Магазин
Цукерберг: Повеќе од половина од корисниците го напуштија Threads
Почнаа ли да пукаат „нитите“? Сопственикот на компанијата „Мета“, Марк Цукерберг призна дека социјалната мрежа „Threads“ изгубила повеќе од половина од своите корисници.
Социјалната мрежа Threads, која многумина ја гледаат како копија на Twitter, привлече повеќе од 100 милиони корисници за само пет дена. Сепак, Марк Закерберг признава дека тие бројки сега се намалени.
„Ако имате најавени повеќе од 100 милиони луѓе, идеално е сите или барем половина од нив да останат (онлајн). Сè уште не сме стигнале таму“, рече Цукерберг.
Во разговор со вработените, првиот човек на „Мета“ ја опиша ситуацијата како „нормална“ и рече дека очекува повеќе корисници да се држат додека апликацијата добива нови функционалности.
Недостигот на основна функционалност на која се навикнати корисниците на другите мрежи беше главната жалба по лансирањето на апликацијата на почетокот на јули.
„Мета“ оттогаш го збогати Threads со опции за одделно следење на објавите на корисниците што ги следите и оние препорачани – „for you“. Исто така, зголемен е и бројот на јазиците на кои се преведуваат публикациите.
Директорот за развој на производи на Мета, Крис Кокс, истакнува дека фокусот сега е на додавање повеќе „мамки“ за враќање на луѓето на платформата.
Instagram и Threads се тесно поврзани платформи – за да се регистрираат за Threads, корисниците мора да имаат сметка на Instagram.
Цукерберг, исто така, ги информираше вработените за огромниот облог на компанијата во врска со Metaverse, свет на виртуелна реалност кој допрва треба да се создаде.
Тој рече дека работата на технологијата за зголемена реалност (AR) и виртуелна реалност (VR) за да се напојува „не е пред предвиденото, туку точно на време“, додавајќи дека не очекува таа да стане мејнстрим до следната деценија.
/Rts
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза9 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили10 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт8 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин7 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација