
Заедно со трејлерот за GTA VI, Rockstar Games и нејзината матична компанија Take-Two (T2) објавија официјално соопштение за печатот со многу краток опис на самата игра.
„Grand Theft Auto VI се упатува кон државата Леонидас, дом на неонските улици на Vice City, кои ќе бидат поголеми и поголеми од најголемата, најимпресивната еволуција на франшизата досега“, се вели во соопштението.
Сепак, она што исто така го откривме врз основа на најавата е дека играта дефинитивно ќе пристигне во 2025 година, но засега пишува дека ќе биде наменета само за PlayStation 5 и Xbox X/S конзолите, а компјутерите за PC воопшто не се споменуваат.
GTA VI е игра која љубителите на франшизата ја чекаат практично десет години, уште од објавувањето на последниот дел од GTA VI. Издавачот ја прославува својата 25-годишнина овој месец, истакнувајќи дека е пионер во жанрот на видео игри со отворен свет со лансирањето на првиот наслов Grand Theft Auto III во 2001 година.
Со секој последователен блокбастер во серијата, вклучувајќи ги сега прилично старите, но сепак многу популарни продолженија како Grand Theft Auto: Vice City, потоа Сан Андреас, потоа GTA IV и потоа V, серијата стана една од најпродаваните досега. , најценетите и највлијателните производи во целата модерна индустрија за игри, истакнува издавачот, а многумина се согласуваат со таа констатација.
Ова го потврдуваат и новите рекордни бројки што неодамна ги постигна GTA V, бидејќи од неговото лансирање до денес е продадено во повеќе од 190 милиони примероци.
/Benchmark
Гејминг
Популарната Call of Duty добива механизам за т.н. „читери“ наречен „Splat“

Тимот за развој на Call of Duty се обидува да остане чекор понапред од измамниците за да создаде најдобро можно искуство за чесните играчи. Во тој напор, најновиот потег на развивачот можеби е најсмешниот досега. Имено, тие најавија дека механизмот наречен „Splat“ ќе го оневозможи падобранот на измамниците, односно популарно познатите кај нас – „читери“ кога ќе ги открие, предизвикувајќи ги да паѓаат на земја како да се испукани во играта, и да се „извалкаат“ кога ќе стигнат до него, попросто кажано.
Ова е дизајнирано да привлече што е можно повеќе внимание на оние кои изневеруваат во пукањето, а програмерите рекоа дека ќе биде „очигледно“ кој ги прекршува правилата.
До неодамна, програмерите чуваа измами во играта, веројатно за да собираат податоци и да најдат начини за подобро справување со нив. Сега, сепак, тие стануваат сериозни во борбата против таквото однесување и велат дека нивните нови алатки се „забавни“, објави Engadget.
Системот дури и не мора да означува играч како измамник. Доколку бидат „фатени“ на земја, тогаш ликот што го контролираат ќе настрада при следниот скок.
Ова, се разбира, нема да се користи случајно против играчи кои играат фер, ниту ќе може да се активира само врз основа на туѓа изјава во играта. Алгоритмите за машинско учење мора да го потврдат сомнителното однесување пред да елиминираат играч.
/b92
Гејминг
Microsoft наскоро би можел да го надмине Sony по приходи на пазарот на игри

Microsoft моментално е на четвртото место по приходи од видео игри.
Sony е убедливиот победник во војната со конзоли за игри, PlayStation е значително попопуларен од Xbox на Microsoft, а бројките за продажба се убедливо на страната на јапонската компанија. Може да се очекува дека ваквата доминација и бројки за продажба ќе продолжат и во иднина, но затоа следната година би можела да донесе голема промена во корист на Microsoft. Станува збор за приходи на пазарот на видео игри.
Кога станува збор за такви приходи, на пазарот доминира кинескиот Tencent, благодарение на неговата голема инвестиција во Epic Games и Fortnite, стекнувањето на Riot Games и нивната легендарна League of Legends. Второто место му припаѓа на Sony благодарение, секако, на PlayStation, а интересно е што на трето место е компанија која не можеме да ја поврземе со гејминг – Apple. Благодарение на популарноста на мобилните игри и провизијата што Apple ја зема од апликациите, т.е. на игри преку App Store, како и неговата, иако не толку популарна услуга за игри Arcade, заработуваат повеќе од производителот на Xbox на овој пазар.
Тоа сепак наскоро би можело да се промени, а Microsoft, кој сега е на четвртото место, би можел да го престигне не само Apple туку и Sony и да го заземе второто место според приходите на пазарот на видео игри.
Причината за ова е аквизицијата на Activision-Blizzard. Иако процесот траеше долго, после година и пол Microsoft доби зелено светло од регулаторот да го заврши преземањето на гејмерскиот гигант, што значи дека во следните финансиски извештаи на компанијата треба да се вклучат и приходите на Activision. Аналитичарите во Newzoo пресметале колкав треба да биде приходот на компанијата кога ќе се додаде заработката на компанијата. Според тие бројки, Microsoft треба да стане втора компанија на пазарот на игри во однос на приходите. И самиот Microsoft неодамна ги информираше инвеститорите дека може да очекуваат раст на приходите на пазарот за игри од околу 50 проценти благодарение на завршувањето на споменатата аквизиција.
Според овие податоци, приходите на Microsoft во првата половина од оваа година, кога ќе го вклучиме и Activision-Blizzard, би изнесувале 10,4 милијарди долари, наспроти 6 милијарди колку што изнесуваше заработката на самиот Microsoft. Сони во тој период оствари приход од 8 милијарди долари.
Друга работа може да придонесе за зголемување на приходите на Microsoft од игри. Имено, бидејќи Apple, поради прописите на Европската унија, треба да го отвори својот оперативен систем за продавници за апликации од трети страни, тоа би значело дека онлајн продавницата за мобилни игри Xbox може да стане достапна и за корисниците на iPhone и iPad, што исто така може да им донесе значителни приход..
Извор: Windows Central
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за вторник (5 декември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (4 декември)
-
Хроника2 дена
ТРАГЕДИЈА: Пронајдено безживотното тело на малата Вања, МВР истакна извештај
-
Временска прогноза1 ден
Студеното време зема интензитет, од четврток најава за нови снежни врнежи и на пониските места
-
Македонија1 ден
Од ноќеска цената на горивата се намалува
-
Магазин1 ден
Еве кои телефони добиваат Android 14: Проверете дали вашиот е на списокот
-
Автомобили7 часа
Кои десет работи не треба да ги чувате во автомобилот во зима
-
Спорт1 ден
UEFA ја одби жалбата на Партизан, сепак ќе игра без публика поради однесувањето на публиката на мечот против Нордсјеланд