Магазин
Фејсбук го исклучува својот систем за препознавање лица
Meta сега се повеќе се оддалечува од методот за препознавање лица. Компанијата објави дека го исклучува системот за препознавање лица на Фејсбук „во наредните недели“.
Веќе нема да ве препознаваат автоматски на фотографиите ако сте ја овозможиле оваа функција, а Facebook ќе избрише над милијарда шаблони за препознавање лица. Автоматските алтернативни описи на текст за лицата со оштетен вид исто така ќе престанат да ги именуваат луѓето откриени на фотографиите.
Компанијата соопшти дека ја донела одлуката по „растечката загриженост“ за пошироката употреба на препознавање на лицето, вклучително и „неизвесноста“ околу технолошката регулатива.
Иако Meta верува дека препознавањето лице сепак може да биде корисно во некои ситуации, како што е добивање пристап до заклучена сметка, се смета дека „потесен“ пристап кој е повеќе ориентиран кон приватноста е подобар од поширока стратегија. На пример, препознавањето на уредот нема да бара споделување податоци со надворешни сервери.
Постои значителен притисок за исклучување на системот
Meta (поранешен Фејсбук) претходно имаше тужба за приватност за признавање на лице што го чинеше 650 милиони долари во 2020 година, и тој веројатно не сака тоа да се повтори сега.
Владите кои се движат од Масачусетс до Европската унија или усвоија или силно размислуваат за барем делумна забрана за користење на препознавање лице. Системот за прифаќање на Фејсбук можеби не е експлицитно против овие закони, но пораката е јасна: системите за препознавање лица со широк спектар не се добредојдени.
Како што е сега, Мета не е сам. Амазон сега има неодредена забрана на својата платформа Rekognition, а Google одбива да продава технологија за препознавање лица од 2018 година. Иако Meta не се откажа целосно од концептот, таа очигледно е желна да се гледа како напредна и продолжува да ја подобрува својата репутација за приватност.
Извор: PcPress
Фото: Unsplash
Магазин
Како да ја играте тајната мини-игра на Google инспирирана од Squid Game
Google уште еднаш ги изненади корисниците со културно релевантно „Easter Egg“ изненадување. Овој пат, се работи за тајна мини-игра инспирирана од јужнокорејскиот хит трилер „Squid Game“, кој е достапен на Netflix и моментално е во својата втора сезона.
Како да ја започнете играта
За да пристапите до играта:
- Напишете „Squid Game“ во апликацијата Google на вашиот телефон или преку веб-прелистувачот на компјутер.
- На дното на екранот ќе се појави кафеава картичка со симболи круг, триаголник и квадрат – слична на картичките од серијата.
- Кликнете или допрете ја картичката за да ја започнете играта.
Правила на играта
Мини-играта е базирана на познатата „Црвено светло, зелено светло“ од серијата. На екранот се појавува куклата Јанг-хи, а вашата задача е да ги преместите играчите без да бидат забележани.
- За да ги движите играчите, користете го синoто копче „О“.
- За да ги запирате, притиснете го црвеното копче „Х“.
- Ако не ги запирате на време пред да заврши песната и куклата да се сврти, ќе изгубите еден играч.
Играта е лесно разбирлива, но бара концентрација и добро темпирање.
Совети за победа
- Реагирајте брзо: Куклата има краток „грејс период“ пред да ги елиминира играчите. Искористете го тоа за рано запирање.
- Прецизност со копчињата: Притиснете „О“ само еднаш за да ги движите играчите и држете го „Х“ за брз одговор.
- Спасете ги сите играчи: Иако е доволно еден играч да ја премине целната линија, ќе добиете специјална награда ако успеете да ги спасите сите.
Заклучок
Google продолжува да изненадува со креативни мини-игри, овој пат надминувајќи ги своите познати Doodles. Играта е забавна и предизвикувачка, совршена за натпреварување со пријателите.
Дали ќе успеете да ги спасите сите играчи? Обидете се и откријте ја специјалната награда!
Извор: HowToGeek
Магазин
Netflix ги зголемува цените и бележи рекорден раст на претплатници
Netflix ги зголемува цените на своите постоечки планови во САД, искористувајќи го порастот на побарувачката, откако компанијата објави рекорден раст на нови претплатници во четвртиот квартал.
Цените за планот поддржан од реклами се зголемени од 6,99 на 7,99 долари месечно, додека премиум нивото порасна за 2 долари, достигнувајќи 24,99 долари.
Компанијата соопшти дека во четвртиот квартал донела 18,9 милиони нови претплатници, што е раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Овој успех исто така резултираше со подобрени насоки за приходите за 2025 година, додека акциите на Netflix пораснаа за над 13% во пост-тргувањето.
Популарноста на содржините и новите пазари
Netflix ги надмина проекциите за приходи и профит, благодарение на хит содржините како втората сезона на „Squid Game“ и филмот „Carry-On“, кој влезе во топ 10 најгледани филмови. Компанијата исто така се проширува со преноси на настани во живо, како боксерскиот меч помеѓу Џејк Пол и Мајк Тајсон и натпревари од Националната фудбалска лига (НФЛ).
И покрај техничките предизвици, боксерскиот меч привлече 60 милиони гледачи ширум светот, додека натпреварите од НФЛ забележаа просек од 24 милиони гледачи, со врв од 27 милиони за полувремето на Бијонсе.
Фокус на рекламирањето
Рекламирањето е значаен фокус за Netflix. Планот поддржан од реклами сочинуваше над 55% од регистрираните во земјите каде што беше достапен, со раст од речиси 30% во третиот квартал. Компанијата очекува приходите од реклами да се удвојат до 2025 година.
Зголемување на цените на глобално ниво
Netflix последно ги зголеми цените во САД во октомври 2023 година, а есента ги коригираше цените и во Италија и Шпанија. Сега, цените се зголемуваат и во Канада, Аргентина и Португалија. Компанијата оствари приход од 10,25 милијарди долари во последниот квартал, надминувајќи ја својата проекција од 10,1 милијарди долари.
Извор: SeeBiz
Магазин
700.000 корисници за два дена: RedNote го презема местото на TikTok?
RedNote: Новата алтернатива по забраната на TikTok во САД
RedNote, кинеската апликација за социјални медиуми, забележа значителен пораст на американските корисници по забраната на TikTok. Во само два дена, оваа платформа привлече повеќе од 700.000 нови корисници, поставувајќи рекорд во преземања.
Неколку дена пред официјалното исклучување на TikTok во САД, корисниците масовно бараат алтернативи. Една од платформите што најмногу профитира од ваквиот тренд е токму RedNote, која оваа недела стана најпреземана апликација во земјата.
Од почетокот на 2023 година, преземањата на RedNote се зголемени за неверојатни 200% во споредба со претходната година, што укажува на растечката потрага по алтернативи меѓу корисниците на социјалните мрежи.
Додека RedNote бележи огромен успех, другата најпопуларна апликација, Lemon8, се соочува со неизвесна иднина поради тоа што е сопственост на ByteDance, истата компанија што го поседува TikTok.
Со растечката популарност, RedNote најавува воведување на нови алатки и функционалности за да ги задржи новопристигнатите корисници и да го зацврсти своето место на пазарот.
Извор: Indian Express
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Кичево2 дена
Дистрибутерот на „Жито Лукс“ распишува оглас за работници за реон на Кичево, отворени работни позиции во следните категории
-
Македонија2 дена
Од ноќеска ново поскапување на дизел и бензин горивата, ова е новата цена
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (21 јануари)
-
Временска прогноза2 дена
Утре брз влажен бран ќе донесе локални врнежи од дожд и снег на планините
-
Македонија2 дена
(ФОТО) Вчера чесниот Крст во Ростуше на река Радика го фати младиот Климент Танески
-
Временска прогноза6 часа
Котлините под густа магла и многу ладно време, на другите места значително потопло
-
Гејминг2 дена
„Activision“ истакна загриженост поради големиот број „измамници“ односно корисници кои користат помагала