Автомобили
Германија има многу строги закони за очила за сонце во автомобилот

Многу малку возачи во Германија ги знаат правилата за носење очила за сонце додека возат. Кога сонцето сјае во лето, многу возачи се свртуваат кон очилата за сонце за да обезбедат подобра видливост, но оваа навика некои возачи може да ги чини многу пари, пишува Fenix Magazine.
Безбедно возење со очила за сонце
Неправилната употреба на очила за сонце во автомобилот не само што може да го оштети вашиот вид туку и да доведе до парични казни. Носењето очила за сонце додека возите е генерално дозволено, па дури и препорачано во многу ситуации. Сепак, постојат одредени критериуми кои мора да се исполнат за очилата за сонце да бидат погодни за употреба во сообраќајот:
Ниво на затемнување: Очилата за сонце треба да имаат максимална нијанса од категорија 3, што одговара на пренос на светлина од 8 до 18 проценти. Оваа нијанса ги штити очите од заслепувачка светлина без заматување на видот.
Вид: Ако имате слаб вид, очилата за сонце мора да имаат соодветна корекција. Без ова прилагодување, постои ризик од казни до 25 евра, бидејќи тоа се смета за прекршување на условите за возење автомобил.
Намалување на отсјај: Поларизираните леќи се особено корисни бидејќи можат да го намалат отсјајот од сјајните површини како што се влажните патишта или други возила.
Пренос на бои: леќите за очила не треба премногу да ги искривуваат боите за да не се мешаат во препознавањето на сообраќајните сигнали и знаци.
Дизајн и вклопување на рамката: Рамката не треба да биде премногу широка или премногу дебела за да не го ограничува периферниот вид. Очилата треба добро да стојат и не треба да се лизгаат од лицето.
Квалитет на леќата: висококвалитетните леќи без изобличување се важни за јасен и остар вид.
Усогласеност со стандардите: Во ЕУ, очилата за сонце мора да го исполнуваат стандардот EN ISO 12312-1 за да се сметаат за безбедни.
Очилата за сонце во автомобилот се ризик
Покрај безбедното користење на очилата, постои уште еден, често заборавен ризик: ризикот од пожар. Според противпожарната служба, оставените очила во автомобилот може да предизвикаат пожар.
Ова се должи на таканаречениот ефект на запалено стакло, во кој сончевата светлина се фокусира преку заоблената леќа на очилата. Доколку ова концентрирано зрачење погоди запалив материјал, може да предизвика пожар, јавуваат германските медиуми.
За очилата за сонце да не прават проблеми, постојат корисни совети кои секој може да ги усвои.
Еве како да ја заобиколите можната забрана за носење очила за сонце во вашиот автомобил:
Користете само очила одобрени за патишта кои ги исполнуваат горенаведените критериуми.
Не оставајте очила за сонце на контролната табла или на други соодветни места во автомобилот за да го избегнете ефектот на стакло што гори
Важно е да се информирате за законските барања за вашите очила да ги задоволат потребните стандарди. Со овие мерки возачите го штитат и своето возило и себеси од можни опасности. Добро избраниот пар очила за сонце може да го направи летото во автомобилот поудобно и во исто време побезбедно, пишуваат германските медиуми.
/Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
Автомобили
(ВИДЕО) Toyota најавува надградена верзија на GR „Corolla“, премиерата закажана на есен
Toyota најавува надградена верзија на GR Corolla чија премиера е закажана за наесен. Дотогаш Јапонците прикажуваат камуфлиран развоен прототип. Сепак, направени се некои значајни промени во споредба со обичниот модел. Сега има отвори на хаубата и предните браници, а има и поголемо задно крило.
Се издвојуваат 18-инчните мат црни ковани тркала BBS со гуми 245/40 ZR18 (Michelin Pilot Sport Cup 2 наместо Pilot Sport 4). Тојота забележува дека работела и на 1,6 литарскиот бензински турбо мотор за да извлече поголем вртежен момент, но не открива детали.
Трицилиндричниот мотор има и „уникатно подесување“, иако не се споменуваат дополнителни коњски сили над стандардните 300 КС.
Сè уште нема слика од внатрешноста.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
„Шкода“ го претстави својот освежен и подобрен модел на „Ениак“

Škoda претстави подобрени и освежени варијанти на моделот Škoda Enyaq. Според чешкиот производител, тоа е значително подобрување на постоечкиот модел, со помодерен дизајн и напредни технологии.
Овој SUV комбинира карактеристични карактеристики со подобрени аеродинамички решенија, што резултира со подобри перформанси и поефикасно возење. Моделот е базиран на модуларната MEB платформа на Volkswagen Group, која овозможува оптимална распределба на тежината и подобрени карактеристики на возење.
Подобрени перформанси и опсег Надградениот модел доаѓа со повеќе варијанти на батерии, при што најмоќната верзија обезбедува опсег до 500 километри со едно полнење.
Погонската група вклучува различни опции за електрични мотори, давајќи им на клиентите избор помеѓу стандарден и погон на сите тркала. Верзијата Enyaq iV 80 сега нуди 204 КС, додека спортската RS верзија достигнува дури 299 КС, што го прави најмоќниот модел во гамата. Подобрената аеродинамика дополнително ја намалува потрошувачката на енергија и ја зголемува ефикасноста на возењето.
Покрај стандардниот SUV модел, надградената серија го вклучува и Enyaq Coupe, кој се одликува со поелегантна силуета и оптимизирана каросерија. Купе варијантата нуди подолг опсег благодарение на подобрата аеродинамика, додека спортскиот RS модел носи поагресивен дизајн и подобрени перформанси. Со спуштен покрив и динамични линии, Coupe верзијата обезбедува поатрактивна алтернатива на класичниот модел Enyaq.
Напредна дигитализација и внатрешност Кабината на возилото е дополнително подобрена следејќи ги најновите трендови на дигитализација.
Големиот централен екран од 13 инчи овозможува интуитивна контрола на сите функции на возилото, додека таблата со инструменти и инфозабавниот систем сега се уште понапредни.
Внатрешноста користи еколошки материјали, вклучувајќи рециклирани ткаенини и одржливо обработена кожа, со можност за персонализација преку различни дизајнерски пакети.
Škoda Enyaq доаѓа со напредни безбедносни системи, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, помош за задржување лента и автоматско итно сопирање.
Новите сензори и камери ја подобруваат безбедноста на сите учесници во сообраќајот. Има и напредни системи како автоматско паркирање, head-up дисплеј со зголемена реалност и систем за препознавање сообраќајни знаци.
Системот на батерии поддржува брзо полнење на брзи полначи, при што 80% капацитет може да се наполни за околу 30 минути. Регенеративното сопирање дополнително ја зголемува енергетската ефикасност, додека обновливата енергија се користи во производството на возила, намалувајќи го еколошкиот отпечаток.
Извор: b92.net
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (21 април)
-
Кичево2 дена
(ГАЛЕРИЈА) Кичевскиот храм Св.Петар и Павле за „Воскресение Христово – Велигден“ преполн со верници
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за вторник (22 април)
-
Кичево1 час
На „Пресека“ према Охрид вчера се случила нова сообраќајка, учесниците се здобиле со тешки телесни повреди
-
Македонија2 дена
Жител на Крива Паланка возел 142 км/ч на место обележано до 70 км/ч
-
Свет2 дена
Најстариот активен американски астронаут Дон Петит се врати на Земјата од Меѓународната вселенска станица (ISS) на својот 70-ти роденден.
-
Култура15 часа
(ФОТО+ВИДЕО) Во Бигорскиот Манастир и оваа година величествена прослава за Воскресение Христово – Света Пасха
-
Технологија18 часа
„Google“ со бесплатен „AI Premium“ план за студентите со времетраење од една година