Мобилни уреди
До крајот на 2024 година сите мобилни уреди на ист полнач
До крајот на 2024 година, сите мобилни телефони, дигитални фотоапарати, слушалки, рачни конзоли за видео игри, преносни звучници, е-читачи, тастатури, глувци, преносни системи за навигација и слушалки што се продаваат во ЕУ ќе мора да имаат универзален USB приклучок за полнење. C.
Од пролетта 2026 година ова ќе важи и за лаптопите, се вели во соопштението на словенечкото Министерство за економија, туризам и спорт, пренесува порталот 24UR.
Дополнително, полначите ќе можат да се продаваат одделно од електронските уреди, кои ќе бидат означени со пиктограм, врз основа на кој потрошувачот ќе може да одлучи дали ќе купи нов уред со или без полнач.
Се воведува и ознака со спецификација на капацитетот за полнење, со податоци за минималната и максималната моќност потребна за ефикасно полнење на електронските уреди.
Новото законодавство е дел од пошироките напори на ЕУ за намалување на е-отпадот и зајакнување на потрошувачите да донесуваат поодржливи одлуки, а новите правила ќе важат за производите што се пласираат на пазарот по датумот на крајот на употребата, односно по 28 декември 2024 година или по 28 .април 2026 година за лаптопи.
/b92.net
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
Магазин
Еве колку ќе чинат Redmi Note 14 телефоните во Европа
-
Временска прогноза15 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп3 часа
Хороскоп за понеделник (23 декември)
-
Автомобили17 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Временска прогноза2 часа
Западните и северозападните делови од Македонија утрово под продор на ладен и влажен воздух кој носи снежни врнежи
-
Спорт14 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин14 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација