Магазин
Цукерберг најави нови опции за неговата популарна социјална мрежа
Јасно е дека Мета планира да воведе уште повеќе новитети со текот на времето со цел да привлече нови корисници и да го подобри корисничкото искуство.
Почетниот успех на социјалната мрежа на Мета Threads изгледа го изненади самиот Марк Цукерберг. За кратко време, бројот на преземања на оваа апликација надмина дури 100 милиони, но по првичната љубопитност, интересот за оваа мрежа полека почна да опаѓа. Пред еден месец, бројот на дневни активни корисници беше околу 50 милиони, но две недели после тоа беше преполовен.
На сите во Мета им е јасно дека успехот на кој се надеваат со оваа апликација нема да се случи преку ноќ и штом ќе помине првичниот ентузијазам, ќе мора полека да привлекуваат нови корисници и да им даваат нови содржини и опции кои ќе привлечат што повеќе луѓе што е можно повеќе. Некои од новитетите кои наскоро можеме да ги очекуваме на крајот на минатата недела ги најави Марк Цукерберг и секако токму на Threads.
Најважната новина се однесува на веб-верзијата која моментално ја развиваат и која ќе пристигне за неколку недели. Иако сè уште е можно да се види содржината на Threads на веб, тој поглед е прилично рудиментиран и нема дополнителни опции, односно на објавите не може да се одговара, да се допаѓа или повторно да се објават. Доколку кликнете на една од тие опции, ќе ви се појави QR код кој треба да го скенирате со паметниот телефон, а потоа ќе ви се отвори продавницата за апликации преку која можете да ја преземете мобилната апликација на оваа мрежа која ги има сите функции .
Покрај веб верзијата, Цукерберг најави дека во рок од неколку недели треба да се вклучи пребарувач на оваа мрежа и не е тешко да се заклучи дека тимот од Мета ќе продолжи да развива нови и да ги подобрува постоечките опции за да им обезбеди на корисниците со најдоброто можно искуство и привлечете што е можно повеќе нови.корисник. Цукерберг го започна Threads како алтернатива и конкурент на Twitter, односно платформата X. Тоа е социјална мрежа базирана на текст постови, а причината зошто, за разлика од другите конкуренти на Twitter, Threads успеа да привлече толку голем број корисници за кратко време е неговата поврзаност со Инстаграм.
Имено, за Threads не мора да отворате нови сметки и да започнете од нула со следбеници и луѓе што ги следите, туку можете да ги увезете од Instagram. Благодарение на тоа, Threads успеа да собере многу голем број корисници, со што стана најголемиот конкурент на Twitter.
Маск и Цукерберг би можеле да ја пренесат својата конкуренција во виртуелниот свет во реалниот свет, во борбениот кафез. Прво, за време на викендот Маск повторно ја спомна идејата за борба која ќе се прикажува на платформата Х, на што Цукерберг одговори дека е подготвен денеска и му предложи датум на 26 август.
Извор: Engadget
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево1 ден(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево11 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп21 часМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Здравје и убавина1 денШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
-
Здравје и убавина23 часаПробајте врз утринското кафе да му додадете парче чоколадо
-
Македонија1 денКај „Романовце“ лишен од слобода криумчар, пронајдени седум илегални мигранти од Египет
-
Кичево2 часаКК „Баскет Кичево“ започнува со тренинзи по термини во спортска сала, стани и ти дел од вистинска спортска приказна со искусни тренери
