Мобилни уреди
Дали знаевте дека вашиот стар телефон „Samsung Galaxy“ веќе има вештачка интелигенција, само едноставно не е „Galaxy AI“
Иако Galaxy S24 е единствената серија телефони на Samsung што моментално ги содржи најновите карактеристики на Galaxy AI, поддршката за вештачка интелигенција (вештачка интелигенција) на вашите телефони постои со години. Големи се шансите дека вашиот стар телефон Галакси, дури и оној од средната класа, цело време ја користи моќта на ML (машинско учење) и вештачката интелигенција – но не и Galaxy AI.
Што навистина мислиме со овие поими? Па, Samsung всушност не го нарекува Galaxy AI „вештачка интелигенција“, туку „напредна интелигенција“. Звучи примамливо, но ова е повеќе маркетиншки трик во контекст на сегашниот момент отколку што било друго. Сепак, можеби има подобра причина зад шемата на Samsung за означување на присуството на напредни технологии во вашите уреди.
Самсунг веќе силно ја рекламираше вештачката интелигенција на своите телефони пред неколку години.
Samsung сакаше да направи разлика помеѓу постарата вештачка интелигенција и најновите карактеристики на Galaxy AI. Клучната разлика е во тоа што старите системи за вештачка интелигенција или ML (машинско учење) работеа чисто како заднински процеси, за да се автоматизираат процесите засновани на однесувањето на корисниците.
Galaxyi AI, од друга страна, не се грижи за вашите навики, сето тоа е за искористување на моќта на вештачката интелигенција, машинското учење и големите јазични модели (LLM) за да им обезбеди на корисниците сосема нови функции што корисниците на телефони Galaxy можат да ги сега, директно да комуницираат. Работи како што се генеративно уредување фотографии во апликацијата Галерија, создавање генеративни позадини, превод во живо на телефонски повици, помош за разговор и многу повеќе.
Сè на сè, ова е суштината зошто Samsung го стави брендот „Galaxy“ пред „AI“ и зошто го користи терминот „Advanced Intelligence“ избегнувајќи го да го нарече „Galaxy Advanced Intelligence“. Можеби тоа не е затоа што вештачката интелигенција има несигурна репутација, туку за да им каже на клиентите дека оваа нова Galaxy AI е многу различна од оригиналните системи со вештачка интелигенција. Samsung веќе промовираше вештачка интелигенција за постари телефони во минатото, а кога дојде време Galaxy S24 да се појави на сцената, веројатно не сакаше да изгледа како да истиснува „суви стари работи“, кога всушност тоа имаше нешто фундаментално ново и подобро да им покаже и да им понуди на корисниците.
Значи, дали сето тоа е само маркетинг на крајот? Речиси секогаш е така, но барем овој пат стратегијата на Samsung изгледа дека има малку повеќе смисла од практична гледна точка. Тоа не е само трик и бланко шут. Galaxy AI е технички нов, па логично е зошто Samsung се обидува да им објасни на корисниците дека е поинаков и далеку понапреден од кој било претходен систем за вештачка интелигенција што постоел досега на телефоните Samsung Galaxy, пренесува SamMobile.
/benchmark.rs
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
Магазин
Еве колку ќе чинат Redmi Note 14 телефоните во Европа
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза7 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили8 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт6 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година