Магазин
Функција на Google за бришење на вашите лични податоци во пребарувањето
Ако го пребарувате на Google вашето име, адреса или телефонски број, може да се изненадите од бројот на резултати што ги гледате со вашите лични податоци. Има скриена функција во Google што ќе ве предупреди кога ќе ги пронајде овие резултати, што ќе ви овозможи да ги отстраните.
Google има околу 83% од пазарот за пребарување, според Statista, и е далеку пред конкурентите како што се Bing на Microsoft, Yahoo или DuckDuckGo. Тоа значи, ако луѓето ги бараат вашите информации, голема е веројатноста дека прво ќе го пробаат Google.
Овој пристап е различен од само барање на Google да ги отстрани приватните резултати. Наместо тоа, функцијата проактивно го бара вашиот телефонски број, е-пошта и домашна адреса и ќе ве извести кога ќе најде нешто. Потоа можете само да му кажете на Google да го избрише од резултатите од пребарувањето.
Забелешка: Google не ги отстранува вашите информации од Интернет, но ги брише од пребарувањето на Google и им отежнува на луѓето да ги најдат.
Навистина е лесно да побарате од Google да ве предупреди доколку ги пронајде вашите лични податоци. Само треба да знаете каде да барате. Започнете со тоа што ќе бидете сигурни дека сте најавени на Google.
- Отворете веб-прелистувач и напишете miactivity.google.com/results-about-you.
- Изберете “Show Results”.
- Изберете „Start“ и притиснете „Next“ двапати.
- Додадете ги вашите лични податоци: име, адреса, телефонски број, е-пошта. Можете да додадете повеќе записи за секој од нив.
- Потврдете дека ова се сите ваши информации.
- Изберете го начинот на кој сакате да бидете известени. Можете да изберете е-пошта или притисни известувања или и двете.
- На крајот, ќе добиете скокачки прозорец кој вели: „Look”.
- Сега само почекајте известувања од Google. Откако ќе го добиете, можете да изберете Google да го отстрани од „Пребарување на Google“ или да го остави. Од тебе зависи.
Професионален совет: ако сте направиле грешки или сакате да се вратите назад и да направите промени, само вратете се на страницата „За вас Резултати“ и направете ги вашите промени.
Тоа е тоа!
Извор: cnbc
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза7 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили8 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт6 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година