Автомобили
Ferrari го исфрла навигацискиот систем од понудата
Иако цената на најевтиното Ferrari се движи во стотици илјади (евра), навигацијата повеќе нема да се нуди во нови автомобили, дури и со дополнителни трошоци.
Ова пред се се однесува на поновите модели со 12 цилиндри и Purosangua, а беше испратено и објаснување од Ferrari. Иако навигацијата е симбол на луксуз во автомобилот долги години, со појавата на паметните телефони таа стана многу подостапна.
Системите за навигација ја изгубија својата ексклузивност, но не и употребливоста. Денес, тие нудат повеќе информации од кога било досега, особено оние што се користат на мобилните телефони. За ова се свесни и во Ферари, чии сопственици и онака возат автомобили само повремено, пишува Index.
„Го направивме тоа затоа што мислиме дека телефонот и фантастичното пресликување на телефонот се наједноставната можност и најсовремениот систем“, изјави шефот за маркетинг на Ferrari, Емануел Карандо, за Drive. „Нашите автомобили не се користат секој ден и не сакаме нашите клиенти да дознаат секогаш кога го возат своето Ferrari каков систем треба да користат. Тие имаат телефон, имаат свој Apple и Google Maps или што и да е.
И навистина, кога последен пат сте ја користеле вградената седечка навигација на вашиот автомобил наместо да го вклучите телефонот и да користите Apple CarPlay или Android Auto? Купувачите на новите модели на Ferrari нема да имаат друг избор освен да го користат својот телефон за навигација.
Извор: Index
Автомобили
„Тоа не ни треба“: Што бара BMW од германската влада?
BMW излезе против краткорочните владини стимулации за германскиот автомобилски сектор и наместо тоа повика на долгорочни мерки за зголемување на бројот на електрични возила.
„На германскиот автомобилски сектор не му треба краткорочен блиц за да го сврти пазарот“, рече минхенскиот производител на автомобили, според Seebiz.
Меѓу мерките поддржани од BMW се целосна национална покриеност на полначи, како на јавните површини, така и во домовите, како и евтината струја.
„Ако трошокот по километар поминат со електрична енергија е поголем од бензинот или дизелот, на многу купувачи им недостасува клучен поттик за електрични возила“, се вели во извештајот.
Германскиот министер за економија Роберт Хабек и автомобилскиот сектор ќе разговараат за кризата со која се соочува секторот на видео конференција.
На челниците на Volkswagen, BMW и Mercedes ќе им се придружат претставници на Здружението на германската автомобилска индустрија (VDA) и моќниот синдикат IG Metall.
Имаше повици за акција за зголемување на побарувачката за електрични автомобили, во согласност со политиката на владата за постепено укинување на моторите со внатрешно согорување, но не е јасно дали на самитот ќе бидат донесени конкретни одлуки.
Извор: B92
Автомобили
Како правилно да возите на кружен тек? (ВИДЕО)
Kога и како да се реорганизирате и да се подготвите за излезот? Многу возачи редовно грешат во кружниот тек затоа што сакаат што побрзо да излезат од него. Но, тоа може да биде опасно, особено ако сигнализацијата се вклучи доцна или воопшто не се вклучи.
Index објави видео од шпанската транспортна агенција на кое може да се види како правилно да се помине кружниот тек, во зависност од излезот што ќе го изберете.
¿Ya has empezado a cumplir tu lista de buenos propósitos para el nuevo año?
No olvides incluir:
✅Poner intermitentes.
✅Circular por carril derecho.
✅Respetar rotondas.
Todos ganamos con ello👏👏👏
#FelizJueves #DGTeros pic.twitter.com/9Lj8YgKJ3a— Dir. Gral. Tráfico (@DGTes) January 3, 2019
Како што можете да видите, не е толку комплицирано. Главното правило е да се движите во надворешната лента само кога ќе ги поминете другите излези пред вашите, за да не ги успорите возилата кои порано излегуваат од кружниот тек, но и да им направите повеќе простор на возилата што само влегуваат во кружниот тек.
Извор: Danas
Автомобили
Поради системот за асистенција, возачите се повеќе користат мобилни телефони?!
Возачот е поверојатно да обрнува внимание на други работи освен на возење, ако автомобилот има систем за асистенција што може автоматски да забрзува, да сопира и да управува. Ова го покажуваат две нови студии спроведени во Соединетите Американски Држави.
Поточно, станува збор за Pilot Assist системот (Volvo) и Autopilot на Tesla. Тие се рекламираат како начин да се направи возењето побезбедно и попријатно, но во пракса тие значат дека многу возачи наместо тоа ги проверуваат своите мобилни телефони, јадат храна или дури се бричат зад воланот. Автомобилите во редовни интервали предупредуваат дека возачот мора да го допира воланот – во спротивно системот ќе се исклучи, но возачите брзо се приспособиле на предупредувањата и продолжиле да внимаваат на други работи освен сообраќајот, пишува HAK Review.
Првата студија опфати 29 возачи кои три години го користеа Volvo Pilot Assist системот. Во втората студија учествувале 14 возачи кои еден месец возеле со автопилотот на Тесла.
– Во двете студии, возачите го приспособуваа своето однесување и почнаа да се занимаваат со активности кои не се поврзани со возењето – рече Дејвид Харки, претседател на Меѓународниот институт за осигурување (IIHS).
Извор: Revijahak
-
Кичево2 дена
Од денес во ЈЗУ „Општа Болница“ – Кичево за прв пат започнува со работа долгоочекуваната „Стручна комисија за давање наод, за нега од друго лице“, нема веќе чекање и поаѓање во друг град
-
Кичево1 ден
Во кичевската населба „Иванидол“ пронајдена граната, ДЗС безбедно ја подигна и предаде
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (27 септември)
-
Хороскоп59 минути
Хороскоп за сабота (28 септември)
-
Магазин1 ден
Ако вашиот PIN е на оваа листа, веднаш променете го
-
Магазин1 ден
Децата во Европа месечно трошат 39 евра за игри
-
Магазин8 часа
Snapdragon 8 Gen 4 носи до 56% побрз графички процесор благодарение на јадрото Adreno 830 на 1,15 GHz
-
Спорт1 ден
ФФМ: Активирана суспензија за фудбалскиот терен на Неготино