Магазин
Galaxy Z Flip 4 и Z Fold 4 доаѓаат со подобри опции за складирање?
Samsung се подготвува да ја објави новата генерација на флексибилни смартфони, кои се очекува да пристигнат во наредните месеци. Уредите треба да пристигнат под имињата Galaxy Z Fold 4 и Galaxy Z Flip 4.
Иако не делат уште неколку месеци од официјалното објавување, протекоа неколку вести и извештаи кои открија некои клучни информации за претстојните телефони. Сега, нов извештај открива информации за внатрешна меморија за Galaxy Z Fold 4 и Z Flip 4.
Се известува дека Samsung Galaxy Z Fold 4 ќе пристигне со до 1 TB внатрешна меморија додека Z Flip 4 ќе има опции до 512 GB. Причината за ова е веројатно тоа што не се очекува уредите да имаат поддршка за microSD картичка.
Ова нема да биде првиот паметен телефон на Samsung што ќе има 1 TB внатрешна меморија. Galaxy S22 Ultra доаѓа и со опција за складирање од 1 TB, но толку голем капацитет за складирање првпат беше понуден во моделот Galaxy S10 Plus.
Јужнокорејскиот гигант ќе продолжи да нуди опции за складирање податоци од 256 GB и 512 GB, а ќе биде додадена и опција за складирање од 1 TB. Во тој случај уредот би можел да чини околу 2000 долари, со оглед на тоа дека моделот со 512 GB простор чини 1899 долари. Додека Z Flip 4 ќе пристигнува во опции од 128 до 512 GB, а доколку цената остане иста како претходната генерација, ќе има цена од 999 до 1099 долари.
Се очекува Samsung Galaxy Z Fold 4 да ги има истите големини на екранот како неговиот претходник, со внатрешен екран од 7,6 инчи и надворешен екран од 6,2 инчи. Но, се предлага телефонот да има помала и полесна шарка, потесни рамки и поширок сооднос.
Најверојатно ќе се напојува со процесор Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 и ќе има сензор за главната камера од 50 мегапиксели на задната страна, заедно со подобар телефото објектив со поддршка за зумирање 3x.
Се посочува дека телефоните од самиот почеток се напојуваат со оперативен систем Android 12, заедно со корисничкиот интерфејс One UI на Samsung.
/b92.net/
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза6 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили7 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт4 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи24 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година