Следете не

Магазин

Дали нашиот мобилен телефон прислушува и дали ние сме виновни за тоа?

Објавено пред

на

Дали сте биле во ситуација да разговарате со пријател за тоа како сакате да купите нова јакна или патики, а подоцна да почнете да се појавувате на социјалните мрежи промовирајќи ги токму овие предмети? Ако е така, можеби сте мислеле дека вашиот мобилен телефон прислушувал. Но, дали е тоа навистина така?

Имено, прво треба да разбереме какви дозволи му даваме на нашиот уред. Апликациите што ги имате на вашиот уред собираат многу податоци од вашиот телефон.

Какви дозволи им давате на апликациите?

Условите за користење треба да обезбедат јасни информации за тоа како се собираат, складираат и користат податоците, а на корисниците е да внимаваат какви дозволи ги даваат.

На пример, Facebook може да побара од вас дозвола за пристап до вашиот микрофон, камера, контакти, локација, простор за складирање, а на вас е да изберете до што ќе дозволите пристап. Некои апликации може да побараат и пристап до вашиот телефон, дневник на повици, СМС, локација и има опција „друго“. Треба да обрнете внимание на што точно ќе имаат пристап сите апликации доколку одобрите таква функција.

Најдобро е да се даде пристап само за она што е неопходно. На пример, за WhatsApp треба да дозволите пристап до камерата и микрофонот бидејќи без него апликацијата не би можела да извршува некои од нејзините услуги.

Што е со колачињата?

Од друга страна, кога посетувате веб-страници, се поставува прашањето за „колачиња“. Некои сајтови не ви даваат пристап до вашата содржина додека не дозволите пристап до колачињата. Колачињата, меѓу другото, дозволуваат веб-локации што веќе сте ги посетиле, а се користат и за складирање на лозинки.

Европската унија усвои директива позната како „закон за колачиња на ЕУ“ со која се регулира начинот на кој веб-локацијата смее да користи колачиња и да обработува лични податоци. ЕУ наведува дека колачињата можат да бидат корисна алатка „во анализа на ефективноста на дизајнот и рекламирањето на веб-страниците и во потврдувањето на идентитетот на корисниците“.

„Феномен од психологијата“

ИТ експертот Марко Ракар ја коментираше и оваа појава на таргетирани реклами, но посочува дека не станува збор за тоа дека мобилниот телефон не прислушува, туку дека ни дава реклами поврзани со предмети кои веќе сме ги пребарувале на Интернет.

„Тоа е повеќе психолошки феномен отколку вистински настан. Луѓето спомнаа нешто и наеднаш почнаа да го забележуваат тоа. Меѓутоа, ако гуглаат, пишуваат некаде, на апликации, пребарувачи, тогаш секако треба да почнат да следат такви реклами“, наведува Ракар.

Тој додаде дека не се работи за уредот кој не прислушува. „Не е докажано дека е поврзано, па затоа не би бил премногу вознемирен поради тоа.

„Се додека работи, телефонот собира податоци“

Луцијан Цариќ, експерт за интернет безбедност, има малку поинаков став. На прашањето дали мобилниот нè слуша кога зборуваме за некоја тема, а потоа се појавуваат реклами на социјалните мрежи, Цариќ одговара потврдно.

„Апсолутно е можно, такви податоци можат да собираат сите апликации на кои им давате одредени дозволи, како што е дозвола за пристап до рекордерот“.

Тој истакна дека тоа важи и за услугата Hey Google, која бара и пристап до вашиот микрофон. Тоа е услуга која ви овозможува да извршите одредена акција како што се пребарување, добивање насоки до вашата дестинација и создавање потсетници.

Цариќ нагласува дека апликациите можат да бараат пристап до различни податоци, од локација до микрофон. „Се додека телефонот работи, тој ги собира сите податоци и за тоа што сте го напишале, дури и ако не сте го испратиле.

/n1info.com/

Гејминг

Diablo Immortal сè уште заработува повеќе од милион долари дневно

Објавено пред

на

Досега дури и птиците на гранката знаат дека обожавателите на Diablo воопшто не се задоволни кога станува збор за играта Diablo Immortal, а причината за тоа е системот за монетизација што го имплементира Blizzard.

Повеќето од нив го сметаат Diablo Immortal за вистинско грабање пари, со оглед на тоа дека е неопходно да се потрошат над 100.000 долари за максимално надградување на карактерот. Сепак, се чини дека на многу луѓе не им пречи да трошат пари на играта, бидејќи Diablo Immortal сè уште заработува 1 милион долари дневно, еден месец по нејзиното објавување.

Според статистиката и аналитиката на AppMagic, Diablo Immortal имал над 10 милиони преземања во првиот месец. За споредба, Diablo 3 достигна 10 милиони играчи за шест недели. Сепак, треба да се забележи дека Diablo Immortal е игра за бесплатна игра, достапна за многу платформи, додека Diablo 3 првично беше достапна само за компјутер.

Во текот на првиот месец, Diablo Immortal заработи 49 милиони долари, што во просек значи 1,63 милиони долари дневно. Во моментов, играта не генерира многу приходи, но сепак заработува над милион долари дневно.

Во споредба со другите мобилни гиганти, како што е Apex Legends, Diablo Immortal генерирал пет пати повеќе приходи во истиот компаративен период. Како и бројот на преземања, играчите од САД се во голема мера одговорни за заработката што ја генерира играта.

Во моментов, Diablo Immortal има оценка од 0,3 на Metacritic, што ја прави една од најлошите игри оценети од корисниците досега. Од друга страна, стручните критики не се толку ригорозни, па играта има скор од 59 поени во овој сегмент.

Прочитај повеќе...

Магазин

TikTok се откажува од своите планови

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Додека TikTok изгледа како незапирлива машина за забава, барем еден дел од понудата на компанијата не работи како што се очекуваше.

Популарната платформа, наводно, ги напушта плановите за купување во живо на европскиот и американскиот пазар. Како што пренесуваат странските медиуми, раните тестови на оваа услуга не вродиле со плод.

TikTok ја тестира функцијата „live shopping“ во ОК од минатата година, почнувајќи со настанот со повеќе брендови наречен „On Trend“ во декември. Сепак, наскоро стана јасно дека купувањето на пренос во живо не привлече доволно внимание и публика, продажбата беше слаба и некои креатори целосно го напуштија проектот.

Компанијата планираше да го лансира Shop во Германија, Франција, Италија и Шпанија, како и во САД подоцна во текот на годината, но во меѓувреме беше потврдено дека моменталниот фокус е само на проектот на ОК да заживее и на крајот направи го успешен.

Купувањето преку Интернет во живо, предводено од креатори и влијателни лица, теоретски би можело да биде голем деловен потфат за ByteDance, компанијата која е сопственик на TikTok. Douyin, кинеската верзија на TikTok (која исто така е во сопственост на ByteDance) ги претвори овие продажби во живо во големи културни настани, носејќи им бизнис на продавачите, креаторите и платформите.

Досега, сепак, нема многу докази кои сугерираат дека моделот на шопинг во живо ќе биде успешен насекаде. TikTok е популарна апликација, на која голем број луѓе трошат многу време и трошат пари, па се очекува платформата да најде начин да привлече поголемо внимание за купување преку Интернет во живо.

Прочитај повеќе...

Магазин

PayPal ги прекинува бесплатните Friends & Family плаќања за деловни сметки

Објавено пред

на

PayPal одлучи да ја ограничи функцијата што им овозможува на корисниците да добиваат пари без да плаќаат дополнителни провизии. Од 28 јули, само личните сметки на PayPal ќе можат да го користат методот на трансакција Friends & Family наменет за „доверливи“ примачи.

Имено, постојат два начини за испраќање пари преку PayPal – Friends & Family и Goods & Services. Првиот начин е наменет, на пример, да им дадете пари на пријатели или деца како подарок или на луѓе кои лично ги познавате. Овој вид на плаќање нема провизија, но нема заштита од измама, како и можност за враќање на парите. Начинот на G&S е стандарден и вклучува провизија. Се разбира, никој не сака да го плати, но обезбедува сигурност во случаи кога, на пример, добивате оштетена стока што сте ја нарачале и платиле преку PayPal, или ако никогаш не пристигнат на вашата адреса.

За да привлечат клиенти, многу деловни корисници го користеа начинот на плаќање F&F, со цел да избегнат плаќање провизии и дополнителни трошоци, иако тој не е наменет за овие цели. На овој начин тие се обидуваа да бидат поконкурентни, иако клиентите можеби не знаеја дека ја губат гореспоменатата безбедност и заштита.

Со воведувањето на оваа такса за деловните корисници, односно откажувањето на начинот на плаќање F&F за нив, PayPal малку го промени начинот на наплата на провизијата, барем кога станува збор за САД. Наместо досегашните 2,89 отсто, плус фиксна провизија од 0,49 долари, почнувајќи од 28 јули, продавачите ќе плаќаат 2,99 отсто, без дополнителен фиксен дел од провизијата.

Извор: The Verge

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија3 часа

РКЕ денес одлучи цените на горивата да останат непроменети

Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98, како и на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) и на Екстра лесното масло...

Свет4 часа

Хакери украле податоци на милијарда кинески граѓани

Хакерски напади на сите страни. Звучи сензационално, па дури и малку нереално, но тоа е токму реалноста. Само неколку дена...

Гејминг4 часа

Diablo Immortal сè уште заработува повеќе од милион долари дневно

Досега дури и птиците на гранката знаат дека обожавателите на Diablo воопшто не се задоволни кога станува збор за играта...

Кичево5 часа

Викенд програма @Република 96250

Петок (08/07/2022) во Клуб Република 96250 уживајте во електронските звуци предводени од „Andreja Salpe“ со почеток во 21:00 часот. „The...

Магазин5 часа

TikTok се откажува од своите планови

Додека TikTok изгледа како незапирлива машина за забава, барем еден дел од понудата на компанијата не работи како што се...

Магазин5 часа

PayPal ги прекинува бесплатните Friends & Family плаќања за деловни сметки

PayPal одлучи да ја ограничи функцијата што им овозможува на корисниците да добиваат пари без да плаќаат дополнителни провизии. Од...

Автомобили5 часа

Автомобилите на Tesla конечно се подготвени за македонските патишта, ја добија опцијата за откривање дупки

Компанијата Tesla започна со испорачување на нова софтверска надградба која, барем теоретски, би можела значително да го подобри квалитетот и...

Хроника5 часа

Во близина на авто-камп Струга во охридско езеро, било забележано удавено лице

Вчера на ден 05.07.2022 во 14.50 часот во СВР Охрид  пријавено е дека на плажа во близина на авто-камп кај...

На денешен ден18 часа

6 јули – На денешен ден

1415.- Чешкиот реформатор Јан Хус бил запален како еретик на клада во Констанца за неговото теолошко-полемичко дело „За црквата“. Бил...

Хороскоп19 часа

Денешен Хороскоп (6 јули) – среда

Овен Неискреноста во вашата околина станува неподнослива. Не ја префрлајте вината на другите луѓе бидејќи тие ве лажат само онолку...

НАЈЧИТАНИ