Магазин
Фејсбук го исклучува својот систем за препознавање лица
Meta сега се повеќе се оддалечува од методот за препознавање лица. Компанијата објави дека го исклучува системот за препознавање лица на Фејсбук „во наредните недели“.
Веќе нема да ве препознаваат автоматски на фотографиите ако сте ја овозможиле оваа функција, а Facebook ќе избрише над милијарда шаблони за препознавање лица. Автоматските алтернативни описи на текст за лицата со оштетен вид исто така ќе престанат да ги именуваат луѓето откриени на фотографиите.
Компанијата соопшти дека ја донела одлуката по „растечката загриженост“ за пошироката употреба на препознавање на лицето, вклучително и „неизвесноста“ околу технолошката регулатива.
Иако Meta верува дека препознавањето лице сепак може да биде корисно во некои ситуации, како што е добивање пристап до заклучена сметка, се смета дека „потесен“ пристап кој е повеќе ориентиран кон приватноста е подобар од поширока стратегија. На пример, препознавањето на уредот нема да бара споделување податоци со надворешни сервери.
Постои значителен притисок за исклучување на системот
Meta (поранешен Фејсбук) претходно имаше тужба за приватност за признавање на лице што го чинеше 650 милиони долари во 2020 година, и тој веројатно не сака тоа да се повтори сега.
Владите кои се движат од Масачусетс до Европската унија или усвоија или силно размислуваат за барем делумна забрана за користење на препознавање лице. Системот за прифаќање на Фејсбук можеби не е експлицитно против овие закони, но пораката е јасна: системите за препознавање лица со широк спектар не се добредојдени.
Како што е сега, Мета не е сам. Амазон сега има неодредена забрана на својата платформа Rekognition, а Google одбива да продава технологија за препознавање лица од 2018 година. Иако Meta не се откажа целосно од концептот, таа очигледно е желна да се гледа како напредна и продолжува да ја подобрува својата репутација за приватност.
Извор: PcPress
Фото: Unsplash
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза4 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили6 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт3 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи22 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година