Автомобили
Директорот на BMW смета дека електричната автомобилска транзиција не може да им се наметне на клиентите
Извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, рече дека Европската унија треба да ги преиспита своите цели за емисија на CO2. Регулаторниот притисок врз производителите на автомобили за намалување на емисиите на CO2 се засилува следната година.
– Сметаме дека е клучна сеопфатна ревизија на законот за флота на CO2 во ЕУ – рече Зипсе за време на годишната конференција за резултати на компанијата, пишува Automotive News Europe.
БМВ објави дека ги намалила емисиите на CO2 од целата своја флота на просечно 20 отсто под потребната европска цел за 2023 година, според Review HAK.
Зипс рече дека заострувањето на целите за CO2, кои бараат 25 отсто намалување на емисиите од возниот парк на нови патнички автомобили што се продаваат во Европа, во споредба со бројките од 2021 година, ќе биде тешко за индустријата.
Групацијата Фолксваген, исто така, ја повика ЕУ да ги релаксира барањата. Повикот за ревизија го повтори и извршниот директор на Рено, Лука де Мео, во отвореното писмо до пратениците на ЕУ. Неуспехот да се усогласат со новите правила на ЕУ ќе предизвика казна од 95 евра (за производители на автомобили) за секое возило регистрирано во ЕУ, помножено годишно со секој g/km CO2 над целта.
Зипс рече дека БМВ е на пат да ги исполни построгите цели за 2025 година, бидејќи се залага за зголемување на производството на електрични возила на 20 отсто од вкупното производство. Минатата година, 15 отсто од глобалната продажба на BMW беа електрични, објави компанијата.
И покрај ставот на БМВ кон целта, Zipse предупреди на отпорот на клиентите кон политиките на Европската унија кои ги туркаат електричните автомобили.
– Тоа е бесплатна одлука на милиони клиенти – рече Зипсе.
– Тоа не е само како енергетска инфраструктура каде што можете да исклучите нешто со притискање на копче, а потоа нешто друго се случува автоматски.
Zipse алудира на фактот дека нешто не може да се присили на клиентите.
Извор: Revijahak.hr / Automotive News Europe
Автомобили
Продажбата на BYD во Европа скокна, најавена е силна експанзија
Кинескиот производител на електрични и хибридни возила BYD планира значително да ја прошири својата продажна мрежа во Европа до крајот на 2026 година, изјави директорката за европскиот пазар, Марија Грација Давино.
Според Давино:
-
до крајот на 2025 година BYD ќе има 1.000 продажни места во Европа,
-
до крајот на 2026 година бројката ќе биде двојно поголема.
Таа нагласува дека компанијата мора да го засили своето присуство за да биде конкурента и поблиску до европските потрошувачи. BYD веќе има долгорочна стратегија за европскиот пазар и моментално е присутен во 29 држави.
Фабрики во Унгарија и Турција – Шпанија главен кандидат за третата фабрика
Според Давино, експанзијата на еден зрел пазар како Европа бара:
-
знаење,
-
инвестиции,
-
ресурси,
-
посветеност.
Моменталните планови на BYD вклучуваат:
-
производство на електрични возила во Унгарија,
-
изградба на фабрика во Сегед, која треба да стартува до крајот на годината,
-
планирана фабрика во Турција со производство од околу 500.000 возила годишно во 2026 година.
Шпанија се истакнува како главен кандидат за третата фабрика, поради:
-
релативно ниски трошоци за производство,
-
развиена мрежа на зелена енергија.
BYD размислува за производство на батерии во Европа
Специјалниот советник на BYD, Алфредо Алтавила, откри дека компанијата размислува да произведува батерии во Европа, како дел од стратегијата за локализација.
Тој изјави:
-
„Нема смисла да се произведуваат автомобили во Европа, а батериите да се носат од Кина.“
BYD сè уште одлучува дали следниот чекор да биде:
-
нова фабрика за склопување возила,
-
или фабрика за батерии,
додека главен фокус останува стартувањето на производството во Унгарија.
Алтавила додаде дека изборот на нова локација зависи од:
-
цената на енергијата,
-
локалните услови за инвестиции,
-
соработката со властите.
BYD бележи силен раст во продажбата во Европа
Од јануари до септември, BYD продаде 80.807 возила во Европа – повеќе од трипати повеќе во споредба со истиот период лани.
Овој раст е резултат на:
-
пошироката понуда на целосно електрични модели,
-
воведувањето хибридни возила на европскиот пазар.
Извор: Blic
Автомобили
Подгответе го вашиот автомобил за зима: Пет клучни чекори за безбедно возење во студените месеци
Со доаѓањето на постудените месеци, важно е вашиот автомобил да биде технички подготвен за новите, поопасни услови на патиштата. Правилната подготовка значително ја зголемува вашата безбедност и ја намалува можноста за незгоди.
1. Гуми
-
Заменете ги летните гуми со зимски, бидејќи под 7°C зимските гуми имаат далеку подобро прилепување и пократко растојание на запирање од летните.
-
Размислете за набавка на синџири за гуми, особено доколку патувате на подолги релации или преку планински превои.
-
Синџирите се препорачува да се користат при повеќе од 5 cm снег на коловозот.
2. Батерија
-
Во зима ќе ги користите светлата, грејачите и другата опрема многу повеќе, што дополнително ја оптоварува батеријата.
-
Проверката на акумулаторот пред почетокот на студените денови е клучна; заменете го доколку покажува знаци на слабеење.
-
Интересен податок: 85% од дефектите кај возилата се поврзани со акумулаторот или алтернаторот.
3. Антифриз
-
Антифризот ја намалува точката на замрзнување на течноста во системот за ладење и спречува корозија.
-
Недоволна количина може да доведе до замрзнување на течноста, што може да предизвика сериозни оштетувања како пукање на моторниот блок.
-
Проверете ја концентрацијата и долејте доколку е потребно.
4. Бришачи
-
Во услови на дожд, снег и намалена видливост, исправните бришачи се клучни.
-
Менувајте ги најмалку еднаш годишно и секогаш проверувајте ги пред зимата.
-
Користете зимска течност за миење на шофершајбната, која подобро ги отстранува мразот и солта.
5. Сè друго
-
Ако можете, чувајте го автомобилот во гаража или под церада за заштита од мраз и снег.
-
Проверете дали има вода во резервоарот (од летна кондензација), бидејќи може да предизвика проблеми со горивниот систем.
-
Проверете ги сите сијалици и опремете се со:
-
средства против замрзнување за брави
-
препарати за заштита на дихтунзи
-
лопата
-
сол
-
стругалка за мраз
-
Извор: RadioSA
Автомобили
(ВИДЕО) BMW „M340i xDrive 50 Jahre Edition“ одбележува 50 годишнина од почеток на продажбата
BMW ја одбележува 50-годишнината од почетокот на продажбата на својата легендарна Серија 3 со специјално издание на моделот M340i xDrive, наречено 50 Jahre Edition. Овој јубилеен модел е инспириран од петте претходни генерации на Серија 3 E21, E30, E36, E46 и E90 и враќа карактеристични нијанси на боја поврзани со секоја од нив.
Цената на ограниченото издание започнува од 76.375 долари, што е за околу 11.500 долари повисоко од стандардниот M340i xDrive. Иако звучи многу, BMW смета дека ексклузивните детали и опционалните пакети го оправдуваат порастот.
Серијата 3 веќе половина век претставува еден од најпродаваните модели на брендот. Првпат беше претставена во јули 1975 година на Олимпискиот стадион во Минхен, а оттогаш помина низ седум генерации, стекнувајќи статус на еден од најпознатите спортски седани. Во чест на овој јубилеј, BMW го создаде специјалното 50 Jahre Edition, кое ја истакнува историјата преку избор на ретро бои.
Внатрешноста е внимателно усогласена со надворешните нијанси. За прв пат на американскиот пазар, моделот доаѓа со опција за проширена Merino кожа.
- Ruby Red Metallic се комбинира со ентериер во боја на слонова коска и црвени сопирачки шепи.
- Boston Green Metallic и Avus Blue Metallic доаѓаат со тапацир Tartufo и сини шепи.
- Carbon Black Metallic е споен со црна внатрешност и црни шепи.
- Sparkling Graphite Metallic се нуди со Tartufo ентериер и црвени сопирачки шепи.
- За жал, досега BMW објави фотографии само од варијантата во Avus Blue Metallic.
Покрај специјалните бои, моделот доаѓа и со Shadowline пакет адаптивни LED светла, затемнети декоративни елементи, карбонски заден спојлер, M Performance издувен систем и ексклузивни амблеми кои ја означуваат неговата јубилејна природа.
Погледнете ја одличната рецензија од „DPCcars“ на јутјуб:
Иако изгледа посебно, механички моделот останува идентичен со стандарниот M340i xDrive. Разликата е во опремата и визуелните детали, кои ја зголемуваат цената. Со избор на сите карбонски и кожни опции, разликата во цена меѓу двете верзии дополнително се намалува.
BMW се уште не открива точно колку примероци од 50 Jahre Edition ќе бидат произведени ниту колку ќе бидат наменети за американскиот пазар, но се очекува бројката да биде ограничена на неколку стотици возила. Производството веќе започна, а првите испораки се предвидени за првиот квартал од 2026 година.
Извор: caranddriver.com
-
Кичево1 ден(ФОТО) Кичево: Се работи во населба „Иванидол“, чекор по чекор до реализација на сите ветувања за подобар по квалитетен живот за сите граѓани
-
Хороскоп2 денаХороскоп за вторник (18 ноември)
-
Хороскоп14 часаХороскоп за среда (19 ноември)
-
Македонија2 денаПоскапи нафтени деривати од ноќеска, ова е новата цена за источен литар
-
Временска прогноза1 денВо овој момент се формира влажен бран кој носи обилен дожд и невреме!
-
Македонија2 денаМВР: Сузбиена криминална група инволвирана во вршење на кривично дело криумчарење мигранти, поднесена кривична пријава
-
Култура2 дена(ФОТО) Празничната убавина во чест на Христовиот војвода во славниот манастир на свети Георгиј во Рајчица
-
Македонија1 денЦУК: Апелираме за на зголемена внимателност при движење низ улиците каде има проблеми со апсорпцијата на атмосферските и фекалните канализации во урбаните делови на градот
