Социјални мрежи
Фејсбук прославува 20 години постоење, среќен роденден!

Социјалната мрежа Фејсбук е основана пред 20 години, на 4 февруари 2004 година. Како и интернетот, така и Фејсбук е креација на визионер кој имал уникатна дарба, а тоа е Марк Цукерберг. Се разбира, тоа не беше првата социјална мрежа, но Facebook се појави како доминантен играч на овој пазар во своето време.
Кога се појави, многу луѓе го споредија Фејсбук првенствено со Мајспејс, но она што го издвои од другите слични сајтови беше, освен техничките вештини на неговиот основач, фактот што беше ексклузивен на почетокот – за да станете член, требаше да биди студент на еден од најелитните американски универзитети – Харвард.
Откако се отвори за корисници од целиот свет, законот на Меткалф почна да важи и за Фејсбук, според кој колку повеќе корисници има една социјална мрежа, толку таа ќе стане поатрактивна за луѓето кои размислуваат да се приклучат на неа.
Со текот на годините од неговото основање, на растот на Фејсбук најмногу влијаеле младите луѓе, за кои се знае дека се каприциозни и често ги менуваат своите интереси. Вредноста на акциите на Фејсбук порасна или падна во зависност од тоа дали тинејџерите укажуваат дека повеќе или помалку им е здодевно со тоа.
Со текот на времето, тоа се промени, помладата публика го изгуби интересот за Фејсбук, а тинејџерите често се одбиени од фактот што нивните родители, па дури и баби и дедовци, сè почесто отвораат сметки на Фејсбук.
Фејсбук од самите почетоци беше мета на критики, скандали и разни кризи, но сето тоа не влијаеше на фактот дека денес пазарот вреди над петстотини милијарди долари. Основачот на Facebook, Марк Закерберг секогаш има нешто ново што планира да го имплементира во својата социјална мрежа.
Иако не е толку популарна меѓу помладата популација, платформата би можела да се врати на оваа група корисници во иднина со фокусирање на Metaverse и вештачката интелигенција.
/b92.net
Социјални мрежи
„WhatsApp“ со нови функции за подобрено корисничко искуство

WhatsApp неодамна претстави неколку новини кои треба да ја подобрат комуникацијата и интеракцијата меѓу корисниците, особено во деловите „Четови“, „Повици“ и „Ажурирања“. Овие нови можности ќе се појавуваат постепено кај корисниците на Android и iOS во наредните недели.
Една од најзабележливите промени е воведувањето на анимирани емоџиња, кои додаваат живот и израз на разговорите. Дополнително, корисниците сега можат да креираат сопствени анимирани налепници користејќи видеа, што претставува нов и креативен начин на изразување преку пораки.
Новитет има и кај аватарите – можно е споделување налепници со аватари во приватни разговори со луѓе што исто така користат аватари.
Процесот на создавање групи е поедноставен – доволно е само да се внесе името на групата, а додавањето членови или споделување на покана може да се направи подоцна.
Кај споделување повеќе фотографии или видеа одеднаш, корисниците сега можат да стават заеднички опис за целата колекција, а примачите можат да реагираат или одговорат на секоја поединечно или на сите заедно.
Во видео повиците, додадени се шест нови филтри и шест визуелни ефекти кои го збогатуваат визуелното искуство, како за самите повици, така и за фотографиите направени за време на повикот.
Кај каналите, администраторите сега можат да додаваат слики во анкетите, што ги прави попривлечни и поангажирачки. Исто така, корисниците имаат можност да ги означат со ѕвезда омилените објави за полесно да им пристапат подоцна.
Ажурирањата на статусите се надградени – сега може да се означат цели групи, не само индивидуални контакти. Секој член на означената група ќе добие известување и ќе може да го сподели статусот на својот профил.
Социјални мрежи
Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.
Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.
За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.
Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.
Како да се користи Blend?
Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.
Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.
Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.
Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com
Социјални мрежи
Инстаграм најавува нова функција

За време на неодамнешниот настан „АМА“ со корисниците, шефот на Инстаграм Адам Мосери јасно стави до знаење што треба да добие популарната апликација. Според него, „Instagram“ треба да имплементира мала, но важна карактеристика што веќе ја имаат неговите конкуренти како „TikTok“ и „YouTube“ – „picture-in-picture“ (PIP).
Ова значи дека корисниците на Инстаграм наскоро би можеле да вршат повеќе дејства на нивните уреди додека истовремено ги гледаат „Reels“ и другите содржини на апликацијата.
Дополнително,Инстаграм работи на подобрување на својата функција за пребарување оваа година, вклучувајќи ја и можноста за пребарување на содржина, а не само на други сметки, пренесува kurir.rs
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (6 јули)
-
Скопје1 ден
Лишен од слобода „бајач“ од скопско, измамил брачен пар од Берово за 400.000 евра, сè претставувал истерувач на духови и магии
-
Македонија11 часа
ПС за граничен надзор „Охридско езеро“ не запира, фатени живи албански државјани длабоко на наша територија во незаконит лов на риба
-
Временска прогноза15 часа
Преку ден „пекол“, од ноќеска заладување со локален дожд, ова се метео информациите
-
Временска прогноза2 дена
Денес многу топло, додека утре краткотрајна дестабилизација и услови за дожд
-
Спорт2 часа
За „Иванден“ дефинитивно мора да бидете во с.Староец, на одлична традиција, фудбал и уживање
-
Lifestyle11 часа
Колку често треба да се перат кујнските крпи? Еве што велат експертите за хигиена
-
Lifestyle11 часа
5 најчести митови за клима уредите – што е вистина, а што треба да промените во навиките?