Магазин
Функција на Google за бришење на вашите лични податоци во пребарувањето

Ако го пребарувате на Google вашето име, адреса или телефонски број, може да се изненадите од бројот на резултати што ги гледате со вашите лични податоци. Има скриена функција во Google што ќе ве предупреди кога ќе ги пронајде овие резултати, што ќе ви овозможи да ги отстраните.
Google има околу 83% од пазарот за пребарување, според Statista, и е далеку пред конкурентите како што се Bing на Microsoft, Yahoo или DuckDuckGo. Тоа значи, ако луѓето ги бараат вашите информации, голема е веројатноста дека прво ќе го пробаат Google.
Овој пристап е различен од само барање на Google да ги отстрани приватните резултати. Наместо тоа, функцијата проактивно го бара вашиот телефонски број, е-пошта и домашна адреса и ќе ве извести кога ќе најде нешто. Потоа можете само да му кажете на Google да го избрише од резултатите од пребарувањето.
Забелешка: Google не ги отстранува вашите информации од Интернет, но ги брише од пребарувањето на Google и им отежнува на луѓето да ги најдат.
Навистина е лесно да побарате од Google да ве предупреди доколку ги пронајде вашите лични податоци. Само треба да знаете каде да барате. Започнете со тоа што ќе бидете сигурни дека сте најавени на Google.
- Отворете веб-прелистувач и напишете miactivity.google.com/results-about-you.
- Изберете “Show Results”.
- Изберете „Start“ и притиснете „Next“ двапати.
- Додадете ги вашите лични податоци: име, адреса, телефонски број, е-пошта. Можете да додадете повеќе записи за секој од нив.
- Потврдете дека ова се сите ваши информации.
- Изберете го начинот на кој сакате да бидете известени. Можете да изберете е-пошта или притисни известувања или и двете.
- На крајот, ќе добиете скокачки прозорец кој вели: „Look”.
- Сега само почекајте известувања од Google. Откако ќе го добиете, можете да изберете Google да го отстрани од „Пребарување на Google“ или да го остави. Од тебе зависи.
Професионален совет: ако сте направиле грешки или сакате да се вратите назад и да направите промени, само вратете се на страницата „За вас Резултати“ и направете ги вашите промени.
Тоа е тоа!
Извор: cnbc
Lifestyle
Дали моето куче ме сака: Знаци што го докажуваат тоа

Ако некој има посебно место во нашето срце, нормално е да сакаме да знаеме дали тој чувствува исто за нас. Истото важи и за нашите најверни придружници – кучињата. Иако не можат да кажат „Те сакам“ со зборови, тие имаат свои начини да ја покажат љубовта.
Во продолжение ви ги претставуваме најсигурните знаци дека вашето куче ве сака.
Верувајте му на инстинктот
Како што кучињата се потпираат на сопствените инстинкти, така и ние треба да веруваме на чувството кога ќе препознаеме љубов и наклонетост кај нив.
Најчести знаци на љубов кај кучињата
1. Контакт со очи
Кога вашето куче ве гледа длабоко во очите, тоа е јасен знак на поврзаност. Научно е докажано дека нивото на „хормонот на љубовта“ – окситоцин, се зголемува и кај вас и кај кучето во тие моменти.
2. Секогаш е покрај вас
Куче кое ве сака сака да е во ваша близина – било да шетате, готвите или одмарате.
3. Ви носи подароци
Коска, играчка или омилен предмет – тоа е негов начин да ви покаже дека ви верува и ве сака.
4. Спокојно го прифаќа вашето заминување
Куче кое има доверба знае дека ќе се вратите. Радоста при повторна средба е најубав доказ за неговата љубов.
5. Мавтање со опашка
Иако опашката може да значи и возбуда, радосното мавтање при вашето присуство е знак на среќа и наклонетост.
6. Ве теши кога ви е тешко
Кучето чувствува кога не сте добро и ќе се обиде со својата блискост да ви ја олесни ситуацијата.
7. Го сака вашиот допир
Кога дозволува да го галите, особено на чувствителни места како стомакот или вратот, тоа значи дека ви верува и ве сака.
8. Заштитничко однесување
Кога почувствува опасност, вашето куче може да застане пред вас за да ве заштити – уште еден доказ за длабока врска.
9. Лижење
Кучињата лижат за да покажат грижа – тоа е нивен начин на изразување наклонетост.
10. Спиење покрај вас
Куче кое сака да спие блиску до својот сопственик покажува доверба и љубов.
Заклучок
На прашањето „Дали моето куче ме сака?“ – одговорот најчесто е „Да“. Доволно е да ги набљудувате неговите гестови, движења и реакциите во секојдневието. Колку повеќе градите доверба, толку повеќе ќе ја препознавате безусловната љубов на вашиот четириножен пријател.
Извор: Nezavisne
Магазин
Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година

Uber објави дека од следната година ќе започне да нуди превоз со хеликоптери и хидроплани, достапни директно преку апликацијата. Новата услуга се лансира во партнерство со Joby Aviation, само еден месец откако компанијата ја купи услугата за воздушно такси Blade за 125 милиони долари.
Резервации преку апликација
Корисниците ќе можат да резервираат летови со хеликоптери и хидроплани уште од следната година. Иако точниот месец не е прецизиран, услугата ќе биде достапна за сите преку апликацијата на Uber.
Blade веќе нуди превоз до клучни локации во Њујорк, како аеродромите Newark и JFK, како и Hamptons. Со новото партнерство, овие услуги ќе станат достапни и за Uber корисниците.
Joby – амбиции за воздушни таксиња
Joby Aviation ја купи Blade во август и планира да ја искористи нејзината инфраструктура за да развие сопствена услуга со футуристички авиони eVTOL (електрично вертикално полетување и слетување). Тие ќе можат да превезуваат четири патници и пилот со брзина до 320 км/ч.
Компанијата планира глобална експанзија – во Њујорк, Лос Анџелес, Дубаи, Обединетото Кралство и Јапонија.
Инвеститори и поддршка
Uber е еден од главните инвеститори во Joby, вложувајќи 75 милиони долари во 2020 година, а претходно и дополнителни 50 милиони. Други клучни поддржувачи се Toyota, која досега инвестираше повеќе од 500 милиони долари.
Blade – не само превоз на патници
Иако Blade во 2024 година превезе над 50.000 патници во САД и јужна Европа (Ница, Монако, Кан), најголем дел од приходите (околу 60%) доаѓаат од медицинската услуга за транспорт на органи за трансплантација. Овој сегмент не е дел од договорот и продолжува да функционира како независна компанија под името Strata Critical Medical.
Извор: N1Info
Магазин
Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.
Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.
Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.
Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.
Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.
Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.
Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.
И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.
Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.
Извор: TechCrunch
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (10 септември)
-
Кичево5 часа
ЕВН: Времен прекин на електрична енергија утре во следните кичевски места
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за четврток (11 септември)
-
Кичево8 часа
Денес е 11-ти септември – Ден на ослободувањето на град Кичево, далечната 1943, пред 82 години станува првоослободениот град во Македонија
-
Македонија1 ден
(ФОТО) Полицијата на РЦ Запад уапси двајца скопјани, кај нив се најдени шприцеви со течност и дрога
-
Временска прогноза1 ден
Нестабилна воздушна маса од утре до понеделник носи нова дестабилизација на времето и пороен дожд
-
Кичево1 час
Вечерва во НУЦК „Кочо Рацин“ прва изложба на кичевчанецот Зоран Здравески насловена како „Железна поезија“, вечер на креација, инспирација и разговори
-
Македонија1 ден
(ВИДЕО) МВР: 23 нови мотоцикли и опрема за сообраќајната полиција, одлична меѓуинституџионална соработка со РСБСП