Автомобили
Доаѓа електричната Alfa Romeo Giulia

Електричната Alfina Giulia, која треба да се појави во продажба до 2026 година, ќе ја задржи својата класична седан силуета и покрај огромната популарност на теренците.
Giulia EV е еден од двата нови автомобили од Д-сегментот што Alfa Romeo ќе ги лансира во 2025 и 2026 година, а другиот е електрична замена за Stelvio. Во 2027 година ќе следи голем модел од Е-сегментот, моделиран по Porsche Cayenne, што значи дека теренците ќе сочинуваат четири од пет модели во основната линија на Alfa.
Сепак, извршниот директор на Alfa Romeo, Жан-Филип Импарато, нагласи дека електричната замена за Giulia ќе остане традиционална лимузина и покрај фактот што сегментот ја губи популарноста.
Додава Импарато: „Овој тип на каросерија ќе се врати. Не сакам да станеме SUV бренд, дури и ако светот се движи кон теренци“.
Тој повторно ги навести плановите за оживување на два од најпознатите историски модели на Alfa за електричната ера: „Ќе ја имате Giulia во гамата на Alfa Romeo – и не само тоа, бидејќи следните чекори на кои работиме се: што е одговорот на GTV, кој е одговорот на Duetto? Но бидејќи во моментов не е заклучено и потврдено, не сакам да елаборирам за тоа“.
Електричните замени за Stelvio и Giulia се веќе дизајнирани, рече Imparato, а во тек е работа на подготовка на фабриката Cassino за нивно производство, при што производството на секој комплет ќе започне во следните три години.
Импарато исто така го кажа ова порано: „Не сакаме да се откажеме од пазарот на седани“. Во ДНК на Alfa е да се биде спортски седан. Но, исто така, признавам дека имаше многу предлози дека треба да има караванска верзија на Giulia. „Можеби има кросовер помеѓу седан и караван. Со новата Giulia, можеби можеме да го имаме најдоброто од двата света“.
Alfa веќе откри некои технички детали за електричната Giulia, која ќе ја користи новата модуларна платформа STLA Medium на матичната компанија Stellantis. Моќноста ќе стартува од околу 345 КС, а помоќниот Veloce ќе нуди околу 790 КС. Потврдена е и варијанта на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, која нуди „околу 1.000 КС“.
Освен што ги потврди неговите амбиции за моќ за наследникот на Giulia, Импарато предложи досегот на EV да биде до 700 километри во циклусот WLTP.
Импарато сакаше да ја нагласи важноста на програмата за брза електрификација за Алфа. „Се префрламе затоа што мораме“, рече тој. „Да не беше, Алфа Ромео ќе беше мртов“.
Тој исто така потврди дека Giulia ќе биде опремена со електрична архитектура од 800 V, како и другите идни електрични возила на платформата STLA, што значи дека „значајното“ полнење на батеријата (до 80%) може да се заврши „во рок од 18 минути“.
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
Автомобили
(ВИДЕО) Toyota најавува надградена верзија на GR „Corolla“, премиерата закажана на есен
Toyota најавува надградена верзија на GR Corolla чија премиера е закажана за наесен. Дотогаш Јапонците прикажуваат камуфлиран развоен прототип. Сепак, направени се некои значајни промени во споредба со обичниот модел. Сега има отвори на хаубата и предните браници, а има и поголемо задно крило.
Се издвојуваат 18-инчните мат црни ковани тркала BBS со гуми 245/40 ZR18 (Michelin Pilot Sport Cup 2 наместо Pilot Sport 4). Тојота забележува дека работела и на 1,6 литарскиот бензински турбо мотор за да извлече поголем вртежен момент, но не открива детали.
Трицилиндричниот мотор има и „уникатно подесување“, иако не се споменуваат дополнителни коњски сили над стандардните 300 КС.
Сè уште нема слика од внатрешноста.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
„Шкода“ го претстави својот освежен и подобрен модел на „Ениак“

Škoda претстави подобрени и освежени варијанти на моделот Škoda Enyaq. Според чешкиот производител, тоа е значително подобрување на постоечкиот модел, со помодерен дизајн и напредни технологии.
Овој SUV комбинира карактеристични карактеристики со подобрени аеродинамички решенија, што резултира со подобри перформанси и поефикасно возење. Моделот е базиран на модуларната MEB платформа на Volkswagen Group, која овозможува оптимална распределба на тежината и подобрени карактеристики на возење.
Подобрени перформанси и опсег Надградениот модел доаѓа со повеќе варијанти на батерии, при што најмоќната верзија обезбедува опсег до 500 километри со едно полнење.
Погонската група вклучува различни опции за електрични мотори, давајќи им на клиентите избор помеѓу стандарден и погон на сите тркала. Верзијата Enyaq iV 80 сега нуди 204 КС, додека спортската RS верзија достигнува дури 299 КС, што го прави најмоќниот модел во гамата. Подобрената аеродинамика дополнително ја намалува потрошувачката на енергија и ја зголемува ефикасноста на возењето.
Покрај стандардниот SUV модел, надградената серија го вклучува и Enyaq Coupe, кој се одликува со поелегантна силуета и оптимизирана каросерија. Купе варијантата нуди подолг опсег благодарение на подобрата аеродинамика, додека спортскиот RS модел носи поагресивен дизајн и подобрени перформанси. Со спуштен покрив и динамични линии, Coupe верзијата обезбедува поатрактивна алтернатива на класичниот модел Enyaq.
Напредна дигитализација и внатрешност Кабината на возилото е дополнително подобрена следејќи ги најновите трендови на дигитализација.
Големиот централен екран од 13 инчи овозможува интуитивна контрола на сите функции на возилото, додека таблата со инструменти и инфозабавниот систем сега се уште понапредни.
Внатрешноста користи еколошки материјали, вклучувајќи рециклирани ткаенини и одржливо обработена кожа, со можност за персонализација преку различни дизајнерски пакети.
Škoda Enyaq доаѓа со напредни безбедносни системи, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, помош за задржување лента и автоматско итно сопирање.
Новите сензори и камери ја подобруваат безбедноста на сите учесници во сообраќајот. Има и напредни системи како автоматско паркирање, head-up дисплеј со зголемена реалност и систем за препознавање сообраќајни знаци.
Системот на батерии поддржува брзо полнење на брзи полначи, при што 80% капацитет може да се наполни за околу 30 минути. Регенеративното сопирање дополнително ја зголемува енергетската ефикасност, додека обновливата енергија се користи во производството на возила, намалувајќи го еколошкиот отпечаток.
Извор: b92.net
-
Кичево1 ден
Трагична сообраќајка со жртви кај кичевската месност „Сеферов бунар“
-
Кичево1 ден
Сообраќајна несреќа предмалку се случила на магистрален пат Кичево-Гостивар во близина на с.Зајас
-
Кичево15 часа
СВР Охрид со детали за стравичната сообраќајка во Кичево која одзеде три животи
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (19 април)
-
Култура2 дена
„Велики Петок“, најстрог пост, на денот на христијанската жалост не се работи по дома, ниту на поле..
-
Македонија2 дена
Возел мотор без возачка и со сообраќајна од друг мотор со измината важност
-
Временска прогноза6 часа
Од понеделник повторно нашата територија под влијание на циклонска активност која носи обилен дожд и електрични празнења
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за недела (20 април)