Автомобили
(ФОТО) Официјално најавена Kia „EV6“

Kia подготвува модернизирана верзија на EV6, три години по дебито на овој целосно електричен модел. Официјалното претставување во Јужна Кореја се очекува на крајот на овој месец, а како најава служат неколку тизер слики.
Подигнатиот EV6 ќе го усвои развиениот стилски јазик на производителот, што ќе го направи повеќе во согласност со остатокот од линијата. Како прво, се издвојуваат сосема новите фарови со потенка LED графика за помодерен изглед. Маската има истакната форма на „тигарски нос“, а редизајнираниот преден браник создава посилен 3D ефект. Промените на задниот дел се подискретни, иако се вели дека дизајнерите на Kia ја приспособиле графиката на LED светлата. Се очекува и нов заден браник и различен дизајн на тркалата.
Kia засега не го прикажува ентериерот, но модернизацијата најверојатно ќе опфати подобрен инфозабавен систем, нов волан, како и нови опции за боја и опрема. Дополнително, очекувајте EV6 да има пософистицирани безбедносни карактеристики и најнови опции за поврзување.
EV6 треба да добие нова батерија од 84 kWh, заменувајќи ја единицата од 77,4 kWh. Поголемиот капацитет треба да донесе и мало подобрување во опсегот. Инженерите на Kia треба да направат и модификации на суспензијата, со цел попрефинето возење.
Веројатно ќе се задржат опциите за погон со еден и два електрични мотори, вклучувајќи го и врвниот модел GT.
Kia веќе потврди неодамна дека обновениот EV6 ќе биде претставен во вториот квартал од оваа година, а EV6 GT во четвртиот квартал. Фејслифтираниот EV6 прво ќе се појави на домашниот пазар во Јужна Кореја, пред да дојде во Европа и Северна Америка.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево1 ден
(ВИДЕО) Кичевските матурани со веселба и дефиле денес го завршија последниот средношколски ден
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (16 мај)
-
Кичево7 часа
(ВИДЕО) Кичевчанец со огорченост говореше за смрдеата и заразите од дивата депонија „На Онкологија има над 700 кичевчани“
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за сабота (17 мај)
-
Македонија2 дена
(ВИДЕО) МВР со апел за матурантите, на матурска прослава без автомобил!
-
Скопје1 ден
(ФОТО) Претрес во Скопје поради компјутерски фалсификат, неовластено навлегување во компјутерски систем
-
Скопје2 дена
МВР со детали во врска со информацијата за поставена бомба во салата Јане Сандански
-
Временска прогноза1 ден
Дожд на секаде во Македонија, ова се последните метео информации