Технологија
Дали „Google Search“ во блиска иднина ќе лансира платена верзија?

Деновиве едно прашање стана актуелно во странските медиуми. Дали Google Search ќе воведе платена верзија во блиска иднина? За ова зборува најновата вест која ја објави Фајненшл тајмс и посочува дека Гугл сериозно ја разгледува опцијата за прв пат да лансира „платена верзија“ на својот популарен пребарувач, а како главна причина и разлика во однос на претходната , укажува на употребата на технологијата за вештачка интелигенција.
Порано пребарувањето на Google беше бесплатна услуга и обичните корисници не мораа да плаќаат никакви давачки, додека од друга страна Google заработуваше преку рекламирање. Сега, сепак, Гугл размислува за нови опции, меѓу кои „пребарувањето со вештачка интелигенција“ би можело да стане еден од идните проекти кои би ги плаќал систем за претплата, но конечната одлука се уште не е донесена.
Таканареченото пребарување на вештачка интелигенција се однесува на SGE (генеративно искуство за пребарување) што Google активно го тестира. Во споредба со обичното пребарување на Google, кое пребарува веб-локации со релевантна содржина врз основа на клучни зборови или посакуван термин, SGE додаде генеративна технологија за вештачка интелигенција, а корисниците можат директно да внесат целосно прашање, а вештачката интелигенција ќе го препише текстот за да ги најде саканите информации и да ги анализира .
Google претходно даде пример на својот официјален блог, како ќе функционира новиот систем за пребарување на вештачка интелигенција. Кога ќе се постави прашање преку SGE пребарување, која е разликата помеѓу учењето укулеле и гитара, вештачката интелигенција директно ќе ги наведе добрите и лошите страни, наместо да предложи веб-локација за корисниците сами да го бараат одговорот.
Ако поставите целосно прашање како: „Како да ги отстраните дамките од кафе од џемпер“ или „Како брзо да го замените пасошот?“, вештачката интелигенција ќе ви обезбеди детални чекори и ќе ве води низ процедурата за да ви помогне да го направите посакуваната работа. Можете да го користите за да го најдете најдоброто и најисплатливото купување со онлајн споредба на цените. Пребарувачот со вештачка интелигенција не само што ќе помогне да се најдат најдобри цени и корисни препораки, туку и ќе ги филтрира понудите засновани на посебни барања за да пронајдете производ што одговара на вашите специфични потреби.
Всушност, Google веќе почна да наплаќа за услуги кои користат вештачка интелигенција. На пример, тековниот план за услуги „Google One AI Advanced Edition“ не само што обезбедува 2 TB простор во облакот, туку исто така им овозможува на корисниците да го користат асистентот Gemini AI во кореспонденцијата на Gmail и Google Docs. Ова функционира на основа на претплата. Тоа е ексклузивна услуга само за претплатници.
Некои медиуми веруваат дека со интегрирање на технологијата за вештачка интелигенција, Google може подобро да ја консолидира својата водечка позиција во услугите за пребарување термини на Интернет. Второ, може полесно да се натпреварува со конкуренцијата OpenAI и Microsoft во областа на примена и употреба на вештачка интелигенција, пренесува српскиот „Benchmark“
Технологија
„Google Wallet“ добива нова функција која ќе го олесни користењето на дигиталните пропусници, картички за лојалност и билети

„Google Wallet“ добива нова функција која им овозможува на корисниците поедноставно користење на нивните дигитални пропусници, картички за лојалност, билети за настани или пропусници за јавен превоз. Сега секој корисник може да додаде прекар на своите дигитални картички, што го олеснува нивното препознавање.
Функцијата, која првично беше најавена во април, сега е достапна за сите. За да се додаде прекар, треба да се отвори избраната картичка, да се допре иконата со три точки во горниот десен агол и да се избере опцијата „Додај прекар“. Прекарот може да има до 25 знаци и се прикажува под главниот наслов на картичката, што особено помага кога имате повеќе картички од истата продавница или транспортна мрежа.
Со овој чекор, „Google Wallet“ полека се трансформира од едноставен дигитален паричник во практична апликација за организација на секојдневните задачи.
Повеќе паметни функции за поедноставен секојдневен живот
Оваа новина е дел од низата корисни функции што „Wallet“ ги воведе оваа година. Една од нив е „Сè друго“ – опција што дозволува да се претвори било кој физички документ во дигитална пропусница со едноставно фотографирање. Со помош на вештачка интелигенција, „Google“ ги препознава деталите од сликата и автоматски создава дигитална верзија. Засега, оваа опција е достапна само во САД.
„Wallet “исто така ја подобри систематизацијата на известувањата. Новата функција „Nearby Passes“ ги известува корисниците кога се во близина на место каде можат да искористат една од своите зачувани картички, како продавници или настани. Со еден допир, картичката се отвора на екранот, што ја прави апликацијата поинтуитивна и побрза за користење.
Поддршка и за програмерите
За развивачите, Google воведе нови опции: картичките добиени преку Gmail можат автоматски да се додадат во „Wallet“ доколку се овозможени Smart функциите, а трговците кои користат Smart Tap можат веднаш да ги поканат корисниците да се приклучат на нивната програма за лојалност по завршување на купувањето.
Сите овие промени ја нагласуваат трансформацијата на „Google Wallet“ од обичен дигитален паричник во централно место за управување со картички, пропусници и билети, со паметни функции кои го олеснуваат секојдневниот живот и заштедуваат време.
/androidpolice
Магазин
Instagram тестира нов изглед на апликацијата со нови табови за Reels и пораки

Instagram започна тестирање на нов изглед на својата апликација, кој веќе е достапен за дел од корисниците. Промената засега е опционална, но се спроведува во согласност со новите приоритети на компанијата Meta, која е сопственик на платформата.
Новата лента со менија во апликацијата има изменет распоред на табовите и донесува посебни јазичиња за Reels и директни пораки (DM) — две од најпопуларните функции на Instagram. Целта на ова редизајнирање е да се олесни пристапот до функциите што корисниците ги користат најчесто и да се направи искуството поинтуитивно.
Според информациите, оние што се вклучени во тестирањето ќе забележат дека досегашните табови — Home (фид), Search (пребарување), Create (нова објава), Reels и Profile (профил) — се заменети со нов распоред. Наместо досегашното копче за пребарување и Reels, се додаваат нови табови за Reels и DM, а копчето за создавање објава добива нова позиција. Дополнително, новиот дизајн овозможува лизгање меѓу табовите, што го прави навигацискиот дел уште пофлуиден.
Шефот на Instagram, Адам Мосери, изјави дека корисниците ќе имаат можност сами да изберат дали сакаат да го активираат новиот изглед или да останат на стариот. Тој додаде дека е потребно извесно време за публиката да се навикне на редизајнот, па затоа променава ќе се воведува постепено, со цел да се соберат повратни информации и да се направат дополнителни подобрувања.
Instagram продолжува со постојани тестирања на нови визуелни и функционални решенија, а ова ажурирање е дел од стратегијата на Meta за подобрување на корисничкото искуство и интерактивноста во апликацијата.
Извор: PCPress
Магазин
OpenAI овозможува извршување на апликации во рамките на ChatGPT

OpenAI претстави нов начин за програмерите да креираат и извршуваат апликации директно во рамките на ChatGPT. Со оваа новина, корисниците ќе можат да пристапат до интерактивни апликации како Booking.com, Expedia, Spotify, Figma, Coursera, Zillow и Canva – без да ја напуштат платформата.
Покрај тоа, OpenAI го претстави и Apps SDK, алатка наменета за програмери, со која тие ќе можат да создаваат сопствени апликации што функционираат во ChatGPT.
Целта на компанијата е да изгради екосистем од апликации околу својот водечки производ за вештачка интелигенција. Ова лансирање доаѓа по претходниот обид на OpenAI да им овозможи на програмерите да креираат интерактивни GPT-апликации преку посебна продавница. За разлика од тој модел, новиот систем овозможува апликациите да бидат директно интегрирани во разговорите, со што корисниците можат да повикуваат алатки од трети страни во реално време.
На овој начин, се создаваат подобри услови за програмерите при дистрибуцијата на нивните апликации, а корисниците добиваат побогато и поинтерактивно искуство во ChatGPT.
Платформата ќе прикажува релевантни апликации кога тие се корисни за барањето на корисникот. На пример, ако некој побара листа за репродукција за забава, ChatGPT може автоматски да ја повика апликацијата Spotify во разговорот. OpenAI најавува дека во иднина ќе бидат достапни и апликации како Uber, AllTrails, Instacart и DoorDash.
Новиот систем е изграден врз основа на Model Context Protocol (MCP), кој им овозможува на програмерите да ги поврзат своите извори на податоци со системот на вештачка интелигенција. Благодарение на тоа, ChatGPT-апликациите ќе можат да обработуваат податоци, да прикажуваат интерактивни интерфејси и дури да репродуцираат видеа во рамките на разговорот, кои ќе се менуваат според потребите на корисникот.
OpenAI најави дека новите функции ќе бидат достапни за корисниците ширум светот во наредниот период.
Извор: techcrunch
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (16 октомври)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (15 октомври)
-
Временска прогноза2 дена
Доаѓа нов бран на дождови на планините снег, и тоа над 2000 нмв – ова се најновите метео вести
-
Хроника1 ден
Почина лице кое било сведок на судење во Основниот граѓански суд – Скопје
-
Храна2 дена
Совет од експерти: Како правилно да складирате компири во текот на есента
-
Македонија22 часа
18 години без нашата поп икона Тоше Проески, кој загина на денешен ден – утрото на кобниот 16.10.2007
-
Магазин2 дена
Instagram тестира нов изглед на апликацијата со нови табови за Reels и пораки
-
Автомобили1 ден
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“