Автомобили
Еве зошто не треба да возите со снег на ветробранското стакло

Многу возачи се изненадени од првиот снег, па набрзина решија да ја исчистат само малата површина на шофершајбната низ која гледаат, бидејќи тоа е побрзо и поедноставно решение. Сепак, ова решение е и поопасно, а може да ве чини и пари.
Ако оставите снег на автомобилот и возите со неисчистено шофершајбна, ризикот во сообраќајот се зголемува, видливоста се намалува, а ако ширите бела прашина или мразулец од покривот на автомобилот (ако снегот е замрзнат), можете и влијае на другите учесници во сообраќајот, кои возат зад вас.
Во случај на мрзеливост или брзање, многу возачи не ги чистат целосно автомобилот и шофершајбната од снег, а тоа може да биде сериозен „удар по џеб“. Добар пример доаѓа од округот Кицап, Вашингтон, САД, каде што полицијата фатила возач кој не успеал да го исчисти снегот од својот автомобил и одлучила дека само мала чиста површина на шофершајбната му е доволна да вози.
Кога полицаецот запрел возило кое чудно се однесувало на патот (пребавно, лево и десно, како возачот да е под дејство на алкохол), изговорот на возачот бил дека бришачите не работат. Поради овој прекршок и смешниот изговор, возачот е санкциониран поради несовесно возење со парична казна од дури 553 долари, пренесува Revia HAK.
#KitsapCounty: A trooper stopped this driver on SR 16 after the vehicle was observed to be completely covered in snow. The driver received a $553 ticket for negligent driving in the 2nd degree.
Please take the time to remove all snow from your vehicle before you leave the house. pic.twitter.com/pRHAbdxc8p
— Trooper Katherine Weatherwax (@wspd8pio) December 4, 2022
Работите би можеле да станат уште покомплицирани доколку предизвикате сообраќајна несреќа со неисчистено возило и во тој случај казната е од 5.000 до 18.000 динари.
/Nova
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника16 часа
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Македонија1 ден
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза2 дена
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Хороскоп3 часа
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Македонија2 дена
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Здравје и убавина1 ден
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје16 часа
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор