Автомобили
(ФОТО) Први детали од новата „Opel Astra“, најмоќната варијанта доаѓа со 4×4 и 300 коњски сили

Првите фотографии ги откриваат деталите за хечбекот пред официјалната премиера, што се очекува оваа година, а веднаш е јасно дека новата генерација на Opel Astra ќе биде нешто сосема друго. Изгледа го презеде дизајнот на кросоверот Мока, а исто така ќе понуди и електрифициран погон.
Осмата генерација на Astra ќе биде првиот модел на платформата EMP2 на групата Stellantis, на која е создаден неодамна претставениот Peugeot 308. willе се нуди како хечбек и караван, односно Sports Tourer, пишува Autocar. Како што откриваат првите фотографии, Astra доби нов Opel Visor, како Corsa, Crossland и Mokka. Задниот крај исто така зема детали од „Мока“, а на капакот на багажникот стои натписот „Астра“.
Што се однесува до моторот, за прв пат новата Astra ќе има електрифицирани погони. EMP2 платформата овозможува и хибриден plug-in систем, но новата генерација сигурно ќе доаѓа со класични бензински и дизел мотори. Исто така, треба да се каже дека оваа платформа не е дизајнирана за целосно електрични верзии.
Што се однесува до плагинските верзии, тие ќе бидат понудени со погон на предните тркала, додека помоќната варијанта ќе има погон од 4×4, па дури и 300 КС.
Кабината на Astra има дигитален кокпит „чист панел“, со два екрани ориентирани кон возачот. Физичките клучеви се сведени на минимум.
Истата ќе се произведува во Риселхајм, Германија.
ФОТО: Opel/Promo
Извор: Нова.рс
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Македонија2 дена
На ГП Блато албански државјанин ставил пари во патни исправи, бил лишен од слобода
-
Хроника1 ден
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Скопје21 час
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела
-
Временска прогноза5 часа
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија4 часа
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот